جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه اصلی تلویزیون به کاربران ارائه می شود. در این تعمیرگاه امکانات و ابزار های مدرن و پیشرفته برای تعمیر و عیب یابی وجود دارد. معمولا با محرز شدن خرابی آمپلی فایر تلویزیون، با تعویض بلندگو یا تعویض سلف و خازن که در مسیر آیسی صدا قرار دارد، کیفیت صدا بهبود پیدا می کند. همواره به یاد داشته باشید که نداشتن ابزارهای حرفه ای و تخصص کافی منجر به وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به قطعات و برد اصلی آمپلی فایر تلویزیون شما می شود.

به همین دلیل باید در انتخاب مرکز تعمیراتی دقت کنید و تنها از مراکز مجاز و معتبر تقاضای کمک کنید. به این ترتیب اصول اولیه تعمیرات تلویزیون و اصول اختصاصی تعمیر آمپلی فایر تلویزیون رعایت می شود. در غیر این صورت در کنار خرابی آمپلی فایر تلویزیون، یقینا درگیر مشکلات بسیار دیگری خواهید شد که جبران آنها گاهی دشوار و گاهی غیر ممکن است.

4.5/5 (4 امتیاز)
تعمیر آمپلی فایر تلویزیون

آمپلی فایر تلویزیون چیست؟

 قبل از اینکه برای تعمیر آمپلی فایر تلویزیون وارد عمل شویم، باید این قطعه را به خوبی بشناسیم. آمپلی فایر به شکل آیسی در تلویزیون جاسازی شده است که با  MCU ارتباط مستقیم دارد. تغذیه آیسی آمپلی فایر تلویزیون با ولتاژ 5 است. این آیسی با بلندگوهای دستگاه هم ارتباط مستقیم و تنگاتگ دارد.

تعمیر آمپلی فایر تلویزیون نیازمند بررسی های و ارزیابی های دقیق و تخصصی است؛ زیرا نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون می تواند ناشی مسائل مختلفی باشد، برای مثال خرابی آیسی و المان هایی که با آیسی صدا در ارتباط هستند، می تواند عامل قطع و وصل شدن صدای تلویزیون باشد.

خرابی آمپلی فایر تلویزیون منجر به چه مشکلاتی می شود؟

خرابی بلندگوها و سلف هایی که در مسیر خروجی صدا هستند، باعث می شوند که بلندگوهای دستگاه صدا را پخش نکنند؛ لذا تعمیر آمپلی فایر تلویزیون را باید در اسرع وقت انجام داد. در مسیر آمپلی فایر تلویزیون بلندگو ها و سلف هایی وجود دارند. در حقیقت نداشتن صدا یا قطع و وصل شدن صدای تلویزیون ممکن است در خرابی آیسی و المان هایی ریشه داشته باشد که با آیسی صدا در ارتباط هستند.

آیسی آمپلی فایر مبدل دیجیتال به آنالوگ است و وقتی خراب باشد، عملا صدایی تولید و پخش نمی شود. تعمیرکاران تعمیرگاه اصلی تلویزیون به دلیل بررسی ساختار آمپلی فایر های گوناگون در تی وی های مختلف به خوبی با عملکرد و اختلالات این بخش از تلویزیون آشنایی دارند و پیچیدگی ها و حساسیت های آن را به خوبی می شناسند و می توانند خدماتی با کیفیت و شایسته کاربران را ارائه دهند.

خدمات واحد تعمیر آمپلی فایر تلویزیون

  • عیب یابی و تعمیر مدار تقویت صوت در آمپلی فایر
  • تعمیر قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد اصلی آمپلی فایر
  • تعمیر برد اصلی آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • رفع مشکل خش خش کردن صدای باندها
  • رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون
  • تعمیر آی سی های آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعمیر مدارات آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • رفع مشکل وجود نویز در صدا
  • رفع مشکل قطع و وصل شدن صدا هنگام افزایش ولوم
  • تعمیر خازن های آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعویض خازن های آسیب دیده آمپلی فایر انواع تلویزیون
  • تعویض سلف آمپلی فایر انواع تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون یکی از مراکز معتبر و مجازی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است که در حوزه تعمیراتی تلویزیون خدمات منحصر و ارزنده ای ارائه می دهد. در نمایندگی تعمیر تلویزیون که با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است، امکانات فراوانی برای رفاه حال کاربران تدارک شده است. یکی از این امکانات ارائه خدمات سرویس در محل است.

در نمایندگی تعمیر تلویزیون مهم نیست که تلویزیون شما از کدام برند و کدام مدل است، اگر شما بخواهید، تعمیرکار به محل مورد نظر اعزام می شود و عیب یابی و تعمیر تلویزیون را در حضور خودتان انجام می دهد. در نمایندگی تعمیر تلویزیون خدمات و تسهیلات تکمیلی پس از فروش به شما کمک می کند تا تجربه یک خرید متمایز را داشته باشید. تمام سرویس ها و خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اشتراک گذاری