جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

از نظر شما پکیج لورچ بهتر است یا بوتان؟

پکیج از دسته ملزومات کاربردی در منزل، محل کار و سایر اماکن است که کاربردی همه روزه و دایمی دارد. همین مورد نیز حساسیت ها در انتخاب نوع و برند آن را بالا برده است. بخشی از آسایش افراد در تامین دمای مناسب محیط خلاصه می‌شود. از طرفی تامین مداوم و مستمر آب گرم مصرفی نیز، از نکات مهمی است که انتخاب وسایل گرمایشی را به چالش می‌کشد.

انتخاب نهایی بین دو برند سرشناس پکیج لورچ یا بوتان نیز به دلیل وجود فاکتورهای متعدد مثبت در هر یک از این دو تا حدودی مشکل است. اما هنگامی که قصد یک مقایسه کامل را داشته باشیم، نقاط تمایز دو برند بهتر آشکار می‌شود. این مطلب به بررسی همه جانبه دو پکیج بوتان و لورچ پرداخته و ضمن برشمردن مزایای ویژه هر یک، شناخت شما را نسبت به این دو بیشتر می‌کند.

انتخاب شما کدام است؟ پکیج لورچ یا بوتان؟

شاید بهتر باشد به جای پاسخ به این سوال، از خود بپرسیم نیازها و الزامات ما در استفاده از پکیج کدام است؟ سپس با در نظر گرفتن آن مشخصات نسبت به انتخاب و خرید پکیج مورد نظر اقدام نماییم. لورچ یا بوتان، هر یک دارای مشخصاتی هستند که انطباق آن با نیازها و شرایط کاربردی موجود می‌تواند انتخاب بهترین برند پکیج را برای ما رقم بزند.

پکیج لورچ یا بوتان

برای این کار، پیش از هر چیز لازم است تا نسبت به مشخصات آنها آگاهی یابیم. خوشبختانه امروزه راه های مختلفی برای این کار موجود و در دسترس است. از مراجعه به نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران تا مطالعه نظرات کاربران این سیستم ها در سایت های مربوطه همه تا حدودی شناخت ما را نسبت به این ملزومات گرمایشی بالا می‌برد.

مورد دیگر تمرکز بر نیازها و الزامات کاربری است. بی شک مواردی نظیر شرایط محیطی، نوع استفاده، تعداد کاربران، حجم انرژی مصرفی و موارد بسیار دیگری از این قبیل بر انتخاب پکیج موثر خواهند بود. به این ترتیب لازم است پیش از اقدام به انتخاب و خرید پکیج لورچ یا بوتان، این موارد را به دقت مورد بازبینی قرار دهیم

مزایای پکیج بوتان را بهتر بشناسیم!

بوتان از برندهای قدیمی و خوشنام کشورمان است که از دیرباز نه تنها در ایران که در آسیا و جهان شناخته شده است. تا جایی که کسب رتبه برتر توسط این برند در ایران، بهره مندی از استانداردهای ایرانی، جهانی و صادرات به اروپا نیز از نقاط روشن این محصول بوده و توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. اما سوالی که همواره ذهن را به خود مشغول می‌کند این است که در انتخاب بین پکیج لورچ یا بوتان، کدام مزایای چشمگیر توجه را به خود جلب می‌کند؟ در ادامه مطلب لیستی از مزایای پکیج بوتان را با هم برمی شماریم:

  • بوتان، کم جا و به صرفه است!!

ابعاد و حجم وسایل و ملزومات مصرفی، این روزها به یکی از چالش های بزرگ در ارتباط با زیربنای مورد استفاده و در دسترس تبدیل شده است. وجود اماکن کوچک و آپارتمانی باعث شده تا صرفه جویی در فضای نصب وسایل و ملزومات امتیازی ویژه محسوب ‌شود. هم‌چنین، رعایت اصول طراحی مهندسی در تولید پکیج بوتان این نمونه را ضمن داشتن زیبایی ظاهری و درصد ایمنی بالا قادر کرده تا کمترین فضای ممکن را اشغال نماید.

به صرفه بودن مصرف انرژی در این پکیج نیز آن را نسبت به برخی مدل ها برتری داده است. پکیج وسیله ای پر مصرف در بیشتر ساعات شبانه روز است، که علاوه بر مورد گرمایش، تهیه آب گرم مصرفی و ارتباط آن با موارد بهداشتی نیز از مزیت های کاربرد آن بشمار می‌آید. بنابراین لازم است تا در زمان انتخاب بین پکیج لورچ یا بوتان نمونه ای با کمترین میزان کاربرد سوخت را مد نظر قرار دهیم.

  • اگر پکیج ضد رسوب می‌خواهید، بوتان پیشنهادی مناسب است!

رسوب گیری و ایجاد لایه هایی از جرم، از مشکلات معمول در برخی پکیج ها است که علاوه بر کاهش کیفیت عملکرد دستگاه، به فرسودگی پیش از موعد آن نیز منجر می‌شود.

از مزیت های بزرگ و قابل توجه پکیج دیواری بوتان، وجود دو مبدل حرارتی است که با افزایش عملکرد سیستم، کمترین میزان رسوب گیری را در پکیج رقم می‌زند. بدیهی است افزایش طول عمر و بالا بردن سطح کیفی کار در چنین موردی صرفه اقتصادی بالایی را نیز برای آن رقم می‌زند

  • با پکیج بوتان تجربه شیرین دمای ثابت آب گرم منتظر شماست!

نوسان دمای آب گرم مصرفی خصوصا در هنگام استحمام و شستشو از جمله موارد آزار دهنده ای است که از طرف دارندگان پکیج گزارش می‌شود. این مورد می‌تواند نشانه ای از خرابی بخشی از پکیج یا وجود رسوب در آن باشد. هم چنین پایین بودن فشار آب شبکه یا گاز مصرفی نیز به چنین مشکلاتی منجر می‌شود.

در انتخاب بین پکیج لورچ یا بوتان، سیستم ضد نوسان آب گرم را در نظر داشته باشید. موردی که آسایش شما را در بکارگیری آب گرم فراوان و در دسترس، بیمه می‌کند.  

  • سیستم های خودکار، آسایشی ماندگار در بوتان!

یکی از مواردی که بسیاری از دارندگان وسایل گرمایشی را در زمان کاربرد این ملزومات معذب می کند موضوع تنظیمات دستگاه است. چه بسا افرادی که آشنایی لازم برای کار با این سیستم ها را ندارند. در چنین مواردی انجام تنظیمات آنها را دچار دردسر کرده یا از بهره ‌وری دستگاه می‌‌کاهد.

وجود سیستم خودکار با کنترل اتوماتیک در پکیج بوتان، چنین مشکلی را به کل رفع می‌کند. وجود مواردی مانند سیستم تنظیم خودکار جریان گاز، سیستم بای پس و جرقه زن خودکار از مواردی هستند که سهولت کاربرد این وسیله گرمایشی را تضمین می‌کنند. اکنون نوبت به بررسی ویژگی‌های پکیج لورچ است تا در انتخاب بین لورچ یا بوتان، مزیت های خود را به نمایش بگذارد. از میان لیست این موارد می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

بررسی ویژگی های پکیج لورچ

  • آرام و کم صدا، مانند پکیج لورچ…

این وسیله گرمایشی که امنیت منزل و محل کار را از نظر گرما و تهیه آب مورد نیاز در تمام فصول تامین می‌کند بسیار کم صداست. این مورد خصوصا برای افراد حساس و مکان های کوچک که وجود سر و صدا در آنها آرامش را بر هم می‌زند بسیار مهم است. ان هم در زمانی که اغلب مردم در ساعات محدود استراحت نیاز مبرمی به آرامش و سکوت دارند.

  • راندمان بالا و گارانتی طولانی

 کاربری و بهره وری هر وسیله از اساسی ترین مواردی است که هنگام انتخاب و خرید ملزومات باید در نظر داشت. زیرا بدون وجود راندمان بالا نمی‌توان محصولی را به صرفه دانست. در پکیج لورچ، برخورداری از راندمان بالای ٪۹۳ یک مزیت فوق العاده محسوب می‌گردد.

طولانی بودن گارانتی محصولات نیز، نشانه اطمینان شرکت سازنده از کیفیت آنها هنگام ارائه به مشتری است. در پکیج لورچ نیز، وجود این اطمینان به چنین نتیجه ای انجامیده است. کاربران پکیج لورچ، با اتکا بر چنین اعتمادی می‌توانند این وسیله گرمایشی را تهیه کرده و با آرامش از آن استفاده نمایند.

  • پکیج لورچ: فن دار، زیبا و مبله

این روزها نمای داخلی و زیبای منازل برای بسیاری از افراد، اهمیت زیادی یافته است. هم‌چنین، با کوچکتر شدن منازل و رویکرد مثبت مردم نسبت به زندگی آپارتمان نشینی، لوازم مبله و جمع و جور، بیش از پیش جای خود را بین خانواده ها باز کرده‌اند. پکیج لورچ دارای چنین مشخصاتی است. 

از طرفی با وجود فن، سیستم احتراق آهسته و درونی مشکلی پدید نمی‌آورد. این فن قادر است هوا را تا فاصله ۳۰ سانتی متری پرتاب نماید. این نوع پکیج مبله بوده و از ظاهر و نمای زیبایی برخوردار است که در میان مدل های مختلف بسیار جلب نظر می‌کند.

  • با لورچ، از سیستم های خودکار لذت ببرید!

سیستم عیب یاب الکترونیکی نصب شده در این پکیج وجود هرگونه مشکل را بطور خودکار اعلام می‌کند. چنین سیستم پیشرفته ای دارندگان پکیج لورچ را از لحاظ شناسایی مشکلات، عیب یابی و رفع نقص سیستم آسوده خاطر می‌کند. خصوصا که می‌توانند با اعتماد از نمایندگی تعمیرات پکیج در تهران کمک بگیرند. مورد دیگر وجود سیستم های کنترل میکرو پروسسوری، ضد گیرباژ و ضد یخ زدگی است.

در انتخاب بین لورچ یا بوتان، چنین خصوصیاتی را باید در نظر داشت. کدهای خطا یا ارور در این سیستم نیز عیب یابی را در آن آسان و در دسترس نموده است. این سیستم پیشرفته باعث می‌شود تا هرگونه مشکلی در پکیج، در مدت کوتاهی شناسایی شود. پس از آن هم می‌توان از نمایندگی تعمیرات پکیج برای رفع مشکل کمک گرفت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.