جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رونمایی از کولرگازی Wind-Free سامسونگ

کمپانی صاحب امتیاز سامسونگ در زمینه تولید کولرگازی، از بهره مندی فن آوری ویند فری (Wind-Free ) دستگاه هایش در نمایشگاه MCE 2018 ( نمایشگاه دوسالانه لوله کشی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی) خبر داد. معرفی کولرگازی  Wind-Free سامسونگ در این نمایشگاه باعث حفظ جایگاه این کمپانی در زمینه تولید محصولات سرمایشی شده و توانسته است توجه بازارهای اصلی را به خود جلب کند.

رونمایی از کولرگازی Wind-Free سامسونگ

ایده های خلاقانه و پیشرفته در طراحی کولر گازی

اگرچه شرکت های متنوعی در زمینه تولید کولرگازی فعالیت دارند، اما سامسونگ در این امر پیشتاز بوده و با ارائه برترین فن آوری ها و همگام سازی آنها با کولرهای گازی خود، در این زمینه صاحب نام می باشد. این کمپانی کره ای در نمایشگاه (موسترا کانوگوی ) Mostra Convegno Expocomfort  با نام اختصاری (MCE ) ایتالیا نشان داد همچنان در صنعت  HVAC( صنایع سرمایش، گرمایش، تهویه و هواساز) مقتدرانه گام برداشته و با معرفی کولرگازی  Wind-Free سامسونگ، رویکردی حرفه ای را در مقابل صاحبان این صنایع به رخ کشیده است.

برگزاری نمایشگاه  MCE

نمایشگاه MCEهر دو سال یک بار برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه در زمینه ارائه صنایع سرمایش، گرمایش، تهویه و هواساز در جهان است. ای همچنین این نمایشگاه دارای 2000 شرکت کننده غرفه دار بوده و پذیرای بیش از 160.000 بازدید کننده از سراسر دنیا می باشد. گفتنی است، هدف از برگزاری این نمایشگاه، رونمایی از پیشرفته ترین و جدیدترین فن آوری های صنعت می باشد.

تعبیه دیجیتال اینورتر در کولرگازی  Wind-Free سامسونگ 

کمپانی سامسونگ در طراحی و تولید کولرهای گاز خود نه تنها به ظاهر زیبا و استحکام آنها اهمیت می دهد بلکه همواره با ارائه بهترین ساختار توانسته است نقاط قوت دستگاه خود را بالا ببرد. از این رو، کولرگازی  Wind-Free سامسونگ با بهره مندی دیجیتال اینورتر 8 قطبی ، فقط به میزان 32% نسبت به سایر کولرگازی های معمول، انرژی مصرف می کند و با این ویژگی توانسته است به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

دو قابلیت اصلی در کولرگازی  Wind-Free سامسونگ 

کولرگازی  Wind-Free سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که دو ویژگی بسیار رضایت بخش را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. اول آنکه با داشتن این دستگاه، دیگر در مقابل هوای مستقیم و سرد اذیت نمی شوید و دیگر آنکه هوای خنک به صورتی یکنواخت و یکپارچه، شعاع وسیع تری از محیط را تحت پوشش خود قرار داده و گوشه گوشه محیط را برای شما خنک می کند. از این رو، نه تنها از باد مستقیم و مزاحم در امان خواهید بود بلکه مجبور نیستید برای خنک شدن به دنبال نقطه خاصی از فضای خانه یا محل تان باشید.

ارائه محصولی نوآورانه

در این نمایشگاه، کمپانی عظیم و محبوب سامسونگ از محصول انقلابی خود یعنی  کولرگازی  Wind-Free سامسونگ رو نمایی کرده و از ساخت آن در دو مدل مسکونی و تجاری خبر داد. معاون رئیس کمپانی سامسونگ در این زمینه اظهار داشت، این کمپانی با ارائه محصولات نوآورانه و فن آوری های استثنایی خود همواره در صدر این صنایع قرار دارد.

همچنین وی ادامه داد، این کمپانی قصد دارد فن آوری Wind-Free را با قابلیت LOT همراه و سازگار ساخته و نمونه های بی نظیری از کولرهای گازی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. به هر حال، کولرگازی  Wind-Free سامسونگ، افتخار دیگری را برای این کمپانی به ارمغان آورده است. چرا که سبک عملکرد بی نظیر این دستگاه ها، بدون شک پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان می باشد.

خواب راحت تر با کولرگازی Wind-Free سامسونگ

طراحی کولرگازی Wind-Free سامسونگ با حالت Good Sleep نیز همراه شده است. این قابلیت به شما کمک می کند نه تنها در طول شب احساس سرمای مستقیم نکنید بلکه می توانید، صبح هنگام به راحتی و با انرژی بیشتری از خواب بیدار شوید.

عملکرد کولرگازی Wind-Free سامسونگ

تمام کولرهای مجهز به این تکنولوژی ( ویند فری) در ابتدای امر، دمای خانه یا محل کار را با بهره گیری از حالت fast cooling خنک کرده و پس از آن قابلیت Wind-Free( ویند فری) فعال می شود و بدون آنکه باد مستقیمی ایجاد کند با خروج آرام هوای خنک از منافذ بسیار زیاد و ریز دستگاه، دمای محیط را در همان حالت ایده آل حفظ می کند.

تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولرگازی مفتخر است که به واسطه خدماتی گسترده و شایسته در طول سالیان دراز فعالیت خود، به عنوان اولین گزینه و انتخاب کاربران تبدیل شود. این مرکز، با بهره مندی از حرفه ای ترین کارکنان در دو حوزه فروش وتعمیرات، سطح تخصصی خدمات را به شکل بسیار قابل توجهی افزایش داده است. تا جایی که ارائه چنین خدمات ارزشمند و دقیقی در دیگر مراکز کمتر دیده شده می شود. همچنین این واحد به دلیل ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی در نمایندگی توانسته است حمایت بهتر و شایسته تری از کاربران نموده و همواره رضایت خاطر آن ها را جلب کند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

برای تعمیرهر یک از انواع لوازم خانگی، کولرگازی ، لباسشویی ، ظرفشویی ، یخچال ، مایکروفر، جارو برقی  و … ، می توانید به واحدهای تعمیرات ایجاد شده در نمایندگی بنام این شرکت مراجعه نمایید. این مراکز، به پیشرفته ترین ابزار و جدیدترین تجهیزات روز دنیا مجهز شده و همکاران ما با بهره گیری از این تجهیزات، می توانند خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران محترم ارائه دهند.

لازم به ذکر است؛ تعمیرکاران فعال در واحدهای تعمیرات لوازم خانگی ، از دانش فنی و تخصص بسیار بالایی در زمینه تعمیر محصولات الکترونیکی برخوردار بوده و خدمات تعمیر را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه می دهند. در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در محصولات خود، می توانید با واحدهای تعمیرات سامسونگ تماس حاصل کرده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری