جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر جت پمپ ظرفشویی

یکی از دستگاه هایی که اخیرا کاربرد زیادی در منازل داشته و کاربران استقبال بسیاری از آن کرده اند، ماشین ظرفشویی است. این محصول به دلیل قابلیت های متعددی که دارد، توانسته جای خود را در منازل باز کند و به یک محصول محبوب برای خانم های خانه دار تبدیل شود. این دستگاه نیز همچون سایر محصولات الکتریکی، قطعات متعددی دارد که در صورت خرابی هریک از آنها، با مشکلات عملکردی مواجه خواهد شد. یکی از این قطعات که بیشتر در مدل های جدید ظرفشویی تعبیه شده، جت پمپ نام دارد. جت پمپ ظرفشویی یک قطعه جدید در این دستگاه است که آب وروردی را کنترل کرده و با این کار، به بهبود کیفیت کار دستگاه کمک می کند.

خب از کار افتادن این قطعه یا کارکرد معیوب آن، می تواند زمینه ساز بروز مشکلاتی در کار دستگاه گردد. نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به جدید بودن این قطعه، بررسی و تعمیرات آن نیاز به برخورداری از دانش روز دنیا در حوزه تعمیرات ظرفشویی دارد.

 لازم است بدانید که این فرایند در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مرکز سخت افزار ایران، توسط افرادی انجام می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند و با مهارت و دانش به روز خود، می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. با مراجعه به ادامه مطلب، با نحوه عملکرد جت پمپ ظرفشویی، مشکلات و روش های ترمیم این قطعه پر کاربرد آشنا خواهید شد.

تعمیر جت پمپ ظرفشویی

نحوه عملکرد جت پمپ ظرفشویی

جت پمپ ماشین ظرفشویی یک تکنولوژی جدید و خلاقانه است که بسیاری از ماشین های ظرفشویی در برندهای مختلف به آن مجهز شده اند. این فناوری در واقع مجموعه ای کامل و کارآمد برای شستشوی ظروف بوده و عملکرد آن به گونه ای است که کارکرد ماشین را کامل تر و با کیفیت تر می کند. 

از دیگر کاربری های قطعه ی مورد بحث این است که به میزان چشمگیری، مصرف برق را کاهش می دهد. این مورد به این علت است که فناوری مورد بحث، فشار آب را کنترل و تنظیم کرده و آب را به چرخش در می آورد. در نتیجه ی این فرایند، آب به راحتی به همه بخش های داخلی ظرفشویی می رسد و دستگاه برای این منظور نیاز به انرژی بیشتری ندارد.

نکته ی جالب توجه این جا است که در مدل های جدید تر ظرفشویی، جت پمپ و هیتر آب با هم ادغام شده اند؛ حسن این تغییر این است که سرعت گرم شدن آب نیز در این مدل ها، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. لازم است بدانید که جت پمپ ظرفشویی در اغلب موارد قابل تعمیر نبوده و باید به صورت کلی تعویض گردد. گفتنی است تعمیرکاران مجرب نمایندگی تعمیر لوازم خانگی، با بهره مندی از تکنولوژی های نوین و کاربردی، اقدام به بررسی و تعویض این قطعه نموده و کیفیت کاری دستگاه را تضمین می کنند.

نحوه تعمیرات جت پمپ ماشین ظرفشویی

برای تعمیر جت پمپ ظرفشویی ، باید شناخت کافی در مورد قطعات و بخش های مختلف آن داشته باشید؛ در غیر این صورت ممکن است اشتباه کرده و موجب آسیب دیدگی سایر قطعات دستگاه شوید. کارشناسان ارشد تعمیرات در نمایندگی لوازم خانگی، برای ترمیم یا تعویض این قطعه، اول در موتور دایرکت پرچ موتور را از قسمت پرچ جدا کرده و لاله پرچ جدا شده را از داخل هسته بیرون می آورند.

سپس باید پوسته موتور را جدا کرده و بلبرینگ ها را از جا در آورند. اگر پوسته دچار زنگ زدگی شده باشد، محل را سمباده زده و با اسپری رنگ نقره ایی رنگ می کنند. رد نهایت، یک بلبرینگ جدید که در بالایی دارد را جایگزین بلبرینگ آسیب دیده کرده و به این ترتیب، مشکل دستگاه را برطرف می کنند. این کار نیاز به مهارت بالایی داشته و توصیه می شود که به هیچ عنوان توسط افراد ناشی و مبتدی انجام نگردد.

تعمیر جت پمپ ظرفشویی در محل

جابجایی ماشین ظرفشویی و انتقال آن به تعمیرگاه معمولا کار راحتی نیست و کاربران ترجیح می دهند این کار را انجام ندهند.  نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی مرکز سخت افزار ایران، با هدف کاهش این دردسرها، شرایط تعمیر جت پمپ ظرفشویی در محل را فراهم نموده است. شما کاربران محترم می توانید ضمن برقراری تماس با نمایندگی مذکور و گزارش مشکل به همکاران ما، خدمات ترمیمی را در اسرع وقت در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

تیم تعمیراتی این مرکز با همراه داشتن مجموعه ای از ابزار و قطعات مورد نیاز به محل اعزام شده و ماشین ظرفشویی شما را با دقت وارسی می نمایند. سپس فرایند تعمیر قطعه مورد بحث به شکل تخصصی و حرفه ای در حضور خود شما انجام می گردد. به این ترتیب، نیازی به صرفه زمان و هزینه برای مراجعه به تعمیرگاه نداشته و می توانید جت پمپ ظرفشویی خود را در محل مورد نظرتان ترمیم نمایید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران، جمعی از زبده ترین تکنسین های تعمیرات را استخدام کرده و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا را نیز در اختیار آنها قرار داده است. به همین دلیل تعمیر انواع محصولات مذکور در این مرکز، در سطح کیفی و تخصصی بالایی انجام شده و کاربران می توانند از ترمیم محصول شان اطمینان کامل داشته باشند. محصولاتی همچون: ماشین ظرفشویی، لباسشویی، یخچال، مایکروفر، تلویزیون، جاروبرقی، پکیج، کولرگازی و …. مهم ترین دستگاه هایی هستند که در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، بررسی و تعمیر می گردند. گفتنی است این مرکز در جهت راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات تعمیر محصولات را در محل مورد نظر این عزیزان، به آنها ارائه می دهد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری