جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران، یکی از مجریان برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه تعمیر محصولات این گروه است. این مرکز دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی را در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می کند. دلیل این تقسیم بندی آن است که همه کاربران چه تعمیرکاران و چه کاربران عادی، بتوانند از آنها استفاده کنند. مباحث دوره عمومی آموزشی تعمیرات لوازم خانگی، بیشتر شامل معرفی قطعات و عملکرد هریک از آنهاست. همچنین شرکت کنندگان در این دوره، آموزش می بینند که چگونه عمر مفید دستگاه را افزایش دهند.

دوره های تخصصی یا پیشرفته نیز برای تعمیرکارانی کاربرد دارد که قصد افزایش اطلاعاتشان را دارند. امروزه روشهای تعمیرات ماشین های اداری با آنچه در گذشته انجام می شد تفاوت بسیاری کرده است. آشنایی کارشناسان فنی با جدیدترین روشها و تجهیزات پیشرفته تعمیر، به آنها کمک می کند که کیفیت کاری خود را افزایش داده و در حوزه کاری شان موفق تر عمل کنند. برای آشنایی با جزئیات بیشتر در مورد دوره های آموزش تعمیر لوازم خانگی، از شما عزیزان دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

آموزش تعمیر لوازم خانگی

سرفصل های دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

به عنوان برخی از مهم ترین سرفصل های دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی می توان به مواردی همچون معرفی قطعات یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر اشاره کرد.

همچنین نحوه تعمیر یخچال (یخچال فریزر، ساید بای ساید و …) نحوه ترمیم و تعویض قطعات ماشین لباسشویی، آشنایی با مشکلات و ایرادهای رایج لباسشویی، آموزش نحوه رفع ارورهای لباسشویی و ظرفشویی، آموزش تراز کردن یخچال و ماشین لباسشویی، ترمیم مشکلات و ایرادهای مایکروفر، تعمیر تلویزیون های مختلف اعم از ال ای دی، ال سی دی، پلاسما و …، معرفی قطعات تلویزیون و سینمای خانگی، آموزش تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی و … نیز سایر سرفصل های دوره های آموزشی تعمیرات لوازم خانگی محسوب می شوند.

دوره تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی

در دوره تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی، کارآموزان با جدیدترین مباحث مرتبط با تعمیرات لوازم خانگی، نوین ترین متدهای تعمیر، تجهیزات پیشرفته عیب یابی، ویژگی های فنی و نرم افزاری هر یک از لوازم خانگی و مواردی از این دست آشنا می گردند.

کارآموزان دوره تخصصی آموزش تعمیرات لوازم خانگی به دلیل تسلط بر مباحث نظری و بکارگیری آنها در کارگاه های آموزشی تعمیر، بر ریز و درشت این حوزه (حوزه تعمیر لوازم خانگی) مسلط گشته و توانایی آن را خواهند داشت که به راحتی جذب بازار کار گردند.

در پایان این دوره مدرکی دال بر فارغ التحصیلی کارآموز و کسب مهارتهای لازم در حوزه تعمیرات لوازم خانگی از سوی مرکز سخت افزار ایران اعطا می گردد.

دوره تخصصی آموزش تعمیر لوازم خانگی

دوره عمومی آموزش تعمیر لوازم خانگی

دوره عمومی آموزش تعمیرات لوازم خانگی به منظور آماده سازی آن دسته ازکاربرانی راه اندازی گشته است که هیچ گونه آشنایی با ساختار این دستگاه و مباحث مرتبط با تعمیر آن ندارند.

این دسته از داوطلبان با حضور در این دوره ضمن آشنایی با ساختار کلی لوازم خانگی اعم از لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و … ، با ویژگی های فنی و تفاوت میان مدلهای گوناگون آنها نیز آشنا می شوند.

آشنایی اولیه با تجهیزات تعمیر، آشنایی با ساده ترین روش های عیب یابی، شرح تفاوت موجود میان لوازم خانگی و مواردی از این دست برخی دیگر از مباحث تدریس شده در دوره عمومی آموزش تعمیرات لوازم خانگی است.

مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی

مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، مباحث و سرفصل های مرتبط با تعمیر و ترمیم یکی از لوازم خانگی به صورت تئوریک و عملی آموزش داده می شود. دانش آموختگان این مرکز به دلیل پشت سر گذاشتن دوره های تئوریک با پیچیده ترین مباحث حوزه تعمیرات لوازم خانگی آشنا گشته و آنها را در طول دوره عملی تعمیرات -و کار با دستگاههای معیوب- به کار می گیرند.

 وجود کارگاه های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین ترین روش های عیب یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب یابی و …

برخی از ویژگی های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات لوازم خانگی است. دانش آموختگان این مرکز، به دلیل طی دوره های فنی و نظری تسلط کاملی بر تعمیرات لوازم خانگی یافته و به راحتی جذب بازار کار می گردند.

واحدهای آموزش تعمیر لوازم خانگی

  • آموزش تعمیر یخچال
  • آموزش تعمیر اجاق گاز
  • آموزش تعمیر یخچال فریزر اجاق گاز
  • آموزش تعمیر لوازم خانگی برقی
  • آموزش تعمیر لباسشویی
  • آموزش تعمیر جاروبرقی
  • آموزش تعمیر ظرفشویی
  • آموزش تعمیر اسپیلت
واحدهای آموزش تعمیر لوازم خانگی

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر و حضور زبده ترین کارشناسان، این امکان را فراهم ساخته است تا دستگاه ها و لوازم خانگی معیوب به بهترین شکل ممکن تعمیر شده و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز و مرتبط با این حیطه به هموطنان گرامی ارائه گردد.

مرکز تعمیر لوازم خانگی یکی از برترین و مجهزترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مرتبط با بهسازی، تعمیر و ترمیم لوازم برقی خانگی است که توانسته با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات تعمیرات لوازم خانگی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده سازد.

شما کاربران گرامی می توانید اطلاعات مورد نیاز و پرسش های احتمالی خویش در باب خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی، شیوه ثبت درخواست، شیوه تعمیرات لوازم خانگی و مواردی از این دست را از طریق تماس با مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کسب نمایید.

5/5 (62 امتیاز)
اشتراک گذاری