جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی سامسونگ

خراب شدن کولر گازی وسط تابستان اصلا خوشایند نیست. باد گرم زدن، کاهش سرما، خنک نکردن، صدا دادن و مشکلاتی از این دست، کاربر را کلافه می کنند و باید در اسرع وقت، ترمیم شوند. هریک از این مشکلات نشان دهنده بروز یک ایراد بعضا جدی در قطعات داخلی کولر هستند و تداوم آنها می تواند خسارت های سنگینی را ایجاد کند. برای تعمیر کولر گازی سامسونگ در این شرایط، باید دستگاه توسط یک تعمیرکار با تجربه و ماهر عیب یابی شود. پس از این که ایراد اصلی مشخص شد، اقدامات لازم برای برطرف کردن آن انجام می شود. مثلا ممکن است نیاز به شارژ گاز باشد و یا یکی از قطعات، از کار افتاده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. اگر شما هم شاهد بروز مشکلاتی در روند کاری کولر خود هستید، ادامه مطلب به شما کمک می کند که ضمن آشنایی با نحوه عیب یابی این دستگاه و رفع مشکلات رایج آن، در زمان مناسب اقدام به تعمیر کولر گازی Samsung خود کنید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ با گارانتی معتبر

حتما برای شما مهم است که خدمات تعمیراتی که دریافت می کنید دارای گارانتی باشند تا در صورت نیاز، بتوانید مشکلات و خطاهای موجود را پیگیری کنید. تعمیرات کولر گازی سامسونگ دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران است. این یعنی می توانید هرگونه شکایت یا انتقاد را در بازه زمانی تعیین شده و از طریق تیم پشتیبانی نمایندگی تعمیر کولر گازی پیگیری کنید. تعمیر کمپرسور، تعمیر و تعویض فن، تعمیرات اواپراتور، تعمیر تخصصی برد، تعویض خازن های آسیب دیده، تعویض موتور فن، شارژ گاز، تعمیر کندانسور، تعمیر پنل های بیرونی و داخلی، بررسی و تعویض لوله های آسیب دیده، تعمیر اتصالات معیوب و سرویس دوره ای، بخشی از خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ هستند.

شارژ گاز کولر گازی سامسونگ

وقتی می خواهید از کولرگازی برای اولین بار استفاده کنید و یا آن را پس از مدتی مجددا راه اندازی کنید، باید حتما گاز آن را شارژ کنید. این فرایند حساسیت های خاص خود را داشته و به روش های مختلفی انجام می شود. تیم تعمیرات کولر گازی سامسونگ برای شارژ کردن گاز این دستگاه از روش های رایجی همچون شارژ گاز وزنی با استفاده از ترازو، شارژ به وسیله گیج مانیفولد و یا شارژ گاز به وسیله آمپرمتر استفاده می کنند. پس از انتخاب روش مناسب، دستگاه خاموش شده و شیلنگ گیج مانیفولد به پمپ های فشار متصل می شود. وقتی دما به حد تعادل رسید، شلنگ شارژ گاز یا منبع تغذیه به کپسول گاز متصل شده و فرایند شارژ گاز انجام می شود. پس از شارژ کولر گازی سامسونگ، بسیاری از مشکلات عملکردی دستگاه مثل باد گرم، خنک نکردن و … هم برطرف می شوند.

تعمیرات کولر سامسونگ در محل

فرایند تعمیر کولر گازی Samsung در محل نصب دستگاه انجام می شود تا نیازی به باز کردن یا جابجایی آن توسط کاربر نباشد. برای دریافت سرویس در محل کولر سامسونگ، با نمایندگی تخصصی تعمیرات کولر گازی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. پس از اینکه مشاوران ما با شما تماس گرفته و اطلاعاتی همچون آدرس محل مورد نظر، نوع و مدل کولر و نیز ایرادهای عملکردی آن را از شما دریافت کردند، در اولین فرصت اقدام به اعزام تیم تعمیرات به محل شما می کنند. پس از حضور تعمیرکار در آدرس شما و بررسی دقیق کولر یا اسپلیت و بخش های مختلف آن، اقدامات لازم در حضور شما انجام می گردد. به این ترتیب می توانید مجددا از کولر خود استفاده کنید.

مشکلات رایج کولر گازی های سامسونگ

 خنک نکردن کولرگازی سامسونگ

بسیار از کاربران کولر گازی با این شکایت با نمایندگی تعمیر کولر تماس می گیرند که کولر خنک نمی کند. خنک نکردن کولر گازی سامسونگ و دیگر برندها معمولا ناشی از کار نکردن کمپرسور، اتمام گاز، خرابی برد الکترونیکی و عدم تنظیم صحیح درجه کنترل دستگاه است. تیم تعمیرات کولر گازی سامسونگ برای برطرف کردن این ایراد، ابتدا تنظیمات درجه کنترل را چک و در صورت نیاز، آن را به شکل درست تنظیم می کنند. اگر مشکل حل نشد، شارژ گاز، تعمیر یا تعویض کمپرسور و یا تعویض برد در دستور کار قرار می گیرد.

صدا دادن کولر گازی سامسونگ

اگر کولر گازی شما صداهای غیر عادی و بعضا آزار دهنده دارد، علت آن خرابی فن، از کار افتادن پروانه فن یا خرابی فن بلوور است. با تعمیر یا تعویض کردن این قطعات، صداها هم قطع می شوند. البته پیش از هرکاری اول کندانسور را بررسی کرده و مطمئن شوید که چیزی در آن گیر نکرده است.

آبریزی کولر گازی سامسونگ

از دیگر مشکلات رایج کولرگازی سامسونگ، نشت آب است. برفک زدن اپراتور، شکستگی حوضچه، گرفتگی شیلنگ درین، سوراخ بودن حوضچه یا شلنگ و کاهش میزان گاز، دلایل اصلی بروز این مشکل هستند. بهتر است از یک تکنسین مجرب برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ در این شرایط کمک بگیرید.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ

کار نکردن کولر گازی سامسونگ

از دیگر مشکلاتی که در روند تعمیر کولر گازی سامسونگ مورد بررسی قرار می گیرد، کار نکردن دستگاه است. دلیل اصلی مساله، وجود مشکل در برق و اتصالات کولر است. اگر بدشانس باشید ممکن است کولر سوخته باشد که در این صورت باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای عیب یابی و ترمیم شود.

ارورهای کولرگازی Samsung

یکی از بهترین روش ها برای عیب یابی کولر گازی سامسونگ، توجه به ارورها و کدهای خطای آن است. هریک از کدهای خطای کولر گازی، مفهوم مشخصی داشته و نشان دهنده بروز مشکل در یکی از قطعات دستگاه هستند. برای تعمیر کولر سامسونگ، باید معنی کد خطا را بدانید تا دستگاه را راحت تر عیب یابی کنید. در زیر به چند مورد از مهم ترین کد ارورهای کولر گازی سامسونگ و معنی آن ها اشاره می کنیم:

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج

در جهت ارائه خدمات مطلوب تر به کاربران و مهیا کردن شرایطی بهتر برای آن ها، نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی، اقدام به ارائه سرویس های تعمیری در تهران و برخی از شهرستان ها نموده است. تعمیر کولر گازی در تهران و کرج، شرایطی را برای کاربران این شهرها فراهم نموده که خدمات تعمیری محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایند. تعمیر کولرگازی در تهران، توسط نمایندگی لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران انجام شده و کاربران می توانند از حرفه ای بودن خدمات اطمینان کامل داشته باشند. همچنین تعمیر کولر گازی در کرج نیز توسط شعبه کرج انجام می گردد. به این ترتیب کاربران محترم ساکن استان البرز می توانند بدون مراجعه به تهران، شاهد ترمیم و تعمیر تخصصی محصول خود به بهترین شکل باشند. گفتنی است کیفیت تعمیرات کولر گازی در تهران و کرج تفاوتی با هم نداشته و از نظر تخصصی در یک سطح قرار دارند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.