جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر هیدروستات ظرفشویی

امروزه ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از لوازم ضروری در هر آشپزخانه جای خود را باز کرده است. حال اگر این دستگاه با خرابی و ایراد مواجه شود منجر به تعویق افتادن کارها می گردد. این دستگاه از قطعات متعدد الکترونیکی و مکانیکی تشکیل شده است. یکی از مهمترین قطعات این دستگاه هیدروستات ظرفشویی است . هیدروستات قطعه ای در ماشین ظرفشویی است که دارای اهمیت و کارکرد مهمی است. شما عزیزان در صورت بوجود آمدن هرگونه نقص و عیب در ماشین ظرفشویی می توانید با نزدیکترین نمایندگی تعمیرات دستگاه ظرفشویی ارتباط برقرار کنید تا در کمترین زمان ممکن متخصصین مرکز تعمیر هیدروستات ظرفشویی را انجام دهند. در ادامه به تشریح وظیفه این قطعه و عملکرد آن می پردازیم.

تعمیر هیدروستات ظرفشویی

وظیفه هیدروستات ظرفشویی

هیدروستات با تنظیم سطح آبی است که وارد دیگ ماشین ظرفشویی می شود به یاری دیگر قطعات ماشین ظرفشویی آمده است . هیدروستات  در ماشین ظرفشویی وظیفه حفظ ماشین ظرفشویی را در مقابل آبگیری اضافی  بر عهده دارد. نوع ساده این قطعه از سه فیش اتصال برقی ساخته شده است که شباهت فراوانی به کلید تبدیل در سیم کشی ساختمان دارد و در ماشین ظرفشویی دو عدد از این هیدروستات ها را در کنار یکدیگر یا دوقلو نصب می کنند.

به بیان دیگر هیدروستات کلیدی است که وقتی آب موجود در دیگ به آن فشار وارد می کند، وارد عمل می شود. این قطعه در سه زمان شروع به فعالیت می نماید. اولی، زمانی است که دیگ ماشین ظرفشویی خالی می باشد. مرتبه ی دوم ،  وقتی است که این دیگر در حال پر شدن است و آخرین زمان مربوط به زمانی می شودکه دیگ ماشین ظرفشویی پر شده است. اگر این دستگاه در انجام وظایف خود دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر هیدروستات ظرفشویی باشد از آنجاییکه فعالیتی کاملا تخصصی است، بایستی از نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کمک بگیرید.

  • کنترل سطح آب ورودی در زمان انجام عملیات ظرفشویی و محافظت در مقابل سرریز آب در ماشین ظرفشویی

علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی

دلیل خرابی هیدروستات ظرفشویی می تواند سفت یا شل شدن پیچ ها، خرابی پلاتین و موارد دیگر باشد که می توان با تعویض و یا گاهی با تنظیم دوباره، این مشکلات را رفع نمود.
در برخی موارد هم ممکن است شیلنگ ورودی به هیدروستات، اجازه ورود آب به ماشین ظرفشویی را ندهد که باعث می شود تصور کنید که هیدروستات خراب است اما تنها با تعویض شلنگ می توان به سادگی مشکل را برطرف کرد. اگر علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی، هیچکدام از موارد ذکر شده نبود، هیدروستات ماشین ظرفشویی  خراب شده است و باید تعویض شود.

علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی

نمایندگی تعمیر ظرفشویی

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل حضور کارشناسان زبده همراه با بالاترین سطح کیفی در کنار استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. به عنوان مثال در  تعمیر هیدروستات ظرفشویی به هنگام انجام تعمیرات، از قطعات مصرفی اصلی استفاده می کند تا علاوه بر افزایش کیفیت تعمیرات، به طول عمر مفید دستگاه نیز لطمه ای نخورد. از طرفی نقل و انتقال ماشین ظرفشویی از محل شما به تعمیرگاه تا حد امکان انجام نمی شود.

حال اگر نیاز شد، فقط قطعه ای که دچار عیب و ایراد شده است به تعمیرگاه آورده میشود. از دیگر مزایای نمایندگی همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. ازاین رو هم کیفیت خدمات و هم هزینه دریافتی بر اساس آیین‌نامه و نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد. در تعمیراتی که توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری