جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ با اتکا به تجربه ی چندین و چند ساله ی تکنسین ها که دوره های آموزشی نوینی را گذرانده اند، همچنین دستگاه های مدرن که مطابق فناوری روز دنیا طراحی شده اند اقدام به رفع نیاز های مردم در زمینه ی محصولات سامسونگ کرده است. تمام هدف این مرکز بهره مند ساختن ایرانیان از تکنولوژی روز دنیاست. به همین دلیل با تلاش های گسترده ی مدیران آگاه و مجرب، واحدبندی های مجزایی صورت گرفت تا خدمات مربوط به فروش، تعمیر و مشاوره ی لوازم خانگی سامسونگ در اختیار مردم قرار گیرد.

در این مرکز جدای فروش محصولات اورجینال کمپانی سامسونگ، بخش تعمیراتی مشغول به کار است که تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را از قبیل شناسایی دقیق عیوب و تعمیر و تعویض قطعات را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می دهد. علاوه بر آن مشتریان یم توانند از گارانتی های واقعی و معتبر سامسونگ برخودار گشته و با آسودگی خیال از دستگاه خود استفاده کنند.

سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ برای رفع نیاز های مختلف مشتریان در زمینه ی وسایل سرمازایی واحد فروش خود را از یخچال های خانگی، صنعتی و فروشگاهی انباشته است. در این مرکز کارشناسانی برای ارائه ی مشاوره به مشتریان در زمینه ی خرید یخچال مشغول به کار اند که با زوایای پیدا و پنهان محصولات آشنایی کامل دارند. کارشناسان مشاوره و فروش نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ موظف اند پیش از خرید به مشتری اطلاعات لازم را ارائه کرده تا مراجعین بر اساس نیاز خود و کاربرد دستگاه، انتخابی درست را انجام دهد. واحد تعمیرات بخش دیگری بوده که به شدت اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است. علاوه بر راه اندازی خدمات سرویس در محل یخچال که برای صرفه جویی در هزینه ها و نظارت مشتری بر روند تعمیرات شکل گرفت، در این بخش خدمات حرفه ای دیگری نظیر تعمیر و تعویض قطعات مختلف یخچال را از قبیل کمپرسور، کندانسور، گاز مبرد، لاستیک دور درب و … در تعمیرگاه به کاربران ارائه می شود.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ توانسته است بر اساس فناوری ها مدرن، واحد های مختلفی را راه اندازی کند که هر کدام خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهند. بخش فروش نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ انواع تلویزیون سامسونگ را در مدل های ال سی دی، ال ای دی، اسمارت و … به معرض دید و خرید مردم آورده است تا مشتریان با استفاده از مشاوره های مفید کارشناسان، اقدام به خرید ارزان و به صرفه همچنین دریافت گارنتی های معتبر نمایند. در واحد تعمیر تلویزیون سامسونگ این مرکز، با پشتوانه ی تکنسین های دروه دیده و با تجربه، همچنین کاربرد ابزارهای مدرن عیب یابی و تعمیر، بر طرف کردن تمام مشکلات ایجاد شده در قطعات مختلف مانند بک لایت، برد پاور، مین برد، برد تغذیه، مقاومت، خازن، آداپتور و … به سهولت هر چه تمام تر انجام می گیرد. این واحد با تعمیر و تعویض به موقع قطعات می تواند کارکرد اولیه ی تلویزیون سامسونگ را باز گرداند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

نمایندگی لباسشویی سامسونگ با تلاش های شبانه روزی توانسته است که جدیدترین فناوری های تولید شده در کمپانی سامسونگ را در معرض دید و خرید ایرانیان قرار دهد. تنها هدف این نمایندگی رفع نیاز های اساسی هموطنان ایرانی است. مدیران این مرکز به جهت خدمت رسانی سریع و مفید به مشتریان، مجموعه ی خود را به بخش های فروش، مشاوره و تعمیرات تقسیم کرده اند تا هر بخش موظف به ارائه ی خدمتی خاص باشد. کاربرانی می توانند جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در ماشین های لباسشویی سامسونگ را در بخش فروش نمایندگی نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ یافته و اقدام به خرید امن آن نمایند و از گارانتی های معتبر نیز بهره مند شوند. در بخش تعمیرات مراجعین شاهد ارائه ی خدماتی از قبیل عیب یابی قطعات الکترونیکی و مکانیکی، تعمیر و تعویض ترموستات، سیم های رابط داخلی، برد کنترل، الکتروموتور، لاستیک دور درب، المنت، برد الکتریکی، میکروسوئیچ درب، تسمه، دایرکت درایو، شیر برقی، آبکش، تایمر، پولی آبکش و … باشند که استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن انجام می گیرد.

نمایندگی مایکرفر سامسونگ

نمایندگی مایکروفر سامسونگ مرکز خود را به  پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا آراسته است. کاربران می توانند خدمات مورد نیاز خود را در زمینه ی خرید و تعمیرات مایکروفر سامسونگ، از تکنسین های خبره و آموزش دیده ی نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ بخواهند. در این مرکز مشاوره های رایگانی پیش و پس از خرید مایکروفر در اختیار کاربران قرار می گیرد تا مراجعین بتوانند با دید باز به انتخاب و خرید بپردازند و در کنار آن از خدمات متنوعی نظیر گارانتی های مدت دار و خدمات تعمیری نظیر سرویس در محل بهره مند شوند. واحد تعمیرات مایکروفر این نمایندگی توانسته است با تجهیز خود به مدرن ترین ابزارالات، به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف مایکروفر از قبیل نازل اشعه، لامپ، موتور گردان، مگنترون، ترانس، دیود، خازن، رکتیفایر و … اقدام کند. اگر به دنبال تجربه و تخصص در کنار سرعت و دقت و صرف کم ترین هزینه های تعمیراتی می باشید تنها انتخاب درست و مطمئن، نمایندگی مایکروفر سامسونگ خواهد بود.

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ

نمایندگی ظرفشویی سامسونگ واحد کوچکتری از نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ است که خدمات مربوط به ماشین ظرفشویی سامسونگ را به مشتریان ارائه می دهد. این مرکز تمام تلاش خود را به کار برده است که متدها و استاندارهای روز دنیا را در واحد خود پیاده کند. فروش انواع ماشین ظرفشویی سامسونگ در مدل های و طرح های مختلف با ارائه ی ضمانت نامه های معتبر کمپانی و خدمات پس از فروش نظیر سرویس در محل یکی از معدود خدمات پر بازدید این مرکز است. اگر به دنبال تعمیر و تعویض قطعات مختلف الکترونیکی و مکانیکی ماشین ظرفشویی خود از قبیل پمپ تخلیه، واشر درب، دریچه ی ورودی آب، چفت در، غلتک تکی قفسه، لوله واشر و …هستید حتما به واحد تعمیرات این مرکز مراجعه نمایید چرا که خدمات تخصصی تعمیرات با استفاده از به روز ترین تجهیزات و ابزارالات روز دنیا، زیر نظر اساتید و کارشناسان فنی برتر کشور انجام می گیرد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی به پشتوانه ی سابقه ی درخشان و تکنسین های خبره و آموزش دیده، شرایطی را ایجاد کرده است که بیش از پیش رضایت مشتریان خود را جلب کند. در این مرکز علاوه بر فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، ماشین لباسشویی و … شرایطی را ایجاد شده تا کاربران محصولات سامسونگ بتوانند از تخصص و مهارت تیم حرفه ای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی نیز بهره مند شوند. تکنسین هایی که به صورت شبانه روز کار تعمیر انواع مدل های دستگاه ها لوازم خانگی سامسونگ را بر عهده دارند ابتدا به آنالیز دستگاه، سپس یه ریشه یابی عیوب ایجاد شده در آن می پردازند.

اگر در روند عیب یابی متوجه نیاز دستگاه به تعمیر یا تعویض شوند از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اقدامات لازم را با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و قطعات اورجینال انجام خواهند داد. این مرکز تنها هدف خود را همگام ساختن ایرانیان با تکنولوژی روز دنیا معرفی کرده است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری