جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر لوازم خانگی

در مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی ، تمامی سرویس های مورد نیاز توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان بر روی دستگاه‌های معیوب اِعمال می گردد. دستگاه‌های تعمیر شده توسط کارشناسان این مرکز به دلیل استفاده از کارامدترین روشهای تعمیر و پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه کیفیت نخستین خود را باز می یابند و تجربه استفاده از دستگاهی نو و بی عیب و نقص را مجدداً برای دارنده دستگاه فراهم می سازند.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی در این مرکز محدود به محصول و برندی خاص نیست و تمامی لوازم خانگی و الکترونیکی اعم از یخچال، لباسشویی، کولر گازی، تلویزیون و … را شامل می‌گردد. کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی با تمرکز بر محصولات خانگی و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار این دستگاه ها یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.

تعمیر لوازم خانگی

واحدهای تعمیر لوازم خانگی

مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی، یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در ارائه خدمات مرتبط با تعمیر و بهسازی لوازم خانگی است که در این راه بهره‌مند از حضور خبره ترین تعمیرکاران و پیشرفته ترین تجهیزات است.

مرکز تعمیر لوازم خانگی متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی، ترمیم، ارتقا و تعمیر یکی از لوازم خانگی به مراجعان محترم ارائه می گردد. (خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی (نظیر یخچال، اسپیلت و ..) به صورت سرویس در محل ارائه می گردد).

در صورتی که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه را ندارید می توانید سرویس های مرتبط با تعمیر تلویزیون و سایر لوازم خانگی را با استفاده «سرویس در محل لوازم خانگی» دریافت نمایید. در این روش کارشناسان تعمیر لوازم خانگی ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی دستگاه را بر روی آن پیاده می سازند.

ویژگی های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

مراجعه به مرکز تعمیر لوازم خانگی این اطمینان را به کاربر می بخشد که تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه معیوب، منطبق بر استانداردهای مجاز و شرکتی بوده و منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه می گردد.

از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می نمایند پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز، از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل شود؛ دلیل این امر نیز روشن است؛ مراجعه به یک مرکز ناآشنا جهت تعمیر یک دستگاه نه تنها ممکن است اشکالات دستگاه را رفع نکند بلکه ممکن است به دلیل اِعمال برخی دستکاری های ناشیانه توسط تعمیرکاران مبتدی و نابلد، اشکالات و نواقص دستگاه معیوب دو چندان شده و چه بسا فرصت تعمیر آن برای همیشه از بین برود.

تعمیرات لوازم خانگی در این مرکز دربردارندۀ شرایط و ویژگی ‌هایی است که آن را از دیگر سرویس‌ دهنده ‌های هم ‌رده‌ی خود متمایز ساخته است؛ برخی از ویژگی ‌های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی عبارت است از: بهره ‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، همکاری کارشناسان باتجربه و دارنده‌ مدارک بین ‌المللی با مرکز تعمیر لوازم خانگی، استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر که بالاترین میزان سازگاری و انعطاف با لوازم خانگی را دارند، تست محصول تعمیر شده در حضور صاحب دستگاه به منظور اطمینان از تعمیر آن، تعهد نسبت به ارائه‌ سرویس‌های تعمیر مطابق با استانداردهای جهانی در مرکز تعمیر لوازم خانگی، کسب اجازه پیش از اقدام به تعویض قطعات معیوبِ از کار افتاده و… .

خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی

خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی منحصر و محدود به دستگاه و برندی خاص نیست و تمامی دستگاه ها و محصولات عرضه شده به بازار را شامل می گردد. کافی است تا شما کاربران گرامی با مشاهده هرگونه اختلال در دستگاه مورد استفاده خویش، به نمانیدگی تعمیر لوازم خانگی مراجعه و در پارت تخصصی مرتبط با دستگاه خویش حضور یابید.

کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی پس از عیب یابی صحیح دستگاه و انجام مشاوره های پیش از تعمیر، در صورت تأیید شما، عملیات تعمیر را آغاز نموده و دستگاهی سالم و بی عیب و نقص را به شما تحویل می دهند. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی عبارتند از:

  • سرویس های دوره ای و تعمیر ماشین های لباسشویی ال جی، سامسونگ، آریستون، اسنوا، کنوود و …
  • تعمیر و سرویس تخصصی اجاق گاز، جاروبرقی، مایکروفر و سایر لوازم خانگی
  • تعمیر تلویزیون های سونی، دوو، سامسونگ، ال جی و ….
  • سرویس و تعمیر یخچال های دوو، سامسونگ، هاردستون، ال جی، هیمالیا و ….

مرکز تعمیر لوازم خانگی و گارانتی خدمات

ویژگی قابل توجه مرکز تعمیر لوازم خانگی ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی تعمیر لوازم خانگی به دلیل اطمینان از مهارت و دانش تخصصی کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در پارت های این مرکز را گارانتی و ضمانت نموده است.

بعلاوه، تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیر لوازم خانگی به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات و پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، پس از اتمام کار به تأیید کارشناسان فنی این مرکز می رسد. کارشناسان فنی مرکز تعمیر لوازم خانگی پس از انجام تست‌های اولیه و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه تعمیر شده، آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته‌بندی می‌کنند. در غیر اینصورت، -یعنی در صورت بروز اشکال مجدد در دستگاه،- کالا مجدداً به بخش فنی مرکز تعمیر لوازم خانگی ارجاع داده خواهد شد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی

برآورد هزینه در مرکز تعمیر لوازم خانگی بر اساس پارامترهای زیر صورت گرفته و به مشتریان گرامی –در صورت درخواست- پیش از اقدام به تعمیر اعلام می‌گردد:

  • مدت زمان مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر لوازم خانگی
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعات معیوب در حین عملیات تعمیر لوازم خانگی
  • میزان پیچیدگی عملیات تعمیر
  • عمومی یا تخصصی بودن عملیات تعمیر
  • نیاز یا عدم نیاز به افزودن برخی از قطعات به دستگاه در حین تعمیر

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی ارائه دهنده تمامی خدمات فروش لوازم خانگی می باشد. پس از فروش لوازم خانگی خدمات مورد نیاز -اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و …- به کاربرانِ دستگاه های خانگی ارائه می گردد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط نظیر یخچال، لباسشویی، اسپیلت و … را پشتیبانی می نماید.

در تعمیراتی که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

3/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.