جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون یکی از تخصصی ترین حوزه های لوازم خانگی است. برای تعمیر این دستگاه کاربردی که  موجب کمتر شدن مشغله ی خانواده ها شده است، باید از تکنسین ها و کارشناسان خبره در زمینه ی ماشین های ظرفشویی کمک گرفت. رفاه مورد پسندی که ماشین ظرفشویی برای خانواده ها ایجاد کرد، همچنین گرایش عامه ی مردم برای خرید و استفاده از آن، موجب شد که تعمیرکارانِ این تکنولوژی رفاهی پا در میدان بگذارند. کمپانی آریستون یکی از کمپانی هایی است که محصولاتش در زمینه ی ماشین ظرفشویی به طور قابل توجهی مورد استقبال مردم قرار گرفت. در این مقاله به شرح مختصر و کاملی از نکات مهمی که در استفاده از ماشین ظرفشویی آریستون باید رعایت کرد می پردازیم تا با رعایت آن ها نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون به وجود نیاید.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

مشکلات عمده ی ماشین ظرفشویی آریستون

همه ی ما میدانیم که برای هر وسیله ی الکترونیک یکسری باید ها و نباید ها وجود دارد. ماشین ظرفشویی آریستون از جمله وسایل پر طرفدار الکترونیکی است که استثنا نبوده و ما را ملزم می کند، نکاتی که در مطلب قبل امده را رعایت کنیم. در ادامه یکسری مشکلات عمده را که برای همه ی ماشین لباسشویی ها پیش می آید به طور مختصر بیان می کنیم در صورت مواجه شدن با آن بتوانید تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون خود را در اسرع وقت انجام دهید.

1- ماشین اصلا کار نکند یا صدای غیر طبیعی بدهد. لامپ نشانگر یا دیسپلی خاموش باشد.

2- ماشین کار نکند اما نشانگر روشن باشد.

3- اگر در دکمه ی استارت مشکل وجود داشته باشد به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون نیاز است.

4- در ظرفشویی بسته نشود.

5- فیلتر شیر برقی مشکل دار و یا گرفته باشد.

6-  آب به خوبی تخلیه نشود.

7- علامت مربوط به مایع جلا دهنده با بودن مایع اضافی هنوز روشن باشد.

8- شناور مخزن جلادهنده گرفته باشد با یک تعمیرکار تماس بگیرد تا به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون شما اقدام کند.

9- سیستم مکانیکی بازکننده ی در جاپودری ایراد داشته باشد.

10- پودر، روی در جا پودری یا ظرف ها مانده باشد.

11- مسیر بازوی آب فشان گرفته یا کثیف باشد. بازوی آب فشان روی ظرف ها کشیده شده یا از حرکت باز ماند.

12- کف، بیش اندازه باشد و یا از ماشین بیرون بزند.

13-در پوش محفظه ی نمک به خوبی بسته نشود.

14- باقی ماندن یا خشک شدن غذا روی ظرف ها پیش بیاید.

15- ظرفشویی ظرف ها رو خشک نکند.

16- ظرف ها سفیدک بزنند یا مات و شیری رنگ شوند. در مواقعی هم ترک بخورند.

17- ظرف های فولادی و استیل لکه دار شوند.

نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

باور این موضوع که جدایی ماشین ظرفشویی از آشپزخانه غیرممکن است، همچنین هر وسیله ی الکترونیکی و مکانیکی یک روزی به هر دلیلی نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه دارند، حتما شناخت و انتخاب تعمیرکاری توانا در حوزه ی تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون لازم می دارد. ابتدا باید بدانیم یکسری تعمبرات ابتدایی مثل اطمینان از سیم کشی و ورودی آب و فیلتر و … به وسیله ی خود کاربر قابل اجرا است اما قطعا مشکلات بزرگتر نرم افزاری و سخت افزاری ماشین ظرفشویی آریستون فقط به دست تعمیرکاری ماهر انجام می گیرد.

در این میان کاربر به دنبال بهترین کیفیت در کنار کمترین هزینه ی ممکن با کوتاه ترین زمان تعمیر است. همکاران ما در تعمیرات آریستون به خوبی توانسته اند پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز باشند. با اینکه امروزه برای بیشتر دستگاه های الکترونیک سیستم های عیب یابی نصب کرده اند اما تخصص و تشخیص درست نیز لازمه ی کار یک تعمیر کار مجرب است. به این طریق که با نمایش کد خطا بر روی ماشین ظرشویی تعمیرکار توانای تعمیرات آریستون به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون می پردازد.

در پایان توصیه می کنیم که در منزل اقدام به باز کردن و یا به اصطلاح تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون نکنید. تعمیرکاران خبره ی ما با در دست داشتن ابزار و تجهیزات پیشرفته برای تعمیر دستگاه شما، به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند.

بهترین روشو برای جرم گیری ماشین ظرفشویی یاد بگیر و استفاده کن!

نکات مهم در ماشین ظرفشویی آریستون

برای هر کسی پیش آمده که در هنگام استفاده از وسایل برقی دچار مشکل شود. اگر از کاربران ماشین ظرفشویی هستید با رعایت نکات زیر مطمئنا دچار مشکلات احتمالی نخواهید شد و از تعمیر ماشین ظرفشویی آریستونبی نیاز می شوید.

  • نصب خوب و اصولی ظرفشویی، تراز بودن ماشین ظرفشویی
  • چک کردن فیوز، سیم کشی ساختمان، ولتاژ برق (کمتر از 200 نباشد)، پریز برق، دوشاخه و سیم رابط ماشین لباس شویی.
  • چک کردن کنتور آب، شیر آب، فشار آب، قطع و وصلی آب، شلنگ ورودی و سختی آب.
  • بررسی لوله ی فاضلاب و شیر و پمپ تخلیه از نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون جلوگیری می کند.
  • بررسی دکمه ی خاموش و روشن، صفحه کلید، انتخاب برنامه درست برای شستشو.
  • بررسی حسگر نمک، در پوش نمک، میزان استفاده، تنظیم درجه، کیفیت و مقدار نمک و مخلوط شدن درست آن.
  • کیفیت و مقدار استفاده از ماده ی شوینده.
  • توجه به فیلتر و قرار گیری در جای مناسب، تمیز کردن مدام آن.
  • توجه به چیدمان درست ظرف ها در سبد( مرتب و به اندازه ی ظرفیت ماشین ظرفشویی نه بیشتر) تا به تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون نیازی پیدا نکنید.
  • توجه به اتمام زمان تعیین شده برای بیرون آوردن ظرف ها.
  • توجه به مقدار، کیفیت و تنظیم پودر یا مایه ی شوینده و جلا دهنده.

خدمات تخصصی تعمیرات آریستون

کارشناسان تعمیرات آریستون با انتخاب بهترین تکنسین ها در زمینه ی تعمیرات، خود را به عنوان رتبه ی اول، در انتخاب مشتری بالا کشیده است. در این واحد، خدماتی بی بدیل به مشتری ارائه می شود تا مراجعه کننده بالاترین کیفیت را در کنار کمترین هزینه مشاهد کند، و بار دیگر  با رضایت خاطر به استفاده ی دوباره از دستگاه بپردازد. هر گونه ایراد در زمینه ی ماشین های ظرفشویی در این واحد (چه سخت افزار و چه نرم افزا و چه سرویس کامل دستگاه) با استفاده از بهترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر برطرف می شود. اگر در این واحد برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون نیازی به قطعات اورجینال باشد، مطمئن باشید دریغ نخواهد کرد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود واحد تعمیر آریستون را انتخاب کنید مطمئن باشید که کارشناسان خبره  با دقت به تعمیر دستگاهتان می پردازند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با در دست داشتن محصولات کمپانی که با بهترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند، به ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی لوازم خانگی پرداخته است. مرکز تعمیرات لوازم خانگی با واحدهای مجزایی که در زمینه ی مشاوره، خرید و فروش دارد پاسخگوی نیاز های شما مشتریان محترم است. سال ها تجربه به ما آموخته است که چرا و چگونه باید حقوق مشتری در راس توجه ما قرار دهیم. اگر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی امروزه به بهترین جایگاه ممکن در میان همتایان خود رسیده است فقط و فقط به خاطر رعایت حقوق مسلم مشتریان است. ما اینجا گرد آمده ایم تا نیازهای شما را برطرف کنیم.

تعمیرات ماشین ظرفشویی

مرکز  تعمیر ماشین ظرفشویی با در دست داشتن بهترین و به روزترین دستگاه های عیب یابی آماده ی خدمت رسانی همه جانبه به مشتریان عزیز است. استفاده از مشاوره ی تلفنی رایگان برای تعمیرات، می تواند یکی از شاخصه های مشتری مداری ما باشد. اگر در هر صورت لوازم خانگی شما دچار حادثه شد آن را به ما بسپارید تا با خیالی آسوده و مطمئن به استفاده ی دوباره از آن بپردازید. در حالتی که لوازم شما نیاز به تعمیر داشت مطمئن باشید تکنسین های ماهر ما با تلاش های شبانه روزی یکه تاز میدان تعمیرات هستند و در این میان به خاطر منافع شخصی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. آرشیو غنی قطعات اورجینال ما در صورت نیاز به تعویض قطعات ماشین ظرفشویی در خدمت شما بزرگواران است. منتظر شما هستیم تا بار دیگر توانایی خود را به رخ رقیبان بکشیم.

5/5 (49 امتیاز)
اشتراک گذاری