جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نصب ماشین ظرفشویی

پیش از پرداختن به مراحل نصب ماشین ظرفشویی ، بد نیست نگاهی مختصر به کارکرد این دستگاه و مزایای استفاده از آن داشته باشیم. درک کارکرد این دستگاه و ساختار آن، کمک شایانی در راه‌اندازی صحیح و نصب آن به کاربران خواهد کرد. همانگونه که می‌دانید در حال حاضر کمپانی‌های خوش‌نام و محبوب‌ بسیاری تولید کننده و عرضه کننده ماشین‌های ظرفشویی به بازارهای جهانی هستند. ماشین‌های لباسشویی موجود در بازار یک محصول با کیفیت برای آندسته از افرادی به شمار می‌روند که به هر دلیل فرصت شستن ظروف باقیمانده از وعده‌های ناهار، شام و .. را ندارند.

این گروه از کاربران می‌توانند این کار را یعنی شستشوی ظروف را به ماشین های ظرفشویی بسپارند. خوشبختانه ساختار ماشین‌های ظرفشویی امروزی روز به روز در حال پیشرفت است و در این محصولات می‌توان امکانات متعدد بیشماری را مشاهده کرد. برخی از ویژگی های برجسته ماشین های ظرفشویی عبارتند از: مجهز بودن به سيستم تشخيص ميزان کثيفي ظروف، برخورداری از سيستم عيب‌ياب هوشمند، استفاده از موتور اينورتر دايرکت ‌درايو، مصرف بهينه انرژي و در نهایت قابليت تنظيم ارتفاع براي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتي‌متر. نکته آخر در این بخش آنکه جهت پیشگیری از بروز خرابی در ماشین‌های ظرفشویی توصیه می‌شود راه اندازی و نصب هر گونه ماشین ظرفشویی صرفاً توسط کارشناسان تعمیر ظرفشویی انجام شود.

نصب ماشین ظرفشویی

نکات مهم در نصب ماشین ظرفشویی

آموزش نصب ماشین ظرفشویی که در بخش زیر ارائه می‌گردد، مشتمل بر مطالب و دستورالعمل‌های کلی است؛ از همین رو پیاده‌سازی آن ممکن است برای تمامی ماشین‌های ظرفشویی ممکن نباشد. توصیه آن است که نصب ماشین ظرفشویی توسط کارشناسان حوزه تعمیر  ظرفشویی انجام شود تا استاندارهای این کار نظیر درستی ارتفاع خروجی آب، درستی اتصال برق ماشین به دوشاخه و در نهایت نصب ماشین در شیب مناسب به درستی رعایت کرد.

رعایت اصول کلی نصب ماشین ظرفشویی

برخی از اصول کلی‌ موجود که در نصب ماشین ظرفشویی می‌بایست مدنظر قرار گیرد عبارتند از: در نظر داشتن 50 تا 90 سانتی متر ارتفاع خروجی آب برای اتصال به ماشین ظرفشویی (جهت سهولت خروج آب از ماشین ظرفشویی)، استفاده از پریز مجزا برای متصل شدن دوشاخه و اتصال برق، تراز بودن مناسب ماشین و داشتن شیب مناسب.

اطمینان از نصب درست ظرفشویی

جهت اطمینان از این مسئله که نصب ماشین ظرفشویی به درستی انجام شده است، می‌توان از یک برنامه ساده شستشو با مدت زمان کم استفاده کرد. باید توجه داشت که ماشین ظرفشویی به درستی در جای خود تراز گردد تا در حین کار کمترین لرزش را داشته باشد. در دفترچه های راهنمای نصب ماشین ظرفشویی نیز نکات و دستورالعمل‌های مناسبی قرار داده شده است که می تواند کمک مناسبی برای استفاده بهتر و مناسب‌تر از ماشین باشد.

نصب لوله تخلیه در ظرفشویی

توصیه آن است که بلندی لوله تخلیه بکاررفته باید به اندازه 60 تا 90 سانتی متر باشد. برای اطمینان از ثبات لوله تخلیه می‌توان از پلاستیک هدایت شیلنگ استفاده کرد و تنها 150 میلیمتر از شیلنگ را داخل لوله فرو کرد. برای جلوگیری از حرکت لوله تخلیه، می‌بایست پلاستیک هادی لوله تخلیه را به دیوار محکم کرده و لوله تخلیه را نیز داخل پایه تخلیه کاملا محکم کرد. پس از اتصال، اتصالات تخلیه را برای اطمینان از نشت نکردن، در نخستین شستشو تحت نظر بگیرید.

برای اطمینان از حداقل سازی لرزش و بار نا متعادل، ماشین لباسشویی شما باید با استفاده از قفل پایه‌ها در محل نهایی ثابت و تراز گردد. نخست ماشین لباسشویی را در صورت نیاز با بالا یا پایین بردن پایه ها تراز کرده و پس از اینکه ثابت و تراز شد قفل پایه‌ها را با استفاده از آچار محکم کنید. این کار کمک می‌کند تا نصب ماشین ظرفشویی  استحکام لازم را به همراه داشته باشد.

درخواست راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی را ثبت نمایید. پس از تماس شما، کارشناسان ما، هماهنگی‌های مورد نیاز را انجام داده و پس از حضور در محل، اقدامات مورد نیاز جهت راه اندازی و نصب ماشین ظرفشویی را آغاز می‌نمایند.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی اگر چه ادعای بسیاری از تعمیرگاه های فعال در سطح شهر است، اما متقاضیان این سرویس می بایست توجه داشته باشند که خدمات مرتبط با تعمیر ماشین ظرفشویی را صرفاً از نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز دریافت نمایند. در غیر اینصورت خدماتی که به آنها ارائه می شود نه تنها از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود بلکه ممکن است به دلیل عدم مهارت و تخصص آن تعمیرگاه، بروز اشکالات دوچندان در دستگاه را سبب گردد. نمایندگی تعمیر ظرفشویی، از جمله مراکز مجاز و معتبری است که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در سطح کشور فعالیت می کند که تمامی خدمات ارائه شده خود را به همراه گارانتی و ضمانت به متقاضیان عرضه می دارد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ظرفشویی به دلیل سالها سابقه، بر ساختار و عملکرد کلیه مدلهای این محصول تسلط یافته و توانایی آن را دارند تا عیوب و اشکالات پیش آمده در آنها را به بهترین نحو مرتفع سازند. در فرآیند تعمیر ظرفشویی به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری‌های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری