جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی

برای بسیاری از ما پیش آمده که با قرار دادن لباس های چرک و کثیف در ماشین لباسشویی و فشردن دکمه استارت و آغاز به کار دستگاه، به یاد لباس هایی بیفتیم که فراموش کرده ایم آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهیم. متأسفانه در غالب مدل های لباسشویی -که درِ آنها از جلو باز و بسته می شود – امکان باز کردن در، پس از آغاز به کار دستگاه وجود ندارد. بنابراین اگر کاربر، ماشین لباسشویی را روشن کرده باشد و به یاد آورد که لباسی را از قلم انداخته، ناچار است تا اتمام کار ماشین لباسشویی صبر کند اما اخیراً طراحان ماشین لباسشویی در تولیدات جدید خود، این نقص را برطرف نموده و امکان اضافه کردن لباس به دستگاه را –حتی در زمان شستشو- با استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی فراهم کرده اند. جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی دغدغه فراموشی لباس ها و عدم امکان اضاغه کردن آنها به ماشین لباسشویی را کنار زده است. از این رو شخص می تواند هر زمان که بخواهد لباس های خود را به لباس های در حال شسته شدن شدن اضافه کند.

جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی

استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی در برند ال جی

استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی اصلا پیچیده نیست و تنها نیاز به فشردن دکمه Pause دستگاه دارد. برای استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی –یعنی اضافه کردن رخت های چرک فراموش شده به لباس های درون ماشین لباسشویی (در برند LG)،- کافی است که دکمه Pause دستگاه را فشار داده و در جلو ماشین ماشین لباسشویی را باز کنید. (البته در مورد ماشین لباسشویی در از بالا، اضافه کردن لباس در حین شستشو از ابتدا هم بسیار راحت بوده است و این کار فقط در لباسشویی هایی امکان پذیر نبوده که در آنها از جلو باز می شده است).

در ادامه می توان هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را انتخاب و فرآیند شست و شو را دنبال کرد. درِ لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت ۳ ثانیه) باز شود. کافی است با فشردن دکمه‌ی Add Item از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی استفاده کرد و لباس جامانده را به لباسشویی اضاف کرد.

استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی در برند سامسونگ

بکارگیری و تعبیه جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی در برند سامسونگ به شکلی حرفه‌ای‌تر صورت گرفته است. برند سامسونگ این کار را با اضافه کرده یک دریچه کوچک انجام داده است. جدیدترین ماشین‌های لباسشویی سامسونگ به قابلیت جدید Add Wash مجهز شده‌است.

این سیستم، راهکار هوشمندانه‌ سامسونگ در سری جدید محصولات خود ‌است که به وسیله آن می‌توان به ماشین لباسشویی در حین کار، لباس اضافه کرد. در محصولاتی که از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی برخوردارند می‌توان به هنگام روشن بودن و در حینی که دستگاه در حالت کارکردن است، چند تکه لباس کوچک و دم دستی را که از قلم افتاده‌اند به چرخه‌ی شست‌وشو اضافه کرد.

جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی در سایر برندها

استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی در سایر برندها نظیر دوو، سینجر و … هم، مانند ماشین لباسشویی ال جی با متوقف کردن شستشو امکان پذیر می شود. با استفاده از جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی می‌توان لباس‌های جامانده را به ماشین لباسشویی اضافه کرد و دیگر دغدغه ای بابت فراموشی لباس های فراموش شده و از قلم افتاده نداشت.

جدیدترین قابلیت ماشین های لباسشویی به دلیل کاهش تعداد دفعات روشن شدن دستگاه، تأثیر بسزایی در کاهش مصرف انرژی برق و آب دارد و مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.

تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیرات ماشین لباسشویی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی است که توسط تیمی از خبره ترین کارشناسان عیب یابی و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

تجهیزاتِ تعمیر موجود در این مرکز، پس از بررسی عملکرد و تأیید سطح سازگاری آنها با لباسشویی ها در اختیار کارشناسان قرار داده شده‌اند. از این رو بالاترین سطح بالای سازگاری با فرآیندهای تعمیر ماشین لباس شویی را دارا هستند و سبب گشته اند تا دستگاه‌های تعمیر شده به دست کارشناسان این مجموعه، نه تنها کیفیت اولیه خود را بازیابند بلکه با قدرت و عمر مفید داشته باشند.

برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد؛ تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….

مرکز تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز -اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و …- به کاربرانِ دستگاه های خانگی است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط نظیر یخچال، لباسشویی، اسپیلت و … را پشتیبانی می نماید.

در تعمیراتی که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد. کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در این مرکز، تحت نظارت اتحادیه است. ازاین رو هم کیفیت خدمات و هم هزینه دریافتی بر اساس آیین‌نامه و نرخنامه مصوب اتحادیه می باشد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.