جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

فروش کولرگازی سامسونگ

اگر می خواهید سیستم سرمایش محل کار یا منزلتان را تغییر داده و کولر گازی خریداری کنید، پیشنهاد می دهیم پیش از خرید، این مطلب را مطالعه کنید. ما ضمن ارائه اطلاعاتی در خصوص نحوه فروش کولر گازی سامسونگ، شما را با مدل های مختلف این دستگاه و خدمات پس از فروش آن آشنا می کنیم. فرایند فروش کولر گازی های Samsung در نمایندگی مجاز کولر گازی، به صورت مجاز و توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. همکاران ما مشاوره های تخصصی فروش را به شما ارائه می دهند تا به خوبی با مشخصات فنی کولر گازی و مدل های مختلف آن آشنا شوید. به این ترتیب با اطلاعات کامل اقدام به خرید کرده و بیشترین بهره را از دستگاه می برید. برای آشنایی بیشتر با روند فروش کولر گازی سامسونگ و کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه، ادامه مقاله را دنبال کنید.

خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ

کولر گازی همواره نیاز به سرویس های دوره ای دارد و کاربران این دستگاه نیاز به مجموعه ای معتبر برای دریافت این سرویس ها دارند. به عنوان مثال لازم است که هر چند وقت یک بار، گاز کولر شارژ شود تا عملکرد عادی آن ادامه پیدا کند. یا در صورت خرابی هریک از قطعات کولر، دستگاه باید توسط یک تعمیرکار مجرب و دوره دیده بررسی و عیب یابی شود. خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در راستای ارائه چنین سرویس هایی به کاربران ارائه می شوند. نمایندگی مجاز کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران، خریداران محترم را پس از فروش محصول نیز همراهی می کنند. خدمات پس از فروش کولر گازی Samsung شامل اقدامات متعددی است که همگی در راستای رفع نیاز خریداران محترم انجام می شوند. نصب و راه اندازی، شارژ گاز و تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده از جمله اقداماتی هستند که در قالب خدمات پس از فروش انجام می گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سرویس های پس از فروش کولر سامسونگ، به سایر بخشهای وب سایت مراجعه کنید.

فروش کولرگازی سامسونگ

نصب کولر گازی سامسونگ

یکی از خدمات اصلی پس از فروش کولر گازی سامسونگ، مربوط به نصب و راه اندازی این دستگاه است. نصاب های حرفه ای و با تجربه در نمایندگی کولر گازی سامسونگ حضور دارند تا با کیفیت خدمات را به مشتریان محترم ارائه دهند. نصاب پس از اعزام به محل، پایه های پنل داخلی را با رعایت جوانب ایمنی نصب می کند. پس از آن پنل روی پایه ها نصب شده و کابل ها، اتصالات و لوله ها نصب می گردند. در نهایت پنل بیرونی هم در محیطی مثل بالکن یا پشت بام نصب می شود. پس از طی این مراحل، گاز به مخزن تزریق شده و کاربر می تواند از کولر برای خنک سازی محیط استفاده کند.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

اگر کولر گازی شما دچار ایراد فنی شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد، تیم خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ در خدمت شما هستند. اقداماتی همچون تعمیر و تعویض کمپرسور، تعمیر برد، تعمیر و تعویض فن، تعمیرات پنل های داخلی و خارجی، تعمیر مدارها، تعویض خازن های آسیب دیده، شارژ گاز و اقداماتی از این دست، منجر به رفع مشکلات و ایرادهای عملکردی کولر می شوند. کارشناسان تعمیرات کولر گازی سامسونگ در محل، پس از مراجعه به آدرس شما و عیب یابی کولر، اقدامات لازم را برای برطرف کردن ایرادهای آن انجام می دهند.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ

همانطور که می دانید، کولرگازی ها با گاز مخصوصی به نام فریون کار می کنند. اگر حجم این گاز کاهش پیدا کند، میزان خنکای دستگاه نیز کم می شود. برای شاررژ کولر گازی سامسونگ و دیگر برندها باید دستگاه خاموش و پنل باز شود. سپس تکنسین شیلنگ گیج مانیفولد را به پمپ های فشار دستگاه وصل کرده و پس از رسیدن دما به حد نصاب، عملیات شارژ را شروع می کند. شارژ گاز هم یکی از خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ است و همکاران ما برای ارائه هرچه بهتر این سرویس، از مرغوب ترین مواد و پیشرفته ترین تجهیزات استفاده می کنند.

فروش انواع کولر گازی Samsung در نمایندگی مجاز کولر گازی

فروش کولر گازی اینورتر سامسونگ

مصرف برق کولرهای گازی معمولا بالاست و این مساله کاربران را دچار مشکل می کند. اما شما می توانید با خرید یک کولرگازی اینورتر، مصرف برق را به میزان قابل توجهی کاش دهید. کولرهای اینورتر به کمپرسوری جدید مجهز هستند که به واسطه نوع عملکردش، مصرف برق دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در صورت تمایل به خرید این مدل، کافی است با نمایندگی فروش کولر گازی سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. کارشناسان فروش کولر گازی اینورتر سامسونگ ضمن ارائه اطلاعات کاربردی، به شما کمک می کنند که بهترین و مناسب ترین کولر را خریداری کنید.

فروش کولر گازی پرتابل سامسونگ

کولر گازی پرتابل به واسطه چرخ های زیرین، به راحتی و بدون هیچ دردسری جابجا می شوند. البته این مدل ظرفیت خنک کنندگی پایینی دارد و به همین دلیل تنها برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب است. فروش کولر گازی پرتابل سامسونگ هم یکی از فعالیت های نمایندگی رسمی کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران است. چنانچه تمایل به خرید یک خنک کننده با کیفیت و کوچک برای مغازه یا اتاق کوچک خود دارید، پرسنل واحد فروش کولر گازی سامسونگ شما را راهنمایی می کنند تا بر اساس ابعاد فضای مورد نظرتان و نیز بودجه ای که دارید، بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید.

فروش کولر گازی دیواری سامسونگ

مدل پرطرفدار دیگری که توسط نمایندگی فروش کولر گازی Samsung به متقاضیان ارائه می شود، کولرگازی دیواری است. این مدل همانطور که از نامش پیداست، روی دیوار نصب می شود. اسپلیت ها، اینورترها و کولرهای معمولی در این گروه جای می گیرند. فروش کولر گازی دیواری سامسونگ به این ترتیب انجام می شود که اول تیم مشاوره، اطلاعاتی را در مورد ظرفیت و نوع کار دستگاه به مشتری ارائه می دهند. سپس مشتری بر اساس بودجه و نوع کاربری و دیگر معیارها، یکی از مدلها را انتخاب و خریداری می کند. به موجب ضمانت نامه رسمی، مشتریان از اصل بودن کالای خریداری شده مطمئن می شوند و می توانند خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ را نیز دریافت کنند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.