جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی

جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی تمام امکانات موررد نیاز شما را در خود جای داده است. WM-G105SW_WM-GW2Mini جدیدترین لباسشویی تولید شده ی کمپانی ال جی است. ظاهری زیبا و طراحی مدرن و امروزی آن جلوه ای خاص به این دستگاه بخشیده است. کمپانی ال جی یکی از بهترین ها در زمینه ی تولید لباسشویی است. جایگاه این دستگاه در هتل ها، منازل و… بسیار ویژه است زیرا انجام بخشی از مهم ترین کار ها (شستشوی لباس ها) بر عهده این دستگاه است، بنابراین هرچه امکانات بیشتری برای آن طراحی شود، کارایی آن را افزایش داده و انجام این کار را برای کاربر آسان تر می کند. اگر تمایل دارید در مورد این لباسشویی بیشتر بدانید و با سایر مدل های مدرن لباسشویی آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جدیدترین ماشین لباسشویی ال جی

امکانات جدید ترین ماشین لباسشویی ال جی (WM-G105SW_WM-GW2Mini)

بهترین قابلیتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است امکان شستشوی دو گروه از لباس ها، آن هم به صورت هم زمان می باشد. به این صورت که لباس های معمولی با حجم بالا در ماشین لباسشویی اصلی و هم زمان با آن، شستشوی لباس های ظریف در قسمت miniwash انجام می شود. بخش دوم معمولا برای شستشوی حوله، لباس های نوزاد و یا لباس های سفید به کار می رود. صرفه جویی در زمان از دیگر ویژگی های خاص این دستگاه است، شما  می توانید تنها در عرض 49 دقیقه دو دسته از لباس های خود را بشویید. ترکیب اسپری آب و حرکت فیلتراسیون باعث شده تا فرآیند شستشو با قدرت  و سرعت بیشتری انجام شود. طراحی ارگونومیک نیز از قابلیت های بسیار مفید این دستگاه است، به گونه ای که نیاز به خم شدن کاربر نبوده و به هنگام استفاده از ماشین لباسشویی اصلی فشاری بر زانوها و کمر وارد نخواهد شد. بهره مندی از دو موتور اینورتر دایرکت درایو نیز باعث شده این دستگاه صدا و لرزش کمتری تولید کند، همچنین این موتور ها به دلیل کم مصرف بودن باعث کاهش هزینه های برق می شوند.

قابلیت افزودن لباس به جدید ترین ماشین لباسشویی ال جی

قابلیت افزودن لباس به جدید ترین ماشین لباسشویی ال جی از خاص ترین ویژگی های این دستکاه به شمار می رود، از طریق دکمه ی افزودن لباس شما می توانید این کار را انجام دهید. این ویژگی به شما کمک می کند که در صورت فراموشی یک لباس آن را به راحتی وارد دستگاه کنید.به یاد داشته باشید این امکان در حین شستشوی لباس ها برای شما فراهم شده است و کمک می کند تا برای شستشوی چند لباس فراموش شده مجبور به روشن کردن مجدد لباسشویی نباشید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی از تمام ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات بهره مند است. تعمیرات در این نمایندگی توسط برترین متخصصان مجرب اعمال می شود. لازم به ذکر است که تعویض قطعات فرسوده ی لباسشویی ال جی، یکی دیگر از تخصصی ترین خدماتی است که در این نمایندکی ارائه می شود. جایگزینی قطعات تنها با نمونه های اورجینال انجام خواهد شد .به یاد داشته باشید با مراجعه به این نمایندگی تمام عیوب دستگاه شما برطرف خواهد شد و از مراجعه به سایز مراکز بی نیاز خواهید بود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی در راستای حمایت از شما با دو هدف رضایت مشتریان و عرضه ی بهترین خدمات به همراهی کاربران گرامی اقدام کرده است. حضور مشاوران و متخصصان در این نمایندگی باعث می شود تا با کسب اطلاعات بسیار از آن ها بتوانید انتخاب هوشمندانه ای در جهت خرید محصولات مورد نظر خود داشته باشید. جدیدترین محصولات شرکت ال جی در این نمایندگی لوازم خانگی به فروش می رسند. همان طور که پیش تر گفته شد کارشناسان بخش اول به ارائه ی مشاوره در زمینه ی خرید و نگهداری از دستگاه می پردازند، بخش دوم در ارائه ی خدمات پس از فروش شما را یاری می کند. خدمات پس از فروش شامل گارانتی دستگاه مورد نظر است. محصولات ال جی در این نمایندگی همراه با گرانتی معتبر ارائه می شوند. انواع تعمیرات برای محصولات گوناگون از دیگر خدمات عرضه شده توسط این مرکز می باشد.

تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی نه تنها برای لباسشویی بلکه برای تمام محصولات ارائه شده از سوی کمپانی ال جی عرضه می شود. تعمیرکاران متخصص ما در این مجموعه قادر هستند تا انواع اشکالات پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف کنند و دستگاه آسیب دیده ی شما ارا در کمترین زمان تعمیر و کاملا سالم به شما تحویل دهند. ضمانت ما استفاده از قطعات اصل برای تعمیرات تمام محصولات می باشد. رفع تمام عیوب دستگاه های ال جی در این مرکز امکان پذیر است. واحد تعمیرات برای هر محصول از متخصصان تعمیر لباسشویی استفاده می کند، این متخصصان از دانش و مهارت لازم برای تعمیرات تخصصی بهره مند هستند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.