جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

سیستم رباتیک CR-S700R دوربین کانن

کمپانی کانن علاوه بر ساخت دوربین های دیجیتال و مدرن در حرفه ی عکاسی، همواره به طراحی و عرضه ی دستگاه های جانبی مختلفی پرداخته است. وجود دستگاه های سیستماتیک حرفه ای از این برند همچون پرینترهای مخصوص چاپ عکس تحول عظیمی در دنیای عکاسی داشته است. با حضور در نمایندگی رسمی کانن می توانید انواع سیستم های ساخت کانن از جمله فتوکپی کانن، پرینتر و انواع دوربین های دیجیتال و یا کامپکت آن را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی تهیه کنید.

در اینجا قصد داریم شما را با سیستم جدیدی از برند محبوب کانن آشنا سازیم که چندی پیش با حضور در نمایشگاه CES سر و صدای زیادی به پا کرد. سیستم رباتیک CR-S700R دوربین کانن برای عکاسانی طراحی شده است که علاقه دارند از صحنه‌های سریع و در حال حرکتی مانند مسابقات ورزشی عکس‌برداری کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این دستگاه جذاب بپردازیم.

ثبت حرفه ای سوژه های عکاسی با سیستم رباتیک CR-S700R دوربین کانن

سیستم رباتیک CR-S700R دوربین کانن به شما اجازه می‌دهد که دوربین‌های متعددی را هم‌زمان کنترل نمایید و در جهت های دلخواهی عکاسی کنید. از آنجایی که این دستگاه تنها برای عکس‌برداری استفاده می شود، دسترسی بر قابلیت هایی چون بزرگ‌نمایی، پن و رول کردن در فضای محدود به راحتی شکل می گیرد. چنین قابلیت هایی عموما در تهیه ی گزارش های ورزشی کاربرد دارد، زیرا در این راستا زوایای غیر معمولی در عکاسی انتخاب خواهد شد. به جرات می توان گفت CR-S700R مناسب ترین گزینه برای ثبت حرفه ای تصاویر سوژه های در حال حرکت می باشد. این دستگاه مخصوص دوربین‌های 1D X سری ۲ و ۳ ساخته شده است.

نحوه ی عملکرد دستگاه CR-S700R کانن

کانن مدعی است که سیستم رباتیک CR-S700R دوربین کانن با عدم پشتیبانی از دوربین های فیلم برداری کارایی بالایی یافته است. این دستگاه با وزن نسبتا کمی طراحی شده و دارای سیم ها و ارتباطات خلاصه شده ای می باشد. این امر مسلما روند عکاسی با چند دوربین را آسان می سازد. البته حضور یک کنترلر مجزا به نام CR-G100 نیز برای ثبت تصاویر با CR-S700R کانن الزامی است. لازم به ذکر است که سیستم CR-S700R کانن تنها با ۶ مدل از لنز‌های سری L کانن مانند لنز ۲۴-۷۰ میلی متر با گشودگی دیافراگم ۲.۸ و یا لنز ۱۰۰-۴۰۰ میلی متر با گشودگی دیافراگم ۴.۵-۵.۶ سازگار است. برای استفاده از عملکرد اصلی CR-S700R باید این محدودیت های ذکر شده رعایت گردد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.