جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

نمایندگی لوازم خانگی آریستون

نمایندگی لوازم خانگی آریستون به پشتوانه ی تجربه و مهارت بالای تکنسین ها که دوره های آموزشی مدرن بین المللی را گذرانده اند، اقدام به واحدبندی تخصصی مرکز خود کرده است. زیرمجموعه های خدماتی این مرکز به استفاده از دستگاه های مدرنی می پردازند که بر اساس فناوری روز دنیا طراحی شده اند. تمام تلاش واحدهای مختلف نمایندگی لوازم خانگی آریستون رفع نیازهای متعدد هموطنان ایرانی، همچنین برخواری آن ها از محصولات با کیفیت و ضمانت دار کمپانی آریستون می باشد. 

این مرکز در هر شرایط اقتصادی و اجتماعی، خود را موظف کرده که ایرانیان را از تکنولوژی روز دنیا برخوردار سازد. نمایندگی لوازم خانگی آریستون، علاوه بر فروش محصولات اورجینال و با کیفیت کمپانی نامبرده شده، در بخش تعمیرات آماده است کلیه ی خدمات مورد نیاز مشتریان را، نظیر عیب یابی انواع محصولاترا به خوبی انجام دهد. همچنین تعمیر و تعویض قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی آن ها را در کوتاه ترین زمان، بهترین کیفیت و با صرف  کمترین هزینه پیش ببرد.

نمایندگی لوازم خانگی آریستون

خدمات اصلی ما

تعمیر مایکروفر آریستون

نمایندگی مایکروفر آریستون با اطلاع از جدیدترین فناوری های روز دنیا، مرکز خود را برای خدمت رسانی بهتر به مراجعین، به بخش های تعمیر، فروش و مشاوره واحد بندی کرده است. در این مرکز تنها عامل تعیین کننده ی خدمات، نیاز مشتریان عزیز است. به همین دلیل مدیران با تجربه با شناسایی عموم احتیاجات هموطنان خود، مرکز مطمئنی برای کاربران راه اندازی کرده اند. واحد مشاوره ی نمایندگی لوازم خانگی آریستون آماده است تا اطلاعات کاملی در زمینه ی مایکروفرهای مختلف آریستون در اختیار کاربران قرار دهد تا مشتریان با دید باز به واحد فروش مراجعه کرده و از محصولی با کیفیت و ضمانت دار برخوردار گردند. 

نمایندگی مایکروفر آریستون واحد تعمیراتی مدرنی راه اندازی کرده که قادر باشد مشکلات مختلف قطعاتی از قبیل لامپ، دیود، رکتیفایر، خازن، نازل اشعه، موتور گردان، مگنترون، ترانس و … در کوتاه ترین زمان، با بهترین کیفیت و صرف کمترین هزینه برطرف کند. تکنسین های توانای این مرکز در کنار سرعت عمل، دانش های خود را برای امور تعمیراتی به کار گرفته و عملکرد اولیه دستگاه را باز می گردانند.

تعمیرات مایکروفر خود را به ما بسپارید

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

نمایندگی ماشین لباسشویی آریستون به دلیل مهارت و توانایی بالای مدیران این مرکز توانسته است واحدهای مختلف فروش، مشاوره و تعمیرات نمایندگی خود را به جدیدترین فناوری های روز دنیا مجهز کند. از دیگر اقدامات مفید و موثر مدیران خبره ی نمایندگی لوازم خانگی آریستون برای برآوردن نیاز های کاربران، استخدام و آزمودن برترین تکنسین های ایران است. این تعمیرکاران در جریان استخدام با سخت ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری قطعات الکترونیکی و مکانیکی ماشین لباسشویی دست و پنجه نرم کرده سپس در کوتاه ترین زمان توانستند آن ها را برطرف سازند. 

این مرکز شرایطی را ایجاد کرده است که مشتریان بتوانند علاوه بر خرید ارزان و به صرفه ی محصولات اورجینال کمپانی آریستون، از خدمات پس از فروش و گارانتی های مدت دار معتبر آن نیز برخودار شوند. همچنین اگر دستگاه لباسشویی آریستون آن ها دچار مشکلات متعددی در شیر برقی، ترموستات، دایرکت درایو، سیم های رابط داخلی، میکروسوئیچ درب، برد کنترل، پولی، آبکش، الکتروموتور، لاستیک دور درب، المنت، برد الکتریکی، تسمه، تایمرو … بتوانند در واحد تعمیرات این مرکز به تعمیر یا تعویض قطعات با نمونه ای اصل و اورجینال بپردازند و سلامت آن را باز یابند.

تعمیر یخچال آریستون

نمایندگی یخچال آریستون با کادری مجرب و کارآزموده آماده است تا در جهت رفع نیاز های گوناگون مشتریان برای تهیه و تعمیر انواع یخچال و فریزر در مدل های و طرح های گوناگون خدمت رسانی قابل توجهی انجام دهد. در این مرکز مشتریان شاهد خواهند بود که چگونه مدیران توانا، آرشیوی غنی از یخچال های مدرن خانگی، فروشگاهی و صنعتی فراهم آورده اند که گارانتی های معتبر و مدت دار داشته باشند. 

به دلیل حجم بالای کاری و تخصصی شدن امور مربوط به فروش و تعمیرات، کارشناسان خبره ای در نمایندگی لوازم خانگی آریستون مشغول به ارائه ی مشاوره های رایگان کاربردی به مشتریان می باشند که موشکافانه زوایای پیدا و پنهان دستگاه را به مراجعین نمایش دهند تا انتخاب و خریدی مناسب و متناسب با نیاز انجام دهند. بخش تعمیرات این مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی تعمیرات روز دنیا می باشد که کار عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعاتی نظیر کمپرسور، کندانسور، گاز مبرد، لاستیک دور درب و … را هم سرعت بخشیده و هم آسان نموده است.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

نمایندگی ماشین ظرفشویی آریستون اقدامات مفید و موثری برای برخوداری کاربران از خدمات گوناگون کمپانی نام برده انجام داده است. مدیران با تجربه ی این مرکز با اعمال واحدبندی های تخصصی در زمینه ی فروش، مشاوره و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی آریستون شرایطی را ایجاد نمودهاند تا کاربران، تنها این مرکز را برای رفع نیاز های خود انتخاب کنند. مشتریان می توانند با مراجعه به واحد مشاوره نمایندگی لوازم خانگی آریستون از شرایط خرید و ویژگی های استفاده از هر دستگاه آگاه شده و پس از انتخاب، در واحد فروش از جدیدترین فناوری های به کار برده در ماشین ظرفشویی برخودار شوند و خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر نیز دریافت نمایند.

 واحد تعمیرات این مرکز که به دستگاه های عیب یابی و تعمیر روز دنیا مجهز شده، توسط تکنسین های خبره و کارآزموده ای اداره می شود که کارگاه های تعمیراتی بین المللی را پشت سر گذاشته اند به همین سبب به راحتی می توانند به تعمیر و تعویض قطعاتی مثل دریچه ی ورودی آب، چفت در، لوله واشر، پمپ تخلیه، واشر درب، غلتک تکی قفسه و … پرداخته و مشکلات آن ها را در کوتاه ترین زمان با ارائه ی بهترین کیفیت انجام دهند.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیر بک لایت تلویزیون

تعمیر تلویزیون آریستون

نمایندگی تلویزیون آریستون مجهز به فناوری ها مدرن روز دنیاست. در این مرکز انواع تلویزیون های ساخته شده در کمپانی آریستون در مدل های ال ای دی، ال سی دی، اسمارت و … به معرض دید و خرید کاربران در آمده است تا مشتریان با مراجعه به واحد مشاوره بتوانند زوایای پیدا و پنهان دستگاه انتخابی خود را شناخته سپس در واحد فروش اقدام به خرید مطمئن و به صرفه ی آن کنند و از گارنتی های مدت دار و معتبر این نمایندگی نیز برخودار گردند. علاوه بر آن نمایندگی لوازم خانگی آریستون خدمات سرویس در محل این محصول را نیز به دستان ماهر تکنسین های خبره سپرده است تا هزینه های کاربران را برای تعمیر تلویزیون آریستون کاهش دهند.

 در واحد تعمیر این مرکز به دلیل برخوداری از برترین تکنسین های ایران، همچنین مجهز بودن به دستگاه هایی که بر اساس استانداردهای تعمیراتی جهانی ساخته شده اند، سخت ترین مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری قطعات مختلف نظیر برد مقاومت، پاور، بک لایت، مین برد، خازن، آداپتور، برد تغذیه و … را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه بر طرف خواهد شد. همچنین به مشتریان ضمانتنامه های تعمیراتی ارائه می شود تا با خیال آسوده به استفاده از دستگاه بپردازند.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیر لوازم خانگی توسط مدیرانی اداره می شود که نیازهای جامع کاربران خود را شناسایی کرده اند. به همین دلیل مجموعه ای راه اندازی نموده اند که دارای واحدهای مجزای تعمیر، فروش و مشاوره باشد که به صورت مستقل خدمات تخصصی مربوط به خود را ارائه دهند. واحد مشاوره، کاربران را راهنمایی می کند که طبق نیاز خود چه محصولی را انتخاب کنند که به صرفه تر و مناسب تر باشد. 

بخش فروش، آرشیو قابل توجهی از انواع لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی و … را فراهم کرده است تا کاربران بر اساس سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید نمایند و از خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر آن ها نیز بهره مند شوند. واحد تعمیرات به کاربرانی که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات مختلف لوازم خانگی خود دارند خدمات شایسته ارائه می دهد چرا که این واحد توسط برترین تکنسین های ایران اداره می شود که دوره های بین المللی آموزش تعمیرات انواع لوازم خانگی را گذرانده اند و نحوه ی کاربرد و جایگزین کردن قطعات اورجینال را به خوبی انجام می دهند. تیمی حرفه ای که در این مرکز مشغول به کار است برای جلب رضایت شما از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری