جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولرگازی جنرال مکس

کاربران کولر گازی بعضا شاهد بروز مشکلاتی در این دستگاه هستند که عملکرد آن را مختل می کند. گاهی کولر باد گرم می زند و گاهی به طور کلی روشن نمی شود. ممکن است پس از مدتی ببینید که اسپلیت یا کولر گازی شما قدرت خنک کنندگی کافی ندارد. در این مقاله ما ضمن بررسی برخی از مشکلات رایج کولر و نحوه برطرف کردن آن ها، شما را با کلیات تعمیر کولر گازی جنرال مکس آشنا می کنیم. اگر از کولرگازی های این برند استفاده می کنید، ادامه مطلب به شما کمک می کند که در صورت بروز مشکل، راحت تر دستگاه را عیب یابی کرده و اقدامات موثرتری برای تعمیر آن انجام دهید. گفتنی است نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی مرکز سخت افزار ایران در خدمت شماست تا تخصصی ترین سرویس ها را در زمینه تعمیر کولر گازی های جنرال مکس به شما عزیزان ارائه دهد.

تعمیر کولرگازی جنرال مکس

خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس

خدمات تعمیر کولر گازی جنرال مکس شامل اقداماتی است که برای رفع مشکلات و ایرادهای این دستگاه انجام می شوند. شارژ گاز، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم و تعویض اواپراتور، ترمیم و تعویض فن، تعمیر ترموستات، تعمیر و تعویض سنسورها، تعمیر تخصصی برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض مدارهای معیوب، تمیز کردن فیلترها و کویل ها و تعویض آنها در صورت نیاز و تعمیرات کولرهای جنرال مکس در محل می شوند. این سرویس ها دارای ضمانت نامه معتبر هستند و اگر پس از دریافت آنها شکایت یا انتقادی داشتید، می توانید مساله را در مدت زمان تعیین شده پیگیری کنید.

تعمیر شیر برقی کولر گازی جنرال مکس

اگر کولرگازی شما حالت گرمایشی دارد و علیرغم فعال کردن این حالت، محیط را گرم نمی کند، احتمالا شیر برقی آن دچار ایراد شده است. شیر برقی یا شیر چهار طرفه، اجزایی شامل بدنه، ورودی و خروجی سیال، سیم پیچ، قاب سیم پیچ، اتصال سیم ها، میله فلزی، فنر و دریچه خروجی دارد که آسیب دیدگی آنها مانع از کارکرد درست این قطعه می شود. نکته ای که باید در مورد تعمیر شیربرقی کولر گازی جنرال مکس و دیگر برندها بدانید این است که معمولا شیر چهارطرفه قابل ترمیم نیست. یعنی این قطعه در بیشتر موارد باید تعویض شود تا کیفیت بخش گرمایش کولر گازی به حالت عادی بازگردد. کارشناسان تعمیر کولر گازی جنرال مکس ضمن عیب یابی دقیق شیر برقی، آن را با نمونه جدید تعویض می کنند تا کولر عملیات گرمادهی را به بهترین شکل انجام دهد.

تعمیر و تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال مکس

یکی دیگر از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی جنرال مکس، تعویض و تعمیر کمپرسور کولر گازی است. خرابی این قطعه باعث بروز مشکلاتی همچون خاموش شدن کولر، روشن نشدن دستگاه در حالی که فن کار می کند و خنک نکردن می شود. پس از عیب یابی و تست کمپرسور، می توان تعیین کرد که این قطعه قابل ترمیم است و یا نیاز به تعویض آن می باشد. معمولا تکنسین ها برای تعمیر کمپرسور کولر گازی جنرال مکس، خازن های آسیب دیده و سیم پیچ آن را تعویض می کنند. اگر پس از تست کمپرسور مشخص شد که این قطعه قابل ترمیم نیست، همکاران ما آن را تعویض می کنند تا کولر مجددا قابل استفاده باشد.

تعمیر موتور فن کولرگازی جنرال مکس

اگر کولر گازی روشن می شود اما فن کار نمی کند، احتمالا موتور فن آن سوخته یا از کار افتاده است. گاهی هم فن کار می کند اما سرعت چرخش آن بسیار کم است. در هریک از این موارد، نیاز به تعمیر موتور کولر گازی جنرال مکس و حتی گاهی تعویض این قطعه می باشد. روند کار به این ترتیب است که تیم تعمیرات کولر گازی جنرال مکس، دستگاه را عیب یابی کرده و موتور فن را تست می کنند. به این ترتیب شدت خرابی این قطعه برآورد شده و تکنسین می داند که باید چه کاری برای رفع مشکلات آن انجام دهد. پس از ترمیم موتور فن یا تعویض این قطعه در صورت نیاز، روند کاری کولر هم به حالت عادی بر می گردد.

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در محل

نحوه نصب و نوع عملکرد کولر گازی به گونه ای است که تعمیر آن در محل نصب دستگاه نتیجه بهتری به دنبال دارد. باز کردن اتصالات و پنل های کولر و انتقال آن به تعمیرگاه هم مشکلات خاص خود را دارد و بهتر است دستگاه جا به جا نشود. تعمیرات کولر گازی جنرال مکس در محل، هزینه ها و دشواری های باز و بسته کردن این دستگاه توسط کاربر را به حداقل می رساند. با استفاده از این سرویس، تیم تعمیرات کولر به منزل یا محل کار شما می آیند و ضمن بررسی و عیب یابی تخصصی کولر، آن را به بهترین شکل ترمیم می کنند. برای دریافت سرویس در محل کولر، با نمایندگی کولر گازی جنرال مکس تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت به آدرسی که ارائه داده اید می آیند و ضمن عیب یابی کولر و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده، مشکلات و ایرادهای کولر گازی را به نحو احسن برطرف می سازند.

عیب یابی کولر گازی جنرال مکس

یکی از مشکلات رایج کولر گازی ها خاموش شدن ناگهانی آن است. در این حالت ممکن است برد، ترموستات یا کمپرسور آسیب دیده باشند و یا فیلترها آلوده و مسدود باشند. اگر ایراد از ترموستات باشد، معمولا امکان ترمیم نداشته و باید تعویض گردد. تعمیر فن و ترمیم و تعویض کمپرسور هم برای رفع مشکل خاموش شدن کولر گازی جنرال و دیگر برندها انجام می شوند. اگر سیم های برق دچار اتصالی بوده و یا فرسوده شده باشند، با تعویض آن ها می توان مشکل را حل کرد. در برخی موارد هم تعمیر کولر گازی جنرال مکس منوط به تمیز کردن فیلترها و رفع انسداد و گرفتگی آنهاست.

وقتی کولر گازی باد گرم می زند، در واقع به شما اعلام می کند که حجم گاز از حد استاندارد کمتر شده است. البته حالت استثنا هم وجود دارد و ممکن است ایراد از برد کمپرسور بوده یا خازن ها سوخته باشند. برای تعمیر کولر گازی general max در این شرایط، اول حجم گاز بررسی می شود. در صورت نیاز، همکاران ما اقدام به شارژ گاز کولر گازی جنرال مکس می کنند تا مشکل باد گرم کولر گازی برطرف شود. اگر حجم گاز کافی باشد، باید قطعاتی مثل کمپرسور و خازن ها بررسی شوند. پس از تعمیر یا تعویض موتور و تعویض خازن های آسیب دیده، مشکل باد گرم کولر گازی هم برطرف می شود.

اگر کولرگازی که از آن استفاده می کنید یخ می زند، در قدم اول مقدار گاز آن را چک کنید. اگر حجم گاز استاندارد بود، باید عوامل دیگری همچون یکسره کار کردن کمپرسور، خرابی فن بلوور و انسداد فیلتر هوا را مورد بررسی قرار دهید. البته استفاده از کولر در هوای خنک هم ممکن است منجر به یخ زدن دستگاه شوند. برای تعمیر کولر گازی جنرال مکس یا هر برند دیگری در این شرایط، می توان شارژ گاز انجام داد. با تعمیر و تعویض برد فرمان و حسگر هم می توان مشکل کمپرسور را حل کرد تا به صورت یکسره کار نکند. در نهایت برای رفع مشکل یخ زدن کولر گازی جنرال مکس و دیگر برندها، فن بلوور ترمیم یا تعویض می شود.

5/5 (2 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.