جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی دوو

نمایندگی لوازم خانگی دوو با رعایت اصول مشتری مداری، هرساله تکنسین های خود را در کلاس های بین المللی آموزش و تعمیرات دوو شرکت داده و روزمه ی آن ها را قوی تر می کند. این نمایندگی به پشتوانه ی مهارت و توانایی بالای مهندسین، همچنین مجهز کردن واحدهای مختلف خود به فناوری روز دنیا، آماده است تا انواع خدمات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن ها قرار دهد. این مرکز خود را موظف کرده که در هر شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به رفع نیاز های کاربران بپردازد. مشتریان می توانند در این مرکز از لوازم خانگی اصل و اورجینال کمپانی دوو بهره مند شده و در کنار آن گارانتی های مدت دار و معتبر نیز دریافت کنند. از دیگر ویژگی های نمایندگی لوازم خانگی دوو می توان به ارائه ی تمام خدمات کمپانی اشاره کرد. یعنی کاربران علاوه بر موارد یاد شده می توانند کار عیب یابی، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات انواع لوازم خانگی دوو را به تکنسین های خبره ای بسپارند و در مواقع لزوم از خدمات سرویس در محل نیز استفاده کنند.

نمایندگی یخچال دوو

نمایندگی یخچال دوو به منظور فروش و تعمیر انواع مدل های تولید شده ی یخچال ذر کمپانی دوو راه اندازی شده است. در این مرکز کارشناسان مجرب واحد مشاوره آماده اند تا زوایای پیدا و پنهان انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزر، ساید بای ساید و … را بیان کرده تا مشتری با دید باز و متناسب با نیاز خود محصول را انتخاب کند. پس از دریافت اطلاعات کافی کاربر به واحد فروش ارجاع داده می شود تا دستگاه مورد نظر خود را خریداری نماید. در این واحد مدرن ترین یخچال های ساخت کمپانی دوو فراهم شده اند تا کاربران بتوانند علاوه بر محصولی اورجینال، از خدمات پس از فروش آن، از قبیل ضمانت نامه ی معتبر نیز برخوردار گردند. از دیگر خدمات نمایندگی لوازم خانگی دوو می توان به واحد تعمیرات مجهز و مدرن اشاره کرد که توسط تکنسین های خبره اداره می شود که تمام مشکلات یخچال در قطعات مکانیکی و الکترونیکی از قبیل کمپرسور، کندانسور، گاز مبرد، لاستیک دور درب، خازن، دیود، برد الکتریکی… را در کوتاه ترین زمان، بهترین کیفیت و کم ترین هزینه ها برطرف خواهند کرد.

لوازم خانگی دوو

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو

نمایندگی ماشین لباسشویی دوو مرکز خود را همگام با جدیدترین پیشرفت های تکنولوژی پیش می برد. در این مرکز برای برطرف کردن نیازهای مشتریان سه واحد مجزا مشغول به کار اند. واحد مشاوره با ارائه ی اطلاعات کافی و لازم در جهت شناخت هر چه بهتر انواع ماشین لباسشویی دو قلو و تمام اتوماتیک، کاربران را برای انتخابی درست و مناسب راهنمایی می کند. در بخش فروش انواع تولیدات کمپانی دوو در زمینه ی ماشین لباسشویی در معرض دید و خرید مردم در آمده است تا مشتریان بر اساس نیاز و سلیقه ی خود اقدام به خریدی امن از جانب برخورداری از دستگاهی اورجینال و خدمات پس از فروشی مطمئن نمایند. دیگر خدمات مفید و موثر نمایندگی لوازم خانگی دوو، تعمیر انواع قطعات الکترونیکی و مکانیکی ماشین لباسشویی از قبیل برد کنترل، آبکش، شیر برقی، ترموستات، دایرکت درایو، میکروسوئیچ درب، پولی، الکتروموتور، لاستیک دور درب، المنت، برد الکتریکی، تسمه، تایمر، سیم های رابط داخلی و …، توسط برترین تکنسین های کارآزموده ی ایران می باشد.

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو

نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو واحد تخصصی دیگری از نمایندگی لوازم خانگی دوو می باشد که خود به زیر مجموعه های تخصصی واحد بندی شده است. نمایندگی ماشین ظرفشویی به منظور تخصصی کردن امور، مرکز خود را به سه واحد مشاوره، تعمیر و فروش تقسیم کرده است. واحد مشاوره در زمینه ی خرید و تعمیرات، اطلاعات جامع و موثری دراختیار کاربران قرار می دهد. در واحد فروش کاربران شاهد حجم قابل توجهی از انواع ماشین ظرفشویی خواهند بود که با گارانتی های معتبر و مدت دار همچنین خدمات پس از فروش مطمئن در معرض دید و خرید مشتریان در آمده اند. واحد تعمیرات این مرکز به جدیدترین تجهیزات فنی مطابق با استاندارهای جهانی آراسته شده است تا در کنار مهارت و تجربه ی کارشناسان خبره، کار تعمیر انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی ماشین ظرفشویی از قبیل پمپ تخلیه، چفت در، دریچه ی ورودی آب، لوله واشر، غلتک تکی قفسه، واشر درب و … به خوبی و با اصول استانداردهای جهانی پیش برود.

نمایندگی تلویزیون دوو

نمایندگی تلویزیون دوو مطابق با فناوری های روز دنیا طراحی و راه اندازی شده است. این مرکز در سه بخش مجزا آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. کارشناسان فنی واحد مشاوره با تسلط کامل بر انواع تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی، اسمارت و … توانایی ارائه ی اطلاعات جامعی از ویزگی ها و تفاوت های آن ها دارند. کاربران می توانند ابتدا به واحد مشاوره مراجعه کرده، سپس در واحد فروش که مدرن ترین تلویزیون های ساخته شده در کمپانی دوو را فراهم کرده است، اقدام به خرید نمایند. از دیگر ویژگی های نمایندگی لوازم خانگی دوو می توان به واحد تعمیرات مجهز اشاره کرد. این واحد علاوه بر ارائه ی خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی تلویزیون، تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات مختلف از قبیل مین برد، آداپتور، برد مقاومت، پاور، بک لایت، برد تغذیه، خازن و …، بخش سرویس در محل دستگاه تلویزیون را نیز به منظور آسایش حال مشتریان راه اندازی کرده است.

نمایندگی مایکروفر دوو

نمایندگی مایکروفر دوو از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که همگام با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا آموزش های بین المللی می بینند. این نمایندگی به منظور آسایش حال مشتریان واحد خود را به سه بخش تعمیر، مشاوره و فروش تقسیم کرده است. در واحد مشاوره کارشناسانی خبره به اطلاع رسانی دقیق از انواع مایکروفر دوو می پردازند تا مشتریان علاوه بر آشنایی با مدل های جدید، بر اساس کاربرد دستگاه و نیاز خود، به واحد فروش مراجعه کرده و اقدام به خرید دستگاهی اورجینال نمایند. ارائه ی گارنتی های معتبر و خدمات پس از فروش مایکروفر دوو از دیگر خدمات نمایندگی لوازم خانگی دوو می باشد. واحد تعمیر به این منظور راه اندازی شده که خدمات مربوط به نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعاتی مانند مگنترون، لامپ، دیود، رکتیفایر، خازن، موتور گردان، ترانس، نازل اشعه و … به صورت کاملا تخصصی با استفاده از دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر انجام بگیرد.

4/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری