جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

خرید یخچال فریزر

انتخاب و خرید یخچال فریزر مناسب با قابلیت های عالی می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب شود. اما همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که برای خرید یخچال فریزر خوب حتما باید بررسی دقیق انجام داده و تمام جوانب را در نظر بگیرید.

شاید این گونه به نظر برسد که خرید یخچال فریزر، کاری بسیار آسان است و همین که ظاهری شیک و لوکس داشته باشد و بتواند انواع خوراکی ها و غذاهای شما را به خوبی حفظ کند کافی است. اما بدون شک این انتخاب بسیار پیچیده تر از آن است که فکرش را بکنید. در اینجا مطلبی آماده کرده ایم که می تواند شما را در خرید یخچال فریزر مناسب راهنمایی کند.

خرید یخچال فریزر

نکات مهم در خرید یخچال فریزر

  • عادات و رژیم های غذایی متفاوت

آیتم هایی به مانند، فضای داخلی فریزر، ظرفیت یخ ساز، تعداد محفظه های داخی یخچال و کشوها همگی از ویژگی های متغیر در دنیای صنعت یخچال فریزرها می باشند.برای اطمینان از انتخاب درست خود به هنگام خرید یخچال فریزر باید به نوع خوراکی ها و غذاهای مصرفی، نحوه خرید و مقدار خرید آنها توجه داشته باشید.

تعویض فیلتر آب یخچال خود را به ما بسپارید

  • اندازه و سایز یخچال

پیش از هر چیزی بهتر است، اندازه و سایز مورد نیازتان را مشخص کنید. انتخاب این مورد باید به گونه ای باشد که بتواند به بهترین شکل با آشپزخانه شما سازگار شود.بنابراین قبل از آنکه برای خرید یخچال فریزر، بدون هیچ فکری راهی فروشگاه لوازم خانگی شوید بهتر است کمی تأمل کنید و نسبت به سبک های مختلف آن در بازاراطلاعاتی را بدست آوردید.

  • نحوه تمیز کردن یخچال

طبقات یخچال در دو نوع ، شبکه ای و صاف (معمولا شیشه ای یا پلاستیک ضخیم) می باشند. طبقاتی که صاف هستند بسیار راحت تر از مدل های شبکه ای تمیز می شوند. از سویی دیگر، اگر نمی توانید مدام لکه های روی سطوح بیرونی را پاک کنید بهتر است از نمونه فولاد ضد زنگ منصرف شده و از مدل های سفید رنگ انتخاب کنید.

  • در نظر داشتن فضا

بهتراست برای انتخاب و خرید یخچال فریزر، مقدار فضایی را که برای آن در آشپزخانه تان دارید بررسی و محاسبه کنید. به خاطر داشته باشید که دانستن اندازه یخچال فریزر انتخابی شما، بسیار با اهمیت است. مثلا باید این موضوع را درنظر بگیرید که آیا یخچال شما از درب ورودی آپارتمان یا ساختمان، داخل می شود. یا اینکه جایی را که برای آن در نظر گرفتید به اندازه کافی مناسب هست یا خیر. چرا که ممکن است درب یخچال شما به کابینت کناری یا اشیاء اطراف برخورد کند.

به طور کلی یخچال فریزرها در چهار مدل اصلی می باشند که در اینجا به آنها اشاره کرده ایم.

  • (French door ) درب فرانسوی : در این مدل دو درب یخچال در قسمت بالا به طرف بیرون باز می شوند و فریزر به پایین دستگاه منتقل شده است.
  • (Side-by-side) کنارهم : دو درب یخچال و فریزر در کنار هم قرارگرفته و به طرف بیرون باز می شوند.
  • (Top freezer) فریزر بالا : فریزر بالا و یخچال در قسمت پایین قرار گرفته است.
  • (Bottom freezer) فریزر پایین : یخچال در بالا و فریزر در قسمت پاین قرار دارد.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد : آموزش تعویض لاستیک درب یخچال

اگر چه انواع متفاوت دیگری نیز وجود دارد اما این چهار مدل به صورت پایه ای در بازار یافت می شوند. و برای خرید یخچال فریزر باید بروی یکی از این نمونه ها تمرکز کرد.به هر حال، تمام مدل های مذکور کاری مشابه انجام می دهند اما آن چیزی که در انتخاب شما موثر است، سلیقه شما و نحوه سازگاری آن را فضای آشپزخانه تان می باشد.به یاد داشته باشید، اگر قبل از رفتن به فروشگاه به اندازه کافی اطلاعات داشته باشید هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

نحوه بهره گیری از یخچال فریزر

اگر شما برای شام مدام از غذاهای آماده فریزری استفاده می کنید، باید مدلی را که فریزر بزرگتری دارد به مانند آنهایی که فریزر در قسمت پایین است و مدل های ساید بای ساید (نصف یخچال – نصف فریزر) استفاده کنید.بعضی افراد به آشپزی علاقه ویژه ای دارند و ترجیح می دهند خودشان غذا درست کنند، اگر شما یکی از این افراد هستید بهتراست از مدل هایی که از کشوهای بیشتر بهره برده اند استفاده کنید.

همچنین کسانی که به نوشیدنی های متفاوت و شیر اهمیت می دهند باید به دنبال مدل های دو درب با سایز های قابل تنظیم باشند. به این ترتیب می توانند نوشیدنی های خود را به بهترین نحو جاسازی کنند.و درنهایت اگر شما از جمله افرادی هستید که مدام مهمان دارید بهتراست در هنگام خرید یخچال فریزر به دنبال مدلی باشید که فضای کافی برای ظروف بزرگتر داشته باشند.

تطابق با سبک زندگی

برای خرید یخچال فریزر، باید به شیوه زندگی خود توجه داشته باشید. مثلا آیا شما تنها زندگی می کنید؟ متاهل هستید و بچه دارید؟ و یا آیا شما از مشکل کمر درد یا یک سری از بیماری های جسمی رنج می برید یا خیر؟همه این موارد میتواند بر اندازه و شکل یخچالی که تصمیم دارید بروی آن سرمایه گذاری کنید، تاثیر بگذارد.ممکن است خانواده های بزرگتر در هنگام خرید یخچال فریزر، از مدل های door-in-door استفاده کنند.

این یخچال ها دارای سه محفظه بزرگ و یک فریزر درقسمت پایین برای حداکثر ذخیره سازی می باشند.اما گزینه مناسب برای کسانی که به تنهایی زندگی می کنند، مدل های سنتی تر است که فریزر در قسمت بالا قرارداد.اگر شما کمر درد دارید بهتر است از مدل هایی که فریزر در بالا قرار دارد یا مدل هایی ساید بای ساید استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ، به تعمیر محصولاتی اعم از یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، اسپلیت، ماکروفر، جاروبرقی و … از کلیه برندهای ال جی، سامسونگ، توشیبا، دوو، شارپ، پاناسونیک و … می پردازد. این مرکز برای تعمیر هریک از این دستگاه ها، نیاز به ابزارآلات و تجهیزاتی است که مرکز مورد بحث، به روزترین نمونه های آنها را فراهم کرده است. همچنین بسیار مهم است که فرایند ترمیم این محصولات توسط افرادی انجام شود که مهارت و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند. تعمیر لوازم خانگی در مرکز مذکور، تحت نظارت جمعی از متخصصین مجرب این حوزه انجام می شود.

اشتراک گذاری