جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی

محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی از آن دست قطعاتی است که خوشبختانه، در صورت خرابی، امکان تعویض و تعمیر آن وجود دارد. خرابی های پیش آمده در محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی از آن روست که این قطعه ممکن است در طول زمان ساییده پاره و یا دچار آلودگی‌های بیش از اندازه شود. در چنین شرایطی می بایست نسبت به تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی اقدام کرد و نمونه جدیدی را جایگزین قطعه استهلاک یافته کرد.

 البته تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل وجود نشتی در این قطعه نیز ضروری گردد. توصیه می گردد امور مرتبط با تعمیر و تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی به سرویس کارهای متخصص در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی محول شود تا دستگاه پس از تعمیر، کیفیت نخستین خود را بازیابد و دچار خرابی های پیش بینی نشده نشود. در صورتی که قصد تعمیر این قطعه را دارید مطالب درج شده در بخش های اتی می توانند راهنمای شما باشد.

تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی

آموزش تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی

تهیه ابزار و رعایت موارد ایمنی :

طبیعتاً تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی نیاز به تجهیزات و ابزاری دارد که می بایست پیش از اقدام به این کار تهیه شود. برخی از این ابزار عبارتند از: محفظه‌ی پودر، پیچ گوشتی، انبردست. در تعمیر و تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی نیز ایمنی حرف اول را می زند. از این رو برای شروع لازم است که پنل جلویی لباسشویی را در آورده و در ادامه دو شاخه‌ی برق را از پریز خارج کنیم تا صدمه‌ای به ما و سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی وارد نشود. از قطع بودن برق کاملاً مطمئن شوید. مطلب آموزش تمیز کردن جاپودری لباسشویی را بخوانید.

در آوردن پنل کنترل (بسته به مدل ماشین لباسشویی) :

در این مرحله از تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی باید دراور محفظه‌ی پودر خارج گردد. برای این کار ابتدا دراور را بیرون کشیده سپس انتهای وسط آن را، اندکی با دست فشار دهید تا با کشیدن، دراور از جای خود خارج شود. (البته مکانیسم خارج کردن دراور در مدل‌های مخلتف ماشین لباسشویی فرق می‌کند.) پس از این کار می بایست پنل بالایی را با باز کردن پیچ‌ها و هل دادن، به سمت بیرون ماشین لباسشویی هدایت کرد. بعد از آن نوبت به پنل کنترل می‌شود غالباً در قسمت محفظه دو پیچ در جلو قرار دارد ابتدا آن‌ها را باز کنید سپس از داخل ماشین لباسشویی گیره‌های نگهدارنده پنل را توسط یک پیچ‌گوشتی آزاد کنید بدین ترتیب پنل به سادگی بیرون خواهد آمد.

خارج‌سازی محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی :

جهت خارج‌سازی محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی ابتدا می بایست بست‌های شیلنگ‌ها که چهار یا پنج مورد هستند را با استفاده از انبردست باز کنید تا شیلنگ‌ها از محفظه جدا شوند. پس از این کار شیلنگ ها را خارج نمایید. حال می توانید محفظه را بیرون بکشید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته را هم ببینید. آن را هم باز کنید تا محفظه‌ی قدیمی را بیرون آورید. در این مرحله از تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی می بایست همان پیچ را به محفظه جدید ببندید و آن را سرجایش قرار دهید. سپس شیلنگ‌ها را وصل کرده و بست‌ها را محکم کنید.

بستن مجدد تمامی قطعات باز شده :

مرحله آخر از تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی اختصاص به بستن مجدد تمامی قطعات بازشده دارد. برای این کار کافی است تا به ترتیب همه‌ی قطعات گشوده شده را مجدداً سرجایش نصب کرد. پنل و پیچ‌های جلوی محفظه را بسته و با پیچ گوشتی سفت نمایید. در نهایت پنل بالا را سرجایش قرار دهید. با این کار تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی به اتمام رسیده و شما می توانید لباسشویی خود را به برق زده و آن را روشن کنید.

 تعمیرات ماشین لباسشویی

عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند. این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد. بنابراین اکیداً توصیه می شود تعمیرات ماشین لباسشویی ‌خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی  یکی از مجموعه های فعال در حوزه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است. سرویس های ارائه شده در این مرکز منحصر به برند خاصی از لباسشویی نیست و تمامی آنها را پشتیبانی می کند. تعمیرات لباسشویی آریستون، تعمیرات لباسشویی سامسونگ، تعمیرات لباسشویی ال جی، تعمیرات لباسشویی اسنوا، تعمیرات لباسشویی دوو، تعمیرات لباسشویی هات پوینت، تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود، تعمیرات ماشین لباسشویی هیتاچی و …

برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد؛ تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز -اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و …- به کاربرانِ دستگاه های خانگی است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط نظیر یخچال، لباسشویی، اسپیلت و … را پشتیبانی می نماید.

در تعمیراتی که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد. کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز، تحت نظارت اتحادیه است. از این رو هم کیفیت خدمات و هم هزینه دریافتی بر اساس آیین نامه و نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.