جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

گارانتی تعمیر لوازم خانگی

گارانتی تعمیر لوازم خانگی در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی به دو دلیل صورت گرفته است: یک، اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی و دو، برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر. تلفیق این دو مجموعه سبب گشته تا کاربران لوازم خانگی، بالاترین سطح کیفی خدمات را در این مرکز دریافت نمایند و دستگاههای خویش را بی‌هیچ فوت وقتی و به بهترین شکل ممکن به همراه گارانتی تعمیر لوازم خانگی احیاء نمایند.

کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اقدام به اِعمال برخی گردگیری ها و سرویس های بهسازی در حین تعمیر می نمایند که این امر سبب بازیابی کیفیت اولیه محصول و بی عیب و نقص گشتن آن می شود. به گونه ای که غالب دستگاه های تعمیر شده در نمایندگی تعمیر تخصصی لوازم خانگی، کیفیت اولیه خویش را بازیافته و بدل به دستگاهی نو و کارآمد می گردند.

گارانتی تعمیر لوازم خانگی

مدت زمان گارانتی خدمات در مرکز تعمیر لوازم خانگی

گارانتی تعمیر لوازم خانگی جهت پیاده‌سازی استانداردهای جهانی، ارتقاء سطح کیفی خدمات و کسب رضایت بیش از پیش هموطنان گرامی صورت می‌پذیرد. مدت زمان گارانتی خدمات در مرکز تعمیر لوازم خانگی بسته به تشخیص کارشناس تعمیر است و غالباً پس از اتمام تعمیر، به دارنده دستگاه اعلام می گردد. گارانتی تعمیر لوازم خانگی، بدان منظور صورت گرفته که دارنده دستگاه دغدغه‌ای در باب هزینه و تعمیرات دستگاه خویش نداشته باشد و اطمینان داشته باشد که در صورت صرف هزینه، دستگاه معیوب وی، تعمیر شده و کیفیت نخستین خود را بازخواهد یافت.

بنابراین در صورتی که لوازم خانگی شما، توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی تعمیر شود و پس از تعمیر، مجدداً دچار اشکال شود، می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز تعمیر لوازم خانگی، درخواست خود مبنی بر نیاز مجدد به سرویس دستگاه خود را ثبت نمایید. (سرویس رایگان مجدد، منوط به آن است که کارشناس تعمیر تشخیص دهد که دستگاه توسط کاربر دستکاری نشده باشد و اشکال پیش آمده پیرو تعمیراتی است که پیش از این لحاظ شده است).

گارانتی خدمات در مرکز تعمیر لوازم خانگی

مدیریت مرکز تعمیر لوازم خانگی تأکید ویژه‌ای بر گارانتی تعمیر لوازم خانگی دارد زیرا رضایت مشتری را بالاتر از هر سرمایه‌ای می داند. اگرچه گارانتی خدمات ممکن است هزینه‌های بسیاری را برای مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی در پی داشته باشد اما، مدیریت این مرکز، چنین هزینه‌هایی را بهترین سرمایه‌گذاری برای خود تلقی می‌کند زیرا اطمینان و رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت. تلاش کارشناسان، کارمندان و مدیریت این مرکز آن است که اشاعه‌دهنده مشتری مداری و سالم سازی محیط بازار خدمات باشند و در این راه الگوی سایر همکاران باشند.

تلاش ما برای ارائه بهترین خدمات پس از فروش و گارانتی تعمیر لوازم خانگی تنها ناشی از فلسفه مشتری مداری ما نیست بلکه در عین حال ناشی از اطمینان از سطح کیفی خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی و برخورداری این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات و زبده ترین کارشناسان تعمیر است.

سرویس های مشمول گارانتی خدمات تعمیر لوازم خانگی

گارانتی تعمیر لوازم خانگی در این مرکز اگرچه بسته به نوع سرویس دریافت شده متفاوت است لیکن تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه را شامل می گردد. گارانتی تعمیر لوازم خانگی دراین مرکز از آن روست که تیمی متخصص از تعمیرکاران و کارشناسان با نمایندگی لوازم خانگی همکاری می کنند و میزان خطا در سرویسهای ارائه شده بسیار اندک است. مهندسان و کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با در اختیار داشتن تجهیزات فنی پیشرفته و برخورداری از بالاترین سطح مهارت، قادر به رفع تمامی مشکلات و نواقص موجود در لوازم خانگی هستند.

 تعمیرات لوازم خانگی در این مرکز محدود و منحصر به اشکالی خاص و برندی ویژه نیست و تمامی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری پیش آمده در لوازم خانگی را شامل می گردد. بد نیست بدانید که در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و در روند تعمیرات دستگاه های معیوب این برند صرفاً از قطعات اورجینال استفاده می شود و در صورت نبود قطعه در بازار داخلی، قطعه مورد نیاز پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری از خارج کشور وارد خواهد شد؛ در شرایط ویژه و خاص نیز، یک دستگاه جدید خریداری شده و جهت دستیابی به قطعات مورد نیاز، اجزاء آن اوراق می گردد.

واحدهای تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات لوازم خانگی با فراهم آوردن فضایی مجهز و پیشرفته در تلاش است تا تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و سرویس لوازم خانگی را به دارندگان این دستگاه ارائه نماید. این مرکز، در حال حاضر، تیمی از زبده ترین و خبره ترین کارشناسان و مهندسان را به همکاری فراخوانده است و پیشرفته ترین تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنان نهاده است .

از این راهرو توانسته است تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی را به مراجعان خویش ارائه نماید. ویژگی برجسته واحدهای این مرکز گارانتی تعمیر لوازم خانگی است که سبب پیشروی آنها در قیاس با سایر همکاران مرکز گشته است. واحدهای تعمیرات لوازم خانگی در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز -اعم از تعمیر، سرویس های دوره ای، بازیابی و …- به کاربرانِ دستگاه های خانگی است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل همکاری با تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه، توانسته است در صدر بیست مجموعه برتر ارائه دهنده خدمات قرار گیرد.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی لوازم و تجهیزات مرتبط نظیر یخچال، لباسشویی، اسپیلت و … را پشتیبانی می نماید. در تعمیراتی که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لوازم خانگی انجام می پذیرد، به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و گردگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

5/5 (29 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.