جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی تمام تلاش خود را به کار برده تا نیاز های کاربران را در انواع خدمات مربوط به محصولات کمپانی هیتاچی بر طرف سازد. این نمایندگی به پشتوانه ی دستگاه ها و تجهیزات مدرن، همچنین توانایی و پشتکار برترین تکنسین های خبره ایران که در مرکز خود گرد آورده، آماده است تا ایرانیان را با تکنولوژی روز دنیا آشنا کرده و خدمات بیشماری را در اختیار آنان قرار دهد. 

واحدبندی تخصصی که برای مشاوره پیش از خرید و قبل از تعمیر،  فروش محصولات جدید کمپانی هیتاچی و تعمیرات تخصصی این تولیدات انجام گرفته به تخصصی شدن کارها و تسریع در روند امور ختم شده است. در واحد تعمیرات این مرکز علاوه بر تعمیر دستگاه، تعویض قطعات نیز با جایگزینی نمونه ای اصل و اورجینال انجام می گیرد تا کارکرد اولیه دستگاه باز گردد. از دیگر خدمات مفید نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی ارائه ی گارنتی های معتبر و مدت دار همچنین ضمانتنامه های تعمیراتی است.

نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی

خدمات نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی

نمایندگی یخچال هیتاچی در زمینه ی محصولات سرمازا انواع متنوعی در باب یخچال های خانگی، صنعتی و فروشگاهی را تولید کرده است. سه بخش تخصصی این مرکز یعنی فروش، مشاروه و تعمیرات به صورت کاملا حرفه به ارائه یخدمات خاصی یم پردازند کاربران می توانند پیش از خرید به واحد مشاوره رفته و با دریافت اطلاعات کامل و مفیدی از زوایای پیدا و پنهان محصول انتخابی خود آگاه شده و در صورت تمایل به واحد فروش مراجعه کند ومحصول را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در حالی که گارنتی های مدت دار از آن پشتیبانی می کند تهیه نماید. 

تعمیرات، واحد دیگر نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی است که به صورت تخصصی در بخشی مجزا به تعمیر انواع یخچال می پردازد. این مرکز جدای از تعمیر و تعویض قطعات مختلفی نظیر برد الکتریکی، مقاومت، دیود، کمپرسور، کندانسور، گاز مبرد، لاستیک دور درب و …، خدمات سرویس در محل را نیز راه اندازی کرده تا در هزینه و وقت کاربران صرفه جویی شود.

میخوای بهترین مارک ماشین ظرفشویی چیه پس کلیک کن

تعمیر ماشین لباسشویی هیتاچی

نمایندگی ماشین لباسشویی هیتاچی با تجهیز واحدهای مختلف مشاوره، فروش و تعمیر خود به دستگاه های مدرن و به روز رسانی کردن اطلاعات کاربردی کارشناسان خود با شرکت دادن آن ها در کلاس های بین المللی فروش و تعمیرات ماشین لباسشویی، شرایطی را فراهم آورده است تا علاوه بر برخورداری ایرانیان از جدیدترین محصولات کمپانی هیتاچی، امکانات متنوعی از قبیل مشاوره های کاربردی پیش و پس از خرید، مشاوره های علمی قبل و بعد از تعمیر، گارانتی های معتبر و مدت دار، ضمانت نامه های تعمیراتی، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف الکترونیکی و مکانیکی مانند المنت،ترموستات، میکروسوئیچ درب، سیم های رابط داخلی، دایرکت درایو، برد کنترل،، پولی آبکش، الکتروموتور، لاستیک دور درب، برد الکتریکی، تسمه، شیر برقی، آبکش، تایمر و … و خدمات سرویس در محل ماشین لباسشویی به نحو احسن به کاربران ارائه شود. نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی تمام تلاش خود را به کار برده است تا نیاز های جامع کاربران برطرف گردد.

تعمیر جارو برقی هیتاچی

نمایندگی جاروبرقی هیتاچی زیرمجموعه ی مرکز بزرگ و مجهز نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی است که در بخش های مجزایی به ارائه ی خدمت به مشتریان می پردازد. این مرکز در واحد فروش خود مدرن ترین محصولات کمپانی هیتاچی را در معرض دید و خرید مشتریان قرار داده است و در کنار آن گارانتی های معتبر و مدت دار نیز ارائه می دهد. 

در واحد تعمیرات که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز شده است، عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات جاروبرقی از قبیل بلبرینگ، موتور، فیلترپشت پاکت یا پشت موتور ، پاکت، خرطومی، لوله جاروبرقی، لوله تلسکوپ، برس جارو برقی و … به صورت کاملا تخصصی زیر نظر تکنسین هایی خبره که آموزش های بین المللی تعمیرات را پشت سر گذاشته اند انجام می گیرد.

تعمیر تلویزیون هیتاچی

نمایندگی تلویزیون هیتاچی با تلاش های شبانه روزی توانسته است مرکز تخصصی خود را به بخش های فروش، تعمیرات و مشاوره تقسیم کند. این نمایندگی که زیر مجموعه ای از نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی است، با هدف مشتری مداری، کارشناسان خبره ای را در واحد مشاوره به کار گرفته تا اطلاعات کافی و جامعی را در زمینه انواع تلویزیون ال سی دی، اسمارت، ال ای دی و … در اختیار مراجعین قرار دهند. 

مشتریان پس از انتخاب به واحد فروش ارجاع داده خواهند شد تا علاوه بر محصولی اورجینال، از خدمات پس از فروش یعنی گارانتی معتبر، تعمیر و تعویض قطعاتی نظیر آداپتور، برد پاور، بک لایت، مین برد، برد تغذیه، مقاومت، خازن و … و خدمات سرویس در محل را در واحد تعمیرات برخوردار گردند. این مرکز متخصصینی را گرد خود آورده است که سال ها نام نیکشان بر صدر تعمیرکاران تلویزیون هیتاچی درخشیده است.

تعمیر کولر گازی هیتاچی

نمایندگی کولر گازی هیتاچی از جمله پیشرفته ترین مراکزی بوده که به تکنولژی روز دنیا تجهیز شده است. کاربران عزیزی که به دنبال خرید محصولی اصل و اورجینال می باشند، می توانند به واحد فروش این نمایندگی(که خود زیر مجموعه ای از نمایندگی لوازم خانگی هیتاچی است) مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردند. 

در بخش تعمیرات تکنسین های دوره دیده ای مشغول به کاراند که کارگاه های آموزشی بین المللی را با کسب بالاترین نمرات گذرانده اند. این تکنسین ها قادرند که هر گونه مشکل در قطعات مکانیکی و الکترونیکی کولرگازی هیتاچی از قبیل: کندانسور، کمپرسور، پنل داخلی، پنل خارجی، شارژ گاز مبرد و … را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه ها انجام دهند تا کاربر با خیال راحت به استفاده ی درست از دستگاه خود بپردازد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی از جمله معتبرترین مراکز تعمیراتی ایران است که هر با فناوری های مدرن و جدید دنیا پیشرفت می کند. این مرکز در سه بخش مجزای فروش، تعمیر و مشاوره مشغول به کار است. مدیران با تجربه ی این نمایندگی به خوبی دریافته اند که تنها تبلیغ مفید و موثر برای مرکز، جلب رضایت مشتری می باشد. به همین دلیل تمام سعی خود را به کار می برند تا عموم نیازهای کاربران را به نحو احسن برطرف سازند. 

کاربران می توانند با مراجعه به واحد فروش این مرکز از محصولی اصل برخوردار شده و خدمات پس از فروش آن را در واحد تعمیرات دریافت کنند. تکنسین هایی که در واحد تعمیرات این مرکز مشغول به کاراند از آزمون های جامع و تخصصی مرکز تعمیرات لوازم خانگی سربلند بیرون آمده و هر کدام در واحدی مجزا و مستقل مشغول به کاراند. در این واحد به پشتوانه ی چنین تعمیرکارانی، همچنین تجهیزات مدرن تعمیراتی، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف انواع لوازم خانگی پذیرفته می شود.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری