جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

بهترین مینی یخچال ها

در مقاله پیشین مطرح ترین برندهای یخچال فریزر در جهان را به شما معرفی کردیم؛ اما در این متن سعی داریم نمونه هایی کاملأ جمع و جور و جالب توجه از یخچال ها را بررسی کرده و شما را با ویژگی های آنان آشنا تر سازیم. این دستگاه های مورد نظر در اندازه هایی کوچک طراحی شده اند و برای استفاده هایی محدودتر به تولید رسیده اند. از این جهت، اگر شما در یک دفتر کار کوچک کار می کنید و یا اینکه دانشجوی کالج بوده و در جستجوی یک یخچال مناسب برای خوابگاه خود هستید؛ می توانید از میان یکی از بهترین مینی یخچال ها گزینه خود را انتخاب کرده و از کارایی آن بهره مند باشید. ناگفته نماند که این دست از دستگاه ها، فضای زیادی را اشغال نکرده و گزینه هایی ایده آل برای کاربران خاص به شمار می روند.

بهترین مینی یخچال ها

معرفی بهترین بهترین مینی یخچال ها

مینی یخچال Danby Compact Refrigerator

به عنوان اولین محصولی که در لیست بهترین مینی یخچال ها جای گرفته شده است می توان به Danby Compact Refrigerator اشاره داشت. این محصول همان طور که از نامش پیداست دارای ساختار و طراحی جمع و جوری می باشد و البته این بدان معنا نیست که اکنون شما نمی توانید نوشیدنی ها و اقلام خوراکی دلخواه خود را به خوبی در آن ذخیره سازی نمایید. این دستگاه دارای ظرفیتی معادل 4.4 فوت مکعب برای اندوختن مواد غذایی، دو و نیم قفسه و حتی یک مخزن برای نگهداری از سبزیجات و میوه ها خواهد بود.

گفتنی است، اکثر خریداران این محصول از داشتن چنین یخچال کوچک و قدرتمندی با فضای ذخیره سازی قابل توجه و اندازه مناسب احساس رضایت داشته و آن را گزینه ای ایده آل به شمار می آورند. لازم به ذکر است، یخچال Danby Compact Refrigerator، هشت فضای کوچک را دراختیار مصرف کننده گذاشته و از ترموستات پیشرفته و ویژگی مقاومت بالا در برابر خراش بهره مند شده است. علاوه بر آن، این مینی یخچال برای هر اتاقی مناسب بوده و از این لحاظ دانشجویان می توانند میان وعده های خوراکی خود را به راحتی در آن جای دهند. نکته دیگر آنکه این محصول به خوبی در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و شامل برچسب انرژی استار می باشد که طبق این شاخصه نیز می توانید بدون نگرانی و به صورت شبانه روز از آن بهره مند باشید.

مینی یخچال Danby Compact Refrigerator

مینی یخچال Midea Compact Single Reversible Door Refrigerator

این دستگاه نیز در رده بهترین مینی یخچال ها قرار داشته و به لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. با خرید این مدل خواهید فهمید که سرمایه گذاری در خرید یک مینی یخچال همیشه هم هزینه زیادی را گردن شما نخواهد گذاشت؛ خصوصأ اگر بتوانید بدون ویژگی های اضافه ای مانند قفسه های فریزر و کشوی سبزیجات، از آن استفاده کنید. این محصول برای آن دسته از افرادی که به دنبال مدلی بسیار کوچک تر هستند؛ انتخابی مناسب بوده که خوشبختانه با قیمت بسیار منطقی می توانند از قابلیت های ارزشمند آن بهره مند باشند. لازم به ذکر است، این یخچال تنها شامل یک قفسه قابل تنظیم می باشد و دارندگان آن عملکرد تحسین برانگیز اش را دوست داشته و مهم تر آنکه نه تنها ، کارایی آرام و بی سروصدایی نسبت به رقبای خود دارد، بلکه به سرعت می تواند اقلام خوراکی داخل خود را سرد نماید. همچنین این مینی یخچال ، فضای کافی برای نگهداری و ذخیره سازی چند میان وعده، قوطی های نوشابه، بطری های آب، شیشه ها و جعبه های کوچکتر را خواهد داشت.

مینی یخچال Midea Compact Single Reversible Door Refrigerator

مینی یخچال Haier Refrigerator/Freezer

این دستگاه نیز در لیست بهترین مینی یخچال ها بوده و گزینه ای  بسیار ارزشمند به حساب می آید. این محصول از تولیدات کمپانی حایر است که علاوه بر فضای ذخیره سازی یخچال از مخزن فریزر نیز بهره مند می باشد. لازم به ذکر است، مدل Haier Refrigerator/Freezer نه تنها گزینه ای باصرفه به لحاظ قیمت بوده؛ بلکه دارای عملکردی با کیفیت به مانند همان چیزی است که شما از یک مدل پیشرفته انتظار دارید. از این رو، کسانی که در جستجوی یخچالی کوچک و قد بلندتر( به نسبت هم نوعان) با بهره مندی از دو مخزن فریزر و یخچال و همچنین بدنه فولاد ضد زنگ هستند؛ می توانند این مدل را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند. خوشبختانه مصرف کنندگان این دستگاه نیز از داشتن آن با فضای کافی برای نگهداری بطری های نوشیدنی و میان وعده ها احساس رضایت داشته و اکنون می توانند اقلام خوراکی فریزری و دسر های خوشمزه شان را نیز به راحتی نگهداری کنند.

منبع: www.thespruce.com

یخچال مینی AstroAI 4 لیتری

یکی از بهترین مینی یخچال هایی که در سال 2022 وارد بازار شد، AstroAI 4 لیتری است که به یک سیستم خنک کننده عالی و سطح بالا مجهز شده است. این یخچال برای بانک ها بسیار مناسب است و قفسه های آن به سادگی جابجا می شوند. سطح صدای این یخچال بسیار کم است و به همین دلیل، گزینه مناسبی برای هتل ها هم به شمار می رود. یخچال کوچک 4 L AstroAI  قابلیت نگهداری از داروها را نیز دارد و می توانید دمای آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. تکنولوژی منحصر به فرد تبرید در این یخچال، امکانی را فراهم کرده که دمای ثابتی در حدود 32 درجه فارنهایت (18 درجه سانتی گراد) را به راحتی حفظ کند.

یخچال مینی AstroAI 4 لیتری

یخچال فشرده RCA

یخچال فشرده RCA هم یکی دیگر از بهترین مینی یخچال های 2022 است که با توجه به امکانات ارائه شده در آن، ارزش خرید بالایی دارد. قفسه های یخچال، قابلیت جابجایی دارند؛ اما فضای فریزر چندان زیاد نیست و احتمالا محدودیت هایی را برای شما ایجاد می کند. نقطه ضعف دیگر این مینی یخچال این است که صداها و لرزش های بلندی ایجاد می کند و از این نظر برای کاربران کمی آزاردهنده است. اما در عین حال، نمی توان از تنوع رنگی بالای این دستگاه غافل شد که فضای آشپزخانه یا هر محل دیگری را به مراتب زیباتر می کند.

نمایندگی تعمیر یخچال

نمایندگی تعمیر یخچال ، افتخار دارد با بهره مندی از برترین ابزارها و استانداردهای بین المللی و همچنین به یاری تکنسین های باسابقه و حرفه ای این مرکز خوش نام، کلیه خدمات تعمیراتی مربوط به انواع و اقسام یخچال فریزرها را به شما کاربران ارجمند ارائه نماید. این نمایندگیِ مورد اطمینان سالیان زیادی است که در جهت آسایش و رفاه شما عزیزان مشغول به فعالیتی همه جانبه بوده و با کوشش مستمر خود قادر به عرضه بهترین سرویس ها و خدمات ممکن شده است. رفع نواقصی به مانند کارنکردن یخچال، روشن نشدن چراغ های یخچال، بروز صدای اضافی، توقف عملکرد سیستم های متفاوت و وجود بوی نامطبوع ازجمله خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال به شمار می آید. لازم به ذکراست، این مرکز سرشناس برای رفاه بیشتر شما عزیزان امکان ارائه خدمات و سرویس ها در محل مورد نظر شما را نیز امکان پذیر ساخته و برهمین اساس می توانید با خیال راحت ترمیم دستگاه خود را به مهندسان ما بسپارید. ارائه مشاوره ها و راهنمایی های تعمیراتی، پاسخگویی به کلیه سوالات، ایرادیابی دقیق و ریکاوری صحیح انواع برندها، ضمانت خدمات تعمیراتی از سوی پرسنل حرفه ای و استفاده از قطعات اورجینال در صورت لزوم از جمله خدماتی است که می توانید از این مرکز انتظار داشته باشید. 

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری