جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر خشک کن لباسشویی

همان طور که می دانید لباسشویی یکی از دستگاه هایی است که در برند های مختلف با ظرفیت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در ظرفیت های مختلف و با کاربردی یکسان تولید می شوند. به طور کلی لباسشویی ها دارای سیستم پیچیده ای هستند و تمامی عملکرد درست آن ها حاصل همکاری تمامی قطعات داخلی آن با یکدیگر می باشد. خشک کن یکی از مهم ترین قطعات موجود در لباسشویی به شمار می رود که این قطعه وظیفه ی آبگیری لباس ها را پس از شستشو بر عهده دارد.

در صورتی که خشک کن ماشین لباسشویی از دستگاه به درستی عمل نکند لباس ها در لباسشویی خیس باقی مانده و مشکلات بسیاری را برای کاربران به وجود می آورند. همان طور که پیش تر اشاره کردیم این دستگاه دارای حساسیت بسیار بالایی بوده و در صورت خرابی لازم است توسط نیروی متخصص مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد. در ادامه دلایل خرابی و عدم عملکرد درست خشک کن لباسشویی را بررسی می کنیم.

تعمیر خشک کن لباسشویی

دلایل خرابی خشک کن لباسشویی

خرابی و آسیب دیدگی موتور لباسشویی یکی از رایج ترین عواملی است که بر کارکرد خشک کن تاثیرگذار بوده و کارایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد. توجه داشته باشید دلایل کار نکردن خشک کن لباسشویی و یا کارکرد غلط آن در هر لباسشویی متفاوت می باشد. از دیگر دلایلی که ممکن است منجر به خرابی و عدم عملکرد خشک کن بشود می توان به اختلال در کلید های دستگاه، آسیب دیدگی خازن راه انداز، مسدود شدن فیلتر پمپ، متصل نبودن کنتاکت های دستگاه ، خرابی برد تنظیم دور ماشین لباسشویی، نشتی و یا خرابی شلنگ تخلیه ، زیاد بودن لباس های موجود در دستگاه و در برخی موارد روشن بودن کلید حذف دور خشک کن اشاره کرد.

توجه داشته باشید در صورتی که عملکرد خشک کن به درستی انجام نشود لباس ها در لباسشویی بوی نامطبوع گرفته و لازم است در اولین فرصت تخلیه شوند . در نتیجه تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی در واحد تعمیرات ماشین لباسشویی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

علائم خرابی خشک کن ماشین لباسشویی

چروک شدن لباس ‌ها

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که نشان می دهد خشک کن ماشین لباسشویی شما آسیب دیده است، چروک شدن لباس هاست. البته این مشکل گاهی ناشی از به هم ریختن تنظیمات است و نیاز به بررسی دقیق و تخصصی دارد.

چرخش نامناسب دیگ خشک کن

مشکل چرخش نادرست دیگ هم یکی دیگر از علائم خرابی خشک کن است. در این شرایط ممکن است دیگ با صدای ناهنجاری شروع به کار کرده و یا قدرت خشک کنندگی ماشین به شکل محسوس کاهش پیدا کند. معمولا این مشکلات با تعمیر خشک کن لباسشویی برطرف می شوند.

خرابی المنت

علامت دیگر خرابی خشک کن ماشین لباسشویی، خرابی و آسیب دیدگی المنت است. البته به ندرت پیش می آید که المنت آسیب ببیند؛ اما خرابی این قطعه می تواند باعث از کار افتادن خشک کن شود.

دیر خشک شدن لباس ها

اگر لباسها در ماشین لباسشویی دیر خشک می شوند، ممکن است با تعمیر خشک کن لباسشویی بتوان این مشکل را حل کرد. در این حالت موتور ضعیف می شود و به دنبال آن، خشک کن بسیار کند عمل می کند. تداوم این وضعیت ممکن است باعث آسیب دیدگی موتور شود و به همین دلیل باید مسئله را پیگیری کرده و در اسرع وقت، خشک کن را تعمیر یا تعویض نمایید.

داغ شدن غیر طبیعی دستگاه

اگر ماشین لباسشویی شما در مرحله خشک کردن لباس ها بیش از حد داغ می شود، احتمالا خشک کن آن آسیب دیده است. بهتر است هرچه زودتر اقدام به تعمیر خشک کن لباسشویی کنید تا قطعات دیگری از جمله موتور در معرض خطر قرار نگیرند.

تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی

تعمیر خشک کن لباسشویی از جمله خدمات تخصصی است که در واحد تعمیرات ارائه می شود. مهندسان این مجموعه ابتدا دستگاه را به دقت عیب یابی کرده و سپس تعمیرات را ارائه می نمایند. در صورتی که تعمیر خشک کن توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود مشکلات بسیاری را برای دستگاه به وجود می آورد. به همین دلیل بهترین کار برای تعمیر این دستگاه مراجعه به واحد تخصصی تعمیرات لباسشویی می باشد.

مهندشان این مجموعه به تمامی اطلاعات و ترفندهای تعمیراتی دسترسی داشته و به همین علت می توانند در مدت زمانی کوتاه تعمیرات مورد نیاز دستگاه را اعمال نمایند. آشنایی متخصصان با تمامی قطعات دستگاه لباسشویی نیز سبب شده تا روند تعمیرات در این واحد به سرعت انجام شود. هر گونه تعمیرات ناآگاهانه که توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود دستگاه را با آسیب دیدگی های جدی رو به رو کرده و مشکلات و نگرانی های بسیاری را برای کاربر به وجود می آورد.

هزینه تعمیر خشک کن لباسشویی

تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز سخت افزار ایران، هزینه تعمیر خشک کن این دستگاه را پس از عیب یابی این قطعه و با توجه به نوع و میزان آسیب دیدگی این قطعه برآورد می کنند. معمولا لازم نیست برای تعمیر این قطعه هزینه زیادی پرداخت کنید. با این حال اگر امکان تعمیر خشک کن لباسشویی وجود نداشته و نیاز به تعویض آن باشد، هزینه اولیه افزایش پیدا می کند. به این دلیل که در صورت نیاز به تعویض خشک کن لباسشویی، باید قیمت قطعه جدید را نیز به هزینه نهایی اضافه کرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی با دعوت از متخصصان حرفه ای انواع سرویس های تعمیراتی را ارائه می کند . این واحد به تمامی ابزار و امکانات پیشرفته ی تعمیراتی نیاز داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ی عیوب انواع ماشین لباسشویی را بر طرف می کنند. تعمیرات لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی صرفا برای یک برند خاص نبوده و شامل تمامی برند های سامسونگ ، ال جی ، توشیبا ، پاناسونیک ، آریستون ، دوو ، هیتاچی و … می باشد. متخصصان در واحد تعمیرات لباسشویی ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و در مدت زمانی کوتاه کلیه ی سرویس های تعمیراتی را ارائه می کنند.

تعویض و تعمیر انواع قطعات لباسشویی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارائه می شود. تعمیرات انواع لباسشویی متناسب با برند در واحد هایی مجزا از هم و به صورت تخصصی انجام می شود. از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی می توان به فروش انواع لباسشویی در برند های ذکر شده اشاره کرد. انواع این دستگاه ها همراه با ضمانت نامه ی معتبر و به صورت اورجینال به فروش می رسند. مرکز سخت افزار ایران بر کلیه ی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لباسشویی نظارت دارد.

4.8/5 (46 امتیاز)
اشتراک گذاری