جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی همان ماشین لباسشویی است که همه آن را می‌خواستند، اما هیچ کسی آن را اختراع نکرده بود. ال‌جی به عنوان بهترین سازنده ماشین لباسشویی در جهان زندگی مشتریانش را در اقصی نقاط دنیا با ماشین لباسشویی Twin Wash خود بهتر می‌کند و سبک زندگی آنها را ارتقا می‌دهد.

“زندگی امروز تجربه‌ای‌ است از لمس فناوری‌ها در زمینه‌های گوناگون”. این جمله مختصر ترین و مفید ترین جمله در ارتباط با تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی می تواند باشد. ال جی یک بار دیگر یکی از این تکنولوژی های برتر و منحصر را به بازار های جهانی معرفی کرد و کاربران را عاشق خود ساخت.

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی

ویژگی های جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی تحولی جدید در صنعت ماشین لباسشویی است که نیاز مشتریان در سراسر دنیا را برطرف می‌کند تا بتوانند همزمان لباس‌ها را در بارگذاری‌های جداگانه بشویند. ماشین لباسشویی‌ “تواین واش” ال جی ترکیبی از طراحی زیبا و فناوری هوشمندانه است.

کاربران ال جی همواره با استفاده از محصولات پیشرفته و طراحی‌های خلاقانه محصولات لوازم خانگی ال جی، به خانه خود زیبایی و قدرت هدیه می دهند. ماشین لباسشویی TWINWash ال جی با مصرف بهینه انرژی، بالاترین بهره وری ممکن را برای شما مهیا کرده و آسایشی لذت بخش را برای خانه‌ شما به ارمغان می آورد.

کیفیت ماشین لباسشویی TWINWash ال جی

روند شستشوی لباس‌های کثیف از سال‌های دور تاکنون تغییرات زیادی را تجربه کرده است؛ از شستشوی لباس کنار نهر آب، ایجاد رخت‌شورخانه‌ها و استفاده از ماشین لباسشویی‌های نیمه اتومات گرفته تا امروز که شاهد حضور ماشین لباسشویی‌های تمام اتومات و دیجیتال هستیم.

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی ، شستن دو سری لباس با جنس متفاوت را در یک زمان میسر می کند؛ این قابلیت برای دنیای امروز مساوی است با اوج نوآوری، خلاقیت و مدرنیته. این ماشین دوست داشتنی و منحصر، با شستشوی لباس ها در 6 حرکت مختلف شستشو (MOTION6 )، مجموعه‌ای از حرکات بهینه‌شده را برای انواع پارچه‌ها ارائه می‌دهد.

بنابراین بالاترین عملکرد شستشو با کمترین میزان آسیب به لباس ها را خواهیم داشت.

صرفه جویی در زمان با TWINWash ال جی

ماشین لباسشویی TWINWash ال جی با افزایش ظرفیت شستشو در دو بخش شستشو جداگانه ولی همزمان به طرز چشمگیری از زمان شست‌وشو می‌کاهد، زیرا می‌تواند چندین بارگذاری لباس را به صورت همزمان انجام دهد.

شوینده اصلی قدرتمند در ۳ سایز ۱۷، ۱۹ و ۲۱ کیلوگرمی در دسترس است که حجم عظیمی از شستشو را به پایان می‌رساند. این در حالی است که شوینده کوچک می‌تواند برنامه شستشوی متفاوتی را اجرا کند. لباس‌های کوچک‌تر بدون نیاز به انتظار برای تمام شدن کار شوینده بزرگ شسته می‌شوند؛ در نتیجه کاربران می‌توانند انرژی را ذخیره کنند. این شوینده کوچک برای لباس‌های ظریف یا خاص که نیاز به تنظیمات ویژه شستشو دارند، مانند لباس کودک یا لباس زیر، ایده‌‎آل است.

چگونگی عملکرد ماشین لباسشویی TWINWash ال جی

ماشین لباسشویی جدید LG TWINWash در یک زمان می تواند دو شستشوی مختلف را برای شما انجام دهد. در ماشین لباسشویی اصلی، لباس های معمولی با حجم بالا را بشویید، در حالی که Mini Wash در حال شستشوی لباس های ظریف به صورت همزمان است.

همچنین با سیستم TurboWash می توانید در هر بار شستشو تا 30 دقیقه در زمان صرفه کنید. ال ‌جی با الهام از شستشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شستشو همانند شستشو با دست شده است.

این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، چرخاندن، پله‌ای، ساییدن و غلتاندن است که نتیجه این الگوی شستشو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی خواهد بود.

ویژگی های منحصر به فرد ماشین لباسشویی TWINWash ال جی

  • فناوری بخار
  • TurboWash 2.0
  • 6 حرکت مختلف شستشو
  • Inverter Direct Drive (موتور اینورتر دایرکت درایو)
  • درب و پنل یکپارچه با طراحی منحصر به فرد
  • مجهز به Add item button برای اضافه کردن لباس
  • قابلیت کار با اپلیکیشن موبایل برای کنترل از راه دور و دانلود برنامه های شستشو

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی امروزه تبدیل به یک تخصص ویژه و مهارت خاص شده است. با توجه به استفاده کمپانی ال جی از فناوری ها و تکنولوژی های فوق پیشرفته در تولید ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیازمند مهارت خاص  و دانش بسیار بالایی است.

واحد تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی، به کمک تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و با استفاده از تجهیزات مدرن تعمیر و عیب یابی، به راحتی می تواند خدمت مربوط به این دستگاه را دراختیار شما عزیران قرار دهد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ال جی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ، تخصصی‌ترین مرکز ارائه سرویس های فروش و  خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی است. این مرکز، نهادی وسیع و گسترده است که ارائه همه خدمات مربوط به تمامی محصولات خانگی ال جی را در بخش اختصاصی لوازم خانگی به مشتریان خوش ذوق و سلیقه این کمپانی برتر ارائه می دهد.

تمامی کارشناسان ما در واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی، افرادی خبره، متعهد و مجرب هستند که به طور اختصاصی در حوزه  تعمیرات لوازم خانگی ال جی فعالیت دارند.

نمایندگی ال جی

نمایندگی مجاز و رسمی ال جی، با فعالیت قانونی خود در زمینه واردات همه محصولات ال جی، به همه کاربران این کمپانی موفق و خوش نام اطمینان می دهد که از خدمات پس از فروش شرکتی و اصل بهره مند خواهند شد.

اگر قصد خرید هر یک از محصولات ال جی را دارید می توانید با استفاده از خدمات مشاره ای رایگان واحد نمایندگی ال جی، با مشاوران فروش ما مشورت کنید و سپس برای خرید وارد عمل شوید. با این روش می توانید مطابق بودجه، سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

اشتراک گذاری