جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین محصول تهویه ال جی

جدیدترین محصول تهویه ال جی توسط شرکت های ال جی الکترونیکس رونمایی شد. جدیدترین محصول تهویه ال جی که multi 5v نام دارد یکی از پیشرفته ترین سیستم های تهویه مطبوع روز دنیاست که در ساختار خود از سیستم VRF برخودار است. این سیستم یکی از کم‌مصرف‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع است که از طریق مبرد R۴۱۰A، سرمایش و گرمایش فضای مورد نظر را تأمین می کند.

 ال جی با استفاده از فنّاوری HiPORTM یا همان برگشت پرفشار روغن باعث کاهش اتلاف انرژی در برگشت روغن و افزایش راندمان کمپرسور این دستگاه شده است. به‌علاوه جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت و محیط­های اسیدی، در کندانسور این دستگاه از روکش خاصی Black Fin استفاده شده است که قابلیت اطمینان کارکرد سیستم را در محیط های خورنده افزایش می‌دهد.

جدیدترین محصول تهویه ال جی

ساختار جدیدترین محصول تهویه ال جی

جدیدترین محصول تهویه ال جی شامل یک یونیت خارجی است که قابلیت اتصال به چند یونیت داخلی را دارد. این محصول مجموعاً قابلیت لوله‌کشی طولانی تا ۱۱۰ متر ارتفاع و ۱۰۰۰ متر را دارد. این امر سبب گشته تا خریدار دغدغه ای در مورد مکان نصب آن نداشته باشد.

جدیدترین محصول تهویه ال جی بر اساس استاندارد Eurovent از بالاترین راندمان انرژی در جهان برخوردار است. بد نیست بدانید که فناوری بکار رفته در جدیدترین محصول تهویه ال جی با الهام از بال پره دار نهنگ و شیارهای موجود روی صدف دریایی فن کندانسورها طراحی و تولید شده است.

این طراحی کمک کرده تا دستگاه مذکور، کمترین افت فشار، بالاترین حجم هوا و حداقل مصرف انرژی را داشته باشد و با توجه به نیاز پروژه و کاربری‌های متفاوت، شرایط دمایی مختلف در فضاهای مجزا را ایجاد کند.

آشنایی با جدیدترین محصول تهویه ال جی

فنّاوری‌های فوق‌العادۀ بکار رفته در جدیدترین محصول تهویه ال جی سبب گشته تا با استفاده از این محصول امکان تولید همزمان گرما و سرما به طور همزمان فراهم گردد. در جدیدترین محصول تهویه ال جی می توان با استفاده از یک یونیت خارجی در یک فضا سرمایش و در فضای دیگر گرمایش ایجاد کرد.

این امر باعث شده تا این فنّاوری در پروژه‌های هتلی، بیمارستانی، اتاق‌های سرور و ساختمان‌هایی با معماری سرتاسر شیشه کارایی بسیار بالایی داشته باشد. کمپانی سازنده این محصول یعنی ال جی، از کمپرسورهای اینورتر جهت کاهش مصرف انرژی و افزایش قابلیت کارکرد سیستمهای تهویه مطبوع آن استفاده کرده است.

جالب است بدانید که ال‌جی جهت افزایش طول عمر جدیدترین محصول تهویه خود از یاتاقان‌های استفاده کرده است که در صنایع هواپیماسازی استفاده می شود.

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات اسپیلت و سیستم های تهویه یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی است که توسط کارشناسان این حوزه، با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و نیز سازگارترین شیوه های تعمیر انجام می پذیرد.

کارشناسان ما با بروز هر گونه اختلال در این دستگاه در کنار شما خواهند بود و تا زمان رفع کلیه اشکالات پیش آمده به کار خود ادامه خواهند داد. آنچه که شما در پایان کار تحویل خواهید گرفت دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که تمامی اشکالات آن رفع شده و کیفیت نخستین خویش را بازیافته است.

کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی در طول سالهای اخیر موفق به ارائه تخصصی‌ترین خدماتِ مرتبط با تعمیرات کولر گازی گشته اند که این امر مرهون بیست سال سابقه مدیریتی و فعالیت در زمینۀ طراحی، فروش و اجرای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، به‌ویژه سیستم تهویه مطبوع و اسپیلت می ‌باشد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی در زمینه سرویس اسپیلت، سرویس جدیدترین محصول تهویه ال جی و سایر دستگاه های تهویه هوا، از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در وب‌سایت با کارشناسان مرکز تعمیرات کولر گازی یا مرکز تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی با همکاری تیمی از زبده ترین و کاربلدترین مهندسان، در طول سال‌های اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه بهسازی و تعمیر، به مشتریان و مشترکان  ارائه دارد.

حضور کارشناسان مجرب و کاردان در مرکز تعمیرات لوازم خانگی سبب گشته تا هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانند غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه خویش را تعمیر و رفع نمایند و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردند.

شایان ذکر است در صورتی که ابعاد و وزن دستگاه بالا باشد، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات لوازم خانگی  خود به محل مورد نظر اعزام گشته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و سرویس دستگاه را آغاز می کنند. در غیر اینصورت – یعنی در صورتی که وزن و ابعاد دستگاه پایین بوده و یا امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه وجود دارد- تعمیرات مورد نیاز در تعمیرگاه مجاز  انجام می پذیرد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.