جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

ماندن آب در ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه هایست که کاربران زیادی را به خود مشغول کرده است. در چنین حالتی کاربر با اضطراب فراوان به دنبال یافتن راه حلی سریع، برای تخلیه ی آب است. بعد از تخلیه آب، بهتر است علت پیش آمدن مشکل را بیابد. در این مطلب، علت ماندن آب در ماشین لباسشویی به صورت کامل و شامل بیان شده است. با ما همراه باشید و مطالب مفید این مقاله را دنبال کنید تا در صورت بروز مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی، مدیریت بحران خوبی از خود نشان دهید.

تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

علل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

دلایل گوناگونی وجود دارد که موجب تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی می شوند. در این قسمت بیشترین دلایلی که تکنسین های ما عموما با آن برخورد داشته اند، به صورت مختصر بیان می شوند.

  • نرسیدن برق به پمپ بر اثر اتصالات یا قطعی برق ورودی.
  • مسدود بودن فاضلاب.
  • کثیف بودن فیلتر پمپ آب، از علل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی است.
  • پمپ آب، گیرپاژ کرده باشد.
  • پروانه پمپ در اثر تجمع و پیچیدگی نخ و کرک قادر به حرکت نباشد.
  • الکتروپمپ خراب، از علت های تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی است.
  • پمپ تخلیه بالکل خراب بوده و نیاز به سرویس و تعمیر دارد.
  • شیلنگ یا فیلتر پمپ مسدود باشد و یا دچار پارگی و تا خوردگی شده باشد.
  • تسمه تخلیه پمپ و تسمه محرک دچار پاره گی شده باشند.
  • پلاتین تایمر مربوط به پمپ خراب است.
  • خرابی مگنت های ورودی ماشین لباسشویی یا همان شیر برق از دیگر علل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی است.

اقدامات لازم هنگام تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

همه ما به اهمیت ماشین لباسشویی در خانه های امروزی در کنار مشغله های فراوان روزمره آشنایی کامل داریم. در صورت تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی حتما باید به یک تعمیرکار ماهر و خبره مراجعه کرد تا در اسرع وقت به رفع آنی مشکل بپردازد. اگر در طولانی مدت مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی حل نشود به مرور زمان موجب از کار افتادن اجزای درونی ماشین لباسشویی شده و بالکل آن را از کار می اندازد. واحد تعمیرات ماشین لباسشویی آماده ی خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است. علاوه بر خدمات تعمیراتی در تعمیرگاه، شما می توانید از خدمات سرویس در محل ما نیز استفاده کنید. منتظر تماس شما هستیم.

کمپانی های ماشین لباسشویی در قسمت پایین دستگاه، یک در پوش قرار داده اند که پمپ تخلیه در زیر آن وجود دارد. زمانی که با تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی رو به رو شدید این درپوش را، با کشیدن به سمت خود باز کنید. یک اهرم پیچ مانند مانند مشاهده می کنید آن را به سمت چپ بچرخانید تا کم کم باز شود. سپس مسیر مناسبی برای خروج آب در کف آشپزخانه تعیین کنید که مانعی بر سر راه آن  وجود نداشته باشد. بعد از تخلیه شدن پیچ و در پوش را به جای خود برگردانید.

خدمات تخصصی واحد تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی از جمله تخصصی ترین تعمیراتی است که در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی پذیرفته می شود. نیاز به تعمیر برای دستگاه پرکاربرد و غالبا باکیفیتی مثل لباسشویی غیرقابل انکار است. در این واحد تعمیرات، علاوه بر حل مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی خدمات متنوع دیگری را نیز به مشتریان ارائه می شود. تعمیرات سخت افزاری مختلف به وسیله بهترین نرم افزارهای پبشرفته ی عیب یابی صورت می گیرد.

این واحد به راحتی قادر است که به ترمیم، تعمیر و یا تعویض دیگر قطعات ماشین لباسشویی شما بپردازد. رفع مشکلاتی چون وجود برق در بدنه ماشین لباسشویی، نچرخیدن دیگ، صدای زیاد، لرزش، خرابی بلبرینگ ها، خرابی تسمه، شل شدن پیچ پولی، خرابی شیلنگ تخلیه، نیستن درب، باز نشدن درب و … از جمله گوشه ای از خدمات شبانه روزی ماست. اگر می خواهید بار دیگر کیفیت و عملکرد درست دستگاهتان باز گردد حتما به واحد تعمیرات ماشین لباسشویی مراجعه کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی لوازم خانگی تمام امکانات و خدمات تعمیراتی مورد نیاز خانوارهای مختلف در سراسر ایران را فراهم کرده است. تعمیر لوازم خانگی نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد. به دلیل گسترش روزافزون تکنولوژی، تکنسین ها نیازمند گذراندن دوره های آموزشی نیز می باشد. این نمایندگی با فراهم آورن تمام امکانات آموزشی و تعمیراتی برای کارشناسان خود، همگام با بهترین و پیشرفته ترین فناوری های تعمیراتی پیش می رود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی خود را بر اصل مشتری مداری موظف کرده است تا در روند تعمیرات، در صورت نیاز دستگاه به قطعه، از قطعات اورجینال ساخته شده در کمپانی بهره ببرند. برای تکنسین های ما هیچ مشکلی نیست که برطرف نشود. اگر می خواهید بار دیگر به راحتی از لوازم خانگی تان استفاده کنید آن را به تعمیرات لوازم خانگی بسپارید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری