جستجو کردن
Close this search box.

فروش لوازم خانگی

فروش لوازم خانگی به همراه ارائه کلیه خدمات تخصصی پس از فروش آن (نظیر حمل و تحویل کالا، نصب دستگاه، سرویس های دوره ای و …) یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی لوازم خانگی است که بر اساس اصول و استانداردهای جهانی این حوزه انجام می پذیرد. متقاضیان خرید تجهیزات و لوازم خانگی می توانند با حضور در مرکز فروش لوازم خانگی و کسب اطلاعات و مشاوره های ضروری نسبت به خرید کالای مورد نیاز خویش اقدام نمایند.

کالاهای عرضه شده در این مرکز، برخوردار از تمامی سرویس ها و خدمات پس از فروش هستند. از اینرو کارشناسان نصب و راه‌اندازی پس از خرید این دستگاه، با خریدار همراه شده و تمامی عملیات مورد نیاز جهت نصب و راه‌اندازی آن را انجام می دهند. کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه مرکز فروش لوازم خانگی است.

فروش لوازم خانگی

مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی

خرید کالاهای مورد نیاز از مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی به چند دلیل بهتر و مطمئن‌تر است؛ دلیل نخست آن است که در این مرکز، مجموعه‌ای از کالاها با برندهای متفاوت به فروش می رسد و فروشنده به دلیل آنکه تعصبی خاص بر روی یک محصول ندارد، صادقانه‌ترین راهنمایی‌ها و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریدار قرار می دهد. این امر سبب می گردد تا خریدار بهترین انتخاب را بر اساس بودجه و شرایط مالی خود داشته باشد. دومین دلیل آن است که در مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی مجموعه‌ای از تمامی کالاها و لوازم خانگی عرضه شده است و مشتری می تواند با حضور در این فروشگاه، به راحتی کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کند.

صرفه جویی در زمان، عدم نیاز به حضور در فروشگاه های متعدد، ارائه تخصصی ترین سرویس های پس از فروش توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان، گارانتی و ضمانت خدمات و … برخی دیگر از دلایلی است که سبب می گردد خرید از مرکز تخصصی فروش لوازم خانگی بهترین گزینه باشد.

ارائه مشاوره‌های تخصصی در نمایندگی فروش لوازم خانگی

نمایندگی فروش لوازم خانگی عرضه کنندۀ تمامی تجهیزات و لوازم خانگی، به مشتریان محترم است. افرادی که قصد خرید لوازم خانگی را دارند می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی ریکو، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش لوازم خانگی است. متقاضیان خرید لوازم خانگی می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی لوازم خانگی و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

برخی از کالاهای عرضه شده در مرکز فروش لوازم خانگی

  • فروش تلویزیون های سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک، ایکس ویژن، دوو، شارپ، توشیبا، اسنوا، شهاب و…
  • فروش یخچال های سامسونگ، ال جی، آریستون، امرسان، پارس، هاردستون، اسنوا، میدیا، سینجر، بک، دوو و …
  • فروش ماشین های لباسشویی سامسونگ، ال جی، آریستون، دوو، پاکشوما، اسنوا، ایکس ویژن، میدیا و ….
  • فروش ماشین های ظرفشویی آریستون، ال جی، سامسونگ، میدیا، پاکشوما، هاردستون، بکو، ریتون، دوو، اسنوا، دوو، دکستر و ….
  • فروش کولرهای گازی ال جی، سامسونگ، میدیا، دایکین، کرال، هوگل، هیتاچی، میتسوبیشی و….
  • فروش اجاق گازهای ال جی، آریستون، دوو، اسنوا، تکنوگاز، سینجر، هاردستون، هیوندای، بکو، اپکس، مجیک و…
  • فروش مایکروفرهای سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، میدیا، هاردستون، آریستون، فلر، میکس و ….

مشخصات نمایندگی فروش لوازم خانگی

مرکز فروش لوازم خانگی تمامی برندها و مدل‌های موجود در بازار را در فروشگاه مرکزی خود عرضه می‌کند تا شما را از جستجوها و پیگیری‌های کسالت‌بار جهت تهیه کالای موردنظرتان رهایی بخشد. احترام به ارباب رجوع، ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز، بررسی کالا و مقایسۀ آن با دیگر کالاهای هم‌تراز، ذکر معایب و مزایای هر کالا در قیاس با دیگر کالا‌های هم‌ردۀ آن، سرعت‌بخشی در تهیه و راه‌اندازی دستگاه، انعطاف‌پذیری در بخش فروش و ارائه‌ی راهکارهای متفاوت به مشتری، تعهد به ارائه خدمات پس از فروش، تلاش جهت پیاده‌سازی نظرات طرح شده از سوی مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات، تعهد به ارائه و عرضه کالاها با قیمت‌های شرکتی و در پک‌های شرکت مبدأ و … برخی از ویژگی‌ها و اصولی می‌باشند که در مرکز فروش لوازم خانگی جاری هستند و تمامی کارمندان ملزم به رعایت و اجرای آنان می‌باشند.

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی

مراجعان به مرکز تعمیرات لوازم خانگی، بسته به نوع دستگاه و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لوازم خانگی راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند. بدانید در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند.

در غیر اینصورت یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز انجام می پذیرد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لوازم خانگی مشمول گارانتی و ضمانت است. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی در بخش زیر معرفی می گردد.

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز اعم از فرش لوازم خانگی، تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و … به کاربرانِ دستگاه های خانگی است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط نظیر یخچال، لباسشویی، اسپیلت و … را پشتیبانی می نماید. در تعمیراتی که توسط کارشناسان نمایندگی لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.