جستجو کردن
Close this search box.
سرویس در محل لوازم خانگی

سرویس در محل لوازم خانگی

استفاده از سرویس در محل لوازم خانگی به کاربرانی توصیه می شود که به هر دلیل امکان حضور در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی را ندارند. برای مثال در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه مورد استفاده بالا باشد و امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد توصیه این  است که از سرویس در محل لوازم خانگی استفاده شود. در شرایطی نیز که دارنده دستگاه به دلیل ضیق وقت، فرصت حمل و تحویل دستگاه به تعمیرگاه را نداشته باشد بهترین گزینه برای وی استفاده از تعمیر لوازم خانگی در محل است. در این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند.

تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیر لوازم خانگی در محل

یکی از سرویس های ویژه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، ترمیم این محصولات در محل است. بیشتر دستگاه های این گروه، وزن بالایی دارند و انتقال آنها به تعمیرگاه، کار پر دردسر و البته پر هزینه ای است. از این رو معمولا کاربران برای این منظور دچار مشکلاتی هستند. برای کاهش این مشکلات و دردسرها و نیز کاستن از هزینه های تعمیرات، نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی اقدام به راه اندازی سرویس در محل تعمیرات لوازم خانگی نموده است.

به موجب این سرویس، تکنسین های ما با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز، به محل مورد نظر شما اعزام شده و ضمن بررسی محصول مورد نظر، تعمیرات آن را در تخصصی ترین سطح انجام می دهند. نکته ویژه در مورد این سرویس، مهارت بالای تکنسین های اعزامی و استفاده آنها از جدیدترین دستگاه های تعمیراتی می باشد. به این ترتیب، شما برای ترمیم محصول خود، کمترین زحمت را متحمل شده و به میزان چشمگیری در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.

چگونه از سرویس در محل لوازم خانگی استفاده کنیم؟

برای استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق یکی از شماره تماس های ذکر شده در وبسایت رسمی مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با کارشناسان تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناسان تعمیر را ثبت نمایید. کارشناسان سرویس در محل لوازم خانگی بلافاصله پس از تماس شما –و البته پس از انجام هماهنگی های مورد نیاز – در آدرس ثبت شده حضور می یابند و تعمیرات تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.

چگونه از سرویس در محل لوازم خانگی استفاده کنیم؟

مزایای تعمیر لوازم خانگی   در محل

در سیستم سرویس در محل لوازم خانگی شما می توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. بعلاوه کارشناس اعزامی جهت تعمیر پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد. افزون بر این، پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.

با بهره‌مندی از این سیستم نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت. ضمن آنکه از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … ) در سرویس در محل لوازم خانگی نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت. به دلیل انجام سرویس در محل، می‌توانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید. شایان ذکر است تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.

 آنالیز و واکاوری تعداد بیشماری از لوازم خانگی سبب گشته تا برترین ترفندهای تعمیر به دست کارشناسان نمایندگی لوازم خانگی تدوین گردد و بدین واسطه اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری لوازم خانگی، در کمترین زمان و با بالاترین دقت و کیفیت رفع گردند. شایان ذکر است مدیریت نمایندگی مجاز لوازم خانگی به دلیل اطمینان از تعهد و تخصص کارشناسان فعال در این مجموعه تمامی تعمیرات لوازم خانگی انجام شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی در بخش زیر معرفی گشته اند

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یک دستگاه به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع دستگاه و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لوازم خانگی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. در صورتی که دستگاه معیوب دارای وزن و ابعاد بالایی است و امکان جابجایی و حمل آن به تعمیرگاه وجود نداشته باشد، تعمیرات مرتبط با آن با استفاده از سرویس در محل لوازم خانگی انجام می پذیرد. در این سرویس، کارشناسان تعمیر خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی دستگاه معیوب اِعمال می کنند. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی در بخش زیر معرفی می شوند.

کدام دستگاه ها مشمول سرویس در محل لوازم خانگی می شوند؟

کدام دستگاه ها مشمول سرویس در محل لوازم خانگی می شوند؟

خدمات ارائه شده برای لوازم خانگی منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه ها می توانند از این سرویس استفاده نمایند. تنها نکته شایان ذکر در این باب ان است که دستگاه هایی مشمول سرویس در محل لوازم خانگی می شوند، که عموماً با ابعاد بالا هستند و جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه معقول بنظر نمی رسد. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش تعمیر لوازم خانگی در محل استفاده نمایید.

  • سرویس در محل ماشین ظرفشویی
  • سرویس در محل کولر گازی
  • سرویس در محل مایکروفر
  • سرویس در محل اجاق گاز
  • سرویس در محل یخچال
  • سرویس در محل تلویزیون
  • سرویس در محل لباسشویی
  • سرویس در محل کلیه وسایل خانگی
  • سرویس در محل یخچال و یخچال فریزر

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی است که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی (نظیر یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل لوازم خانگی ارائه می گردد. برای استفاده از این سرویس کافی است تا از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تعمیرات لوازم خانگی شارپ تماس بگیرید و سرویس مورد نظر خود را ثبت نمایید).