جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی ایستاده

اگر از کولر گازی ایستاده در محل کارتان استفاده می کنید، ادامه مطلب برای شما مفید است. در این مقاله راجع به تعمیر کولر گازی ایستاده و جزئیات آن با شما صحبت می کنیم. کولرهای ایستاده قدرت بسیار بالایی دارند و به همین دلیل در فروشگاه ها و اماکن عمومی و ادارات بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه نصب کولر گازی ایستاده و تعمیرات آن تفاوت چندانی با کولرهای اسپلیت ندارد. با این حال به دلیل قدرت کاری بالا، ممکن است مشکلات این مدل ها بیشتر و شدیدتر باشند. ما در ادامه نکاتی را پیرامون تعمیرات کولر گازی ایستاده مورد بررسی قرار می دهیم. در صورت نیاز به خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی یا اسپلیت ایستاده، می توانید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی ایستاده

شارژ گاز، تعمیر برد، تعویض خازن و کمپرسور در صورت سوختگی، تعویض لوله کشی و شیلنگ، رفع مشکل موتور فن، رفع مشکل باد گرم، رفع مشکل صدای زیاد کولر در حین کار، برطرف کردن مشکل اتصالی برق کولر، رفع ایراد کاهش کیفیت کاری دستگاه، عیب یابی و رفع آبریزی کولر، عیب یابی و رفع کدهای خطا، برطرف کردن مشکل یخ زدن دستگاه در زمستان، تعویض فن بلوور پنل داخلی، سرویس دوره ای کولر و اقداماتی از این دست، بخشی از خدمات تعمیر کولر گازی ایستاده هستند که به دارندگان این دستگاه ارائه می شوند.

تعمیر کولر گازی ایستاده

سرویس کولر گازی ایستاده

کولرهای ایستاده هم مثل دیگر مدلها باید به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص، سرویس شوند. کارشناسان تعمیرات کولر گازی ایستاده معمولا توصیه می کنند که دستگاه هر سال سرویس شده و قطعات مختلف آن تمیز شوند. سرویس کولر گازی ایستاده به این صورت است که تکنسین دستگاه را باز کرده و کویل ها و فیلترها را از آن خارج می سازد. تمیز کردن و شستشوی این بخش ها باعث افزایش راندمان کاری کولر و بهبود کیفیت خنک کنندگی این دستگاه می شود. پس از شستشوی فیلترها و تمیز شدن آنها، این قطعات مجددا نصب شده و تکنسین پنل را می بندد. سرویس کولر گازی برای عملکرد بهتر این دستگاه و خراب نشدن قطعات مختلف آن ضروری است و باید در فواصل زمانی مشخص انجام شود.

عیب یابی کولر گازی ایستاده

مهم ترین مرحله تعمیر کولر گازی ایستاده و دیگر محصولات الکتریکی، عیب یابی دستگاه است. عیب یابی کولر گازی ایستاده در دو بخش مکانیکی و الکتریکی انجام می شود. اما روش ساده تری هم برای این منظور وجود دارد و آن توجه به ارورها و کدهای خطای دستگاه است. تعمیرکاران با توجه به ارورهای کولر گازی ایستاده و مفهوم آنها، دستگاه را عیب یابی و منشأ ایرادهای عملکردی آن را شناسایی می کنند. در واقع کدهای خطا یا ارورها زبان دستگاه هستند و کاربر را از وجود خرابی در بخش های مختلف کولر مطلع می سازند. ارورهای کولر گازی ایستاده، در برندهای مختلف یکسان نیستند و به شکل های متفاوتی ظاهر می شوند. کارشناسان دوره دیده نمایندگی تعمیرات کولر گازی، برای عیب یابی و تعمیر تخصصی انواع کولرگازی های ایستاده در خدمت شما هستند.

تعمیرات کولر گازی ایستاده در محل

همانطور که می دانید، حمل و نقل کولر کاری دشوار و عملا غیر ممکن است. بهتر است این دستگاه در محل نصب ترمیم شود تا هم نیاز به باز و بسته کردن نداشته باشد و هم در حین انتقال و جابجایی آسیب نبیند. به ویژه کولرهای ایستاده به دلیل وزن بالایی که دارند، قابل جابجایی نبوده و باید در محل ترمیم شوند. تعمیرات کولر گازی ایستاده در محل به شما این امکان را می دهد که بدون کوچک ترین دردسر یا مشکلی، کولر خود را ترمیم کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید. به مدد این خدمات، تعمیرکاران با تجهیزات کامل در محل مورد نظر کاربر حاضر می شوند. سپس ضمن بررسی تمامی اجزا و قطعات این دستگاه، به ترمیم تخصصی آن می پردازند. سرویس در محل کولر گازی ایستاده باعث صرفه جویی در زمان شما هم می شود. برای دریافت این خدمات، با نمایندگی تعمیرات کولر گازی تماس گرفته و حتما در زمان تعیین شده، در منزل حضور داشته باشید.

مشکلات رایج کولر گازی ایستاده

به عنوان بخشی از مشکلات رایج کولر گازی های ایستاده، می توان به مواردی همچون خنک نکردن، کاهش گرمادهی (در مدل های دوکاره) نشت آب، بروز صداهای غیر عادی، کار نکردن، عدم تطابق سرمای دستگاه با تنظیمات انجام شده، از کار افتادن ترموستات، کاهش سرما، روشن نشدن، باد گرم در کولر گازی، باد سرد در حالت گرمایش، نشتی گاز یا آب، خاموش شدن ناگهانی و مواردی از این دست اشاره کرد. معمولا این مشکلات به دلیل خرابی قطعات داخلی و یا نوسان برق ایجاد می شوند و تداوم آنها منجر به آسیب دیدگی بیشتر کولر می گردد. بهتر است در صورت مشاهده هریک از مشکلات ذکر شده، با یک تعمیرکار تماس گرفته و تعمیر کولر گازی ایستاده خود را در اولین فرصت پیگیری نمایید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران، با این هدف راه اندازی شده که کاربران محترم بتوانند با کیفیت ترین سرویس ها را در زمینه ی ترمیم و تعویض بخش های مختلف این محصول دریافت نمایند. همکاران متخصص و مجرب ما در این مرکز، از ابزارآلاتی استفاده می کنند که از بین پیشرفته ترین نمونه های روز دنیا انتخاب شده اند. به همین دلیل نیز کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که کولر گازی مورد نظرشان به تخصصی ترین شکل ممکن ترمیم خواهد شد. ما در تلاشیم که ضمن ارتقا سطح کیفی خدمات در حوزه های ذکر شده و جلب رضایت کاربران گرامی، این عزیزان را از مراجعه به چندین مرکز خدماتی بی نیاز ساخته و نیازهای آنها در کلیه ی زمینه های مرتبط با کولر گازی را به نحو احسن برطرف نماییم. گفتنی است نمایندگی تعمیرات کولر گازی، در راستای راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات خود را به صورت سرویس در محل به این عزیزان ارائه می نماید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.