جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ

در رقابت نفس‌گیری که میان موبایل‌های اندرویدی در بازار وجود دارد، جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ یک سر و گردن از دیگر موبایل‌های اندرویدی بالاتر هستند حتی برخی از کاربران معتقدند که اسمارت فون‌های تازه سامسونگ از گوشی‌های اپل هم جلوتر هستند. در ادامه با نگاهی مختصر و مفید به جدیدترین‌ مدل گوشی های موبایل سامسونگ ثابت می‌‌‌‌‌کنیم که اسمارت فون‌های سامسونگ از موبایل‌های سایر برندها جلوتر هستند یا عقب‌تر؟

جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ

گلکسی A80 سامسونگ

گلکسی A80، گران‌ترین میان‌رده سامسونگ در سال 2019 به حساب می‌آید که به دلیل برخوردار بودن از نمایشگری بزرگ، مکانیزم چرخش دوربین اصلی و همچنین پردازنده‌ای فوق قدرتمند کاربران را دیوانه خودش کرده است. همانطور که خودتان هم می‌دانید در سال‌های اخیر ترفندهای متعددی را برای حذف حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر اسمارت فون‌ها شاهد بوده‌ایم از بریدگی‌های عریض و قطره‌ای گرفته تا سیستم کشویی برای دوربین سلفی. اما اکنون با ترفند چرخش دوربین اصلی که توسط بزرگترین کمپانی‌های تولید کننده موبایل اپل و سامسونگ به کار گرفته شده است روبه‌رو هستیم. سامسونگ از این ترفند در گلکسی A80 هم استفاده کرده است.

گلکسی A80 به جدیدترین تراشه اسنپدراگون و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است که نشان می‌دهد این اسمارت فون یکی از بهترین موبایل‌های میان‌رده سامسونگ است. از دیگر آپشن‌ها و ویژگی‌های کلیدی A80 سامسونگ می‌توان به برخوردار بودن از باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، حذف جک 3.5 میلی متری و رابط کاربری باز طراحی شده One UI اشاره کرد. خدمات فروش و پس از فروش این اسمارت فون سامسونگ توسط نمایندگی موبایل سامسونگ به کاربران ارائه داده می‌شود.

گلکسی A70 سامسونگ

یکی دیگر از جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ، گلکسی A70 است که از سبک و سیاق دیگر گوشی‌های سری A سامسونگ پیروی می‌‌کند البته به نظر می‌رسد که این اسمارت فون سامسونگ از ابعاد و اندازه بزرگتری نسبت به سایر موبایل‌های سری A سامسونگ برخوردار است. 

گوشی Galaxy A70 به دوربین سه گانه و چراغ فلش LED مجهز شده است و از همه مهم‌تر خبری از سنسور اثر انگشت در پشت آن نیست بنابراین می‌توان گفت که از قابلیت اسکن اثر انگشت و آنلاک صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. سامسونگ بر روی صفحه نمایش این گوشی از یک لایه گلس محافظ هم استفاده کرده است تا از مجموعه تاچ و ال سی دی به خوبی در برابر ضربه و فشار محافظت گردد البته تعمیر تاچ موبایل سامسونگ گلکسی A70 به صورت حرفه‌ای توسط نمایندگی موبایل سامسونگ انجام می‌شود.

گلکسی A51 سامسونگ

براساس گزارشات موسسه کانترپوینت، فروش گلکسی A51 سامسونگ به عنوان نسخه‌ای به‌‌روز شده از میان‌رده محبوب سامسونگ با استقبال و فروش خوبی مواجه شده است بنابراین می‌توان گفت که حکم‌رانی سامسونگ بر دنیای موبایل‌های اندرویدی هنوز هم ادامه دارد. A51 سامسونگ با برخوردار بودن از اندروید 10 و همچنین رابط کاربری One UI 2.0 ادامه‌دهنده راه گلکسی A50 سامسونگ است که به عنوان یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه در بازارهای دنیا به ویژه بازار ایران شناخته شده بود.

البته تنها برتری گلکسی A51 برخوردار بودن از اندروید 10 نیست بلکه این اسمارت فون دارای دوربین چهارگانه با وضوح بیشتر، دارای قابلیت فیلم‌برداری 4K، دارای نمایشگری بزرگتر با پنل ویژه Infinity-O و البته حاشیه‌های بسیار باریک‌تر است. از همه مهم‌تر اینکه میزان تعمیرپذیری آن بالاست یا به زبان ساده تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی A51 برای تعمیرکاران ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد.

گلکسی A10 سامسونگ

یکی از جدیدترین گوشی های موبایل سامسونگ که تنوع در سری A موبایل‌های سامسونگ را به حداکثر رسانده است، گلکسی A10 است. تفاوت اصلی این اسمارت فون سامسونگ نسبت به سایر گوشی‌های سری A، برخوردار بودن از نمایشگری از نوع IPS (ضد ضربه) است. تلاش سامسونگ برای کاهش حاشیه اطراف نمایشگر همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که با نگاهی به Galaxy A10 به خوبی می‌توان کاهش حاشیه اطراف نمایشگر را احساس کرد.

علاوه‌بر این A10 به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید (Pie) مجهز شده است تا محصولی به‌روز و مدرن باشد. تراشه استفاده شده در این محصول نیز از نوع Exynos 7884 است که با 2 گیگابایت رم همراه شده است از این‌رو امکان باز کردن چندین برنامه به صورت هم زمان و تماشای ویدئو را برای کاربر فراهم می‌کند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.