جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی لوازم خانگی ال جی با سال ها سابقه ی درخشان دریافته است که تنها راه رسیدن به هدف متعالی خود یعنی همگام ساختن ایرانیان با پیشرفت های جهانی، ارائه ی خدمات صادقانه و مورد نیاز مردم است. با تلاش های فراوان مدیران با تجربه این نمایندگی، واحدهای مجزای فروش، تعمیر و مشاوره ی آن به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا آراسته شده اند. مدیران نمایندگی لوازم خانگی ال جی علاوه بر فروش محصولات جدید و قدیمی اورجینال کمپانی ال جی، مرکز تعمیراتی راه اندازی کرده که قادر است تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را از قبیل عیب یابی دقیق، تعمیر و تعویض قطعات را در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت انجام دهد. این مرکز با هدف مشتری مداری گارانتی های معتبر نیز در اختیار مراجعین قرار می دهد تا مشتریان با خیال آسوده به استفاده از دستگاه خود بپردازند.

نمایندگی-ال-جی

خدمات نمایندگی لوازم خانگی ال جی

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی یخچال ال جی با در نظر داشتن نوع فناوری و چگونگی پیشرفت های ظاهری و باطنی یخچال ها، مرکز خود را به انواع مدل های یخچال های خانگی، صنعتی و فروشگاهی تجهیز کرده است. از جمله بخش های تخصصی و پر بازدید این مرکز، فروش و تعمیر یخچال های خانگی ال جی است. کاربرانی که قصد خرید یخچال فریزر را دارند می توانند به این نمایندگی مراجعه کرده و از مشاوره های کارشناسان خبره ی آن بهره بگیرند. از دیگر واحدهای مورد اعتماد مشتریان این مرکز، واحد تعمیرات است که خدمات تخصصی تعمیر و تعویض انواع قطعات یخچال های مختلف از قبیل کمپرسور، کندانسور، شارژ گاز مبرد، تعویض لاستیک دور درب و … به مشتریان ارائه می دهد. کاربرانی که در عیب یابی یخچال خود دچار سردرگمی شده اند و می خواهند در هزینه های گزاف برد و برگشت یخچال به تعمیرگاه صرفه جویی کنند، می تواند از خدمات تعمیر در محل یخچال فریزر( با ثبت درخواست یا تماس با شماره تلفن های نمایندگی لوازم خانگی ال جی) استفاده نمایند.

نمایندگی تعمیر  لباسشویی ال جی

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی با در نظر داشتن نیاز های اساسی مردم، جدیدترین فناوری های تولید شده در کمپانی ال جی را در معرض دید و خرید مردم قرار داده است. واحد بندی این مرکز به بخش های فروش، مشاوره و تعمیرات موجب شده است کاربران در بدو ورود، با مراجعه به واحد تخصصی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. کاربرانی که به دنبال مدرن ترین تکنولوژی استفاده شده در ماشین های لباسشویی ال جی می باشند، بهتر است به واحد فروش نمایندگی لوازم خانگی ال جی، بخش ماشین لباسشویی مراجعه فرمایند. علاوه بر آن خدمات تعمیراتی از قبیل عیب یابی قطعات مکانیکی و الکترونیکی، تعمیر و تعویض لاستیک دور درب، برد الکتریکی، دایرکت درایو، المنت، برد کنترل، الکتروموتور، میکروسوئیچ درب، شیر برقی، ترموستات، ابکش، شفت آبکش، تایمر، سیم های رابط داخلی، پولی آبکش، تسمه و … نیز به صورت کاملا علمی و آکادمیک با استفاده از تجهیزات و ابزارالات مدرن تعمیراتی انجام می گیرد و به مشتری ضمانت سلامت قطعه داده می شود.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی ال جی

نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی بر اساس متدها و استاندارهای روز دنیا، مرکز خود را واحد بندی کرده است تا مشتریان بتوانند در کوتاه ترین زمان، با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنند. در این مرکز علاوه بر فروش انواع مدل قدیمی و جدید ماشین ظرفشویی، خدمات تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی آن نیز به مشتریانی که نیاز به کمک های تعمیراتی دارند ارائه می شود. کارشناسان واحد تعمیرات نمایندگی لوازم خانگی ال جی در بخش ماشین ظرفشویی، جدیدترین دور ه های آموزشی را گذرانده و اعتبارنامه های بین المللی کسب کرده اند. این تکنسین ها با اتکا به تجربه و مهارتی که در طول سالیان متمادی به دست آورده اند، آماده اند تا عیب یابی قطعات مختلف ماشین ظرفشویی همچنین تعمیر و تعویض پمپ تخلیه، واشر درب، دریچه ی ورودی آب، چفت در، غلتک تکی قفسه، لوله واشر و … به صورت کاملا تخصصی انجام دهند، تا در نتیجه مشتری راضی و خرسند به استفاده ی دوباره از ماشین ظرفشویی خود بپردازد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی با تلاش های شبانه روزی در حال تجهیز واحد فروش خود به انواع مدل های تلویزیون ال سی دی، ال ای دی، اسمارت و … ال جی می باشد. در این مرکز شرایطی فراهم شده است که با تولید تلویزیونی جدید، در کوتاه ترین زمان، محصول و خدمات مربوط به آن در اختیار هموطنان ایرانی قرار گیرد. در واحد تعمیر نمایندگی لوازم خانگی ال جی در بخش تلویزیون، خدمات متنوعی نظیر تعمیر و تعویض قطعات مختلف مانند بک لایت، برد پاور، مین برد، برد تغذیه، مقاومت، خازن، آداپتور و … به مشتریان ارائه می شود. در این مرکز پروسه ی تعمیر با استفاده از دستگاه های مدرن انجام می گیرد. کاربرانی که به دنبال تعمیرات تخصصی و مطمئن هستند حتما به این واحد مراجعه کنند تا در کنار برخورداری از خدماتی مفید و موثر از گارانتی های معتبر نیز برخودار شوند. نمایندگی تلویزیون ال جی تمام تلاش خود را برای اجرای مشتری مداری حقیقی به کار می برد.

نمایندگی تعمیر مایکرفر ال جی

نمایندگی مایکروفر ال جی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا است. این مرکز به ارائه ی خدمات متنوعی از قبیل فروش، تعمیرات و مشاوره های رایگان در زمینه ی انتخاب و تعمیر انواع مایکروفر می پردازد. واحد تعمیرات مایکروفر یکی از بخش های تخصصی نمایندگی لوازم خانگی ال جی بوده که به جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا مجهز شده است. اگر از جمله کاربرانی هستید که علاوه بر بهره مندی از محصول اورجینال، به گارنتی های معتبر و خدمات پس از فروش اهمیت می دهید بهتر است این نمایندگی را برای خرید و دریافت مشاوره انتخاب نماید. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات اصلی و یدکی مایکروفر از قبیل موتور گردان، بشقاب مایکروفر، مگنترون، ترانس، دیود، خازن، لامپ، نازل اشعه، رکتیفایر و … به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از دستگاه های مدرن تعمیرات انجام می گیرد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی با سال ها تجربه، توانسته است بیش از پیش رضایت تام مشتریان را به خود جلب کند. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی علاوه بر فروش انواع مدل های یخچال، تلویزیون، مایکروفر، ماشین لباسشویی و … شرایطی را ایجاد کرده است تا عموم خریداران از خدمات پس از فروش محصولات بهره مند گردند. مرکز تعمیرات لوازم خانگی تیمی تخصصی از تکنسین های حرفه ای ایرانی را در کلاس های آموزش بین المللی شرکت داد،ه سپس با آزمودن آن ها بخش های مختلف نمایندگی تعمیرات را به آن ها سپرده است.

در واحدهای مختلف این نمایندگی علاوه بر تعمیر تخصصی دستگاه، تعویض قطعات مختلف آن با نمونه ای اورجینال نیز با استفاده از بهترین و بارزترین فناوری و تجهیزات روز دنیا انجام می گیرد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی با هدف همگام ساخت ایرانیان با مدرنیته، نمایندگی لوازم خانگی ال جی را به جدیدترین محصولات و تکنولوژی روز دنیا مجهز کرده است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری