جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولر گازی توشیبا

احتمالا شما هم مشکلاتی مثل پرتاب باد گرم، کاهش سرما، خنک نکردن محیط، روشن نشدن، صدای ناهنجار و غیر عادی، نشت آب و گاز، خاموش شدن در حین کار و … را کم و بیش در کولر گازی خود مشاهده کرده اید. در این صورت، ادامه مقاله برای شما کاربردی است چون ما در مورد تعمیر کولر گازی توشیبا و مشکلات رایج این دستگاه صحبت می کنیم. بیشتر ایرادهای عملکردی کولر گازی و اسپلیت، ناشی از خرابی قطعات داخلی یا ناهماهنگی های سیستمی هستند و باید در اسرع وقت بررسی و ترمیم شوند. گاهی هم ممکن است حجم گاز کم شده باشد. اما تنها یک تعمیرکار با تجربه می تواند کولر را به شکل درست عیب یابی و ترمیم کند ما شما را با بخشی از مشکلات کولر و نحوه عیب یابی و تعمیر کولر گازی toshiba آشنا می کنیم؛ اما ضروری است که برای تعمیرات تخصصی تر، به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

تعمیر کولر گازی توشیبا

هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا چقدر است؟

پیش از عیب یابی دستگاه های الکتریکی، نمی توان هزینه مورد نیاز برای تعمیر آنها را تخمین زد. برای تعیین هزینه تعمیرات کولر گازی توشیبا هم باید اول دستگاه عیب یابی شود. مثلا اگر کولر تنها به شارژ گاز نیاز داشته باشد، شما باید هزینه مواد و روند انجام کار را بپردازید. تمیز کردن قطعاتی همچون فیلتر و … هم هزینه بالایی ندارد. اگر قطعاتی مثل کمپرسور، کندانسور، فن، برد و … معیوب شده باشند، باید شدت خرابی آنها را مشخص کرد. تعمیر این قطعات هزینه کمتری در مقایسه با تعویض آنها دارد. هزینه تعمیر کولر گازی توشیبا در صورت تعویض قطعات، بستگی به قیمت قطعه مورد استفاده دارد. قطعات یدکی اورجینال معمولا گران تر هستند و هزینه تعمیرات را افزایش می دهند. اما به شما این اطمینان را می دهند که می توانید مدت زمان بیشتری از کولر استفاده کنید.

عیب یابی کولر گازی توشیبا

عیب یابی کولر گازی ها معمولا با توجه به ارورهای آنها انجام می شود. به عنوان مثال، هریک از ارورهای کولر گازی توشیبا نشان دهنده وجود مشکل در یکی از بخش های این دستگاه هستند. تکنسین با توجه به مفهوم کد خطای صادر شده، قطعات مورد نظر را بررسی و ترمیم می کند. اما خود ایرادهای کولر هم به عیب یابی کولر گازی توشیبا کمک می کنند. در بخش اول هم گفتیم که هرکدام از مشکلات عملکردی کولر، ناشی از خرابی یکی از قطعات یا بروز مشکل در یکی از بخش های دستگاه هستند. در ادامه به شما می گوییم که معنی ایرادهای کولر چیست و چگونه می توانید پیش از تعمیر کولر گازی Toshiba آن را عیب یابی کنید.

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی توشیبا

اقداماتی همچون تعمیرات تخصصی انواع مدل های کولرگازی اعم از اسپیلت، ایستاده، پرتابل، اینورتر و …، تعمیر قطعات داخلی و خارجی دستگاه، ترمیم ایرادهای عملکردی، رفع مشکل نشتی آب، پاک سازی فیلترها، شارژ گاز، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، انجام مراحل سرویس کولر، تعمیرات کولر گازی، نصب و تراز کردن دستگاه، سرویس های دوره ای، تعمیر کمپرسور، تعمیرات کندانسور، ترمیم فن، تعمیر و تعویض برد و اقداماتی از این دست، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر کولر گازی توشیبا هستند. باید بدانید که تمامی خدمات ذکر شده با ضمانت نامه مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و در صورت وجود هرگونه ایراد یا نقص احتمالی، امکان پیگیری در مدت زمان مشخص شده را دارند.

خاموش شدن کولر

آیا می دانید چرا کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش می شود؟ تعمیرکار در این شرایط، برد، ترموستات، کمپرسور، فن و فیلترها را بررسی می کند. چون خرابی این قطعات یا آلودگی و انسداد فیلترها باعث خاموش شدن کولر در حین کار می شود. گاهی هم کولر به دلیل اتصالی سیم برق خاموش می شود که در این صورت باید اتصالات برق تعویض شوند.

خنک نکردن کولر گازی

باد گرم کولر گازی

بیشتر کاربران کولر گازی مشکل باد گرم این دستگاه را تجربه کرده اند. در این حالت، کولر محیط را خنک نکرده و باد گرم می زند. این مسئله معمولا به دلیل کم شدن گاز کولر ایجاد می شود. اما گاهی هم ممکن است حجم گاز کافی باشد و قطعاتی مثل برد، کمپرسور و یا خازنها ایراد داشته باشند. تعمیرکار اول از حجم گاز کولر مطمئن می شود و سپس قطعات ذکر شده را بررسی و عیب یابی می کند.

خنک نکردن کولر گازی

خنک نکردن هم جزو مشکلاتی است که در بیشتر موارد، ریشه در کاهش مقدار گاز کولر دارد. اگر کولر گازی توشیبا شما به اندازه کافی محیط را خنک نمی کند، اول مطمئن شوید که حجم گاز مناسب است. پس از آن دریچه ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که باز هستند. همچنین باید از تنظیم درست ترموستات هم مطمئن شوید. مسدود شدن فیلترها هم علت دیگر خنک نکردن کولر است. تیم تعمیرات کولر گازی توشیبا پس از بررسی و عیب یابی این بخشها، اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام می دهند.

نشت آب کولر گازی

برای عیب یابی کولر گازی که مشکل نشتی آب دارد، باید اول دستگاه را خاموش کرد. سپس مسیر تخلیه آب (میعانات) را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که دارای گرفتگی یا انسداد نباشد. پس از برطرف کردن گرفتگی موجود در مسیر تخلیه آب، پمپ بررسی و در صورت نیاز، تعویض می گردد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در محل

به طور کلی تعمیر کولر گازی توشیبا و دیگر برندها باید در محل نصب دستگاه انجام شود. امکان جابجایی این دستگاه و انتقال پنل ها به تعمیرگاه وجود ندارد و ممکن است دستگاه در حین جابجایی ضربه خورده یا آسیب ببیند. لذا بهتر است از سرویس تعمیرات کولر گازی توشیبا در محل استفاده کنید تا حاشیه اطمینان لازم را برای ترمیم کولر خود فراهم کنید. برای دریافت خدمات تعمیر در محل کولرگازی toshiba، می توانید با نمایندگی مجاز تعمیر کولر در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما پس از انجام هماهنگی های مورد نیاز و گرفتن اطلاعاتی از قبیل آدرس و مدل دستگاه، تیم تعمیرات را به محل اعزام می کنند. تعمیرکاران پس از وارسی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات دستگاه انجام می دهند.

شارژ کولرگازی توشیبا

شارژ گاز کولرگازی توشیبا

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از مشکلات عملکردی کولرگازی ها و اسپلیت ها ناشی از تمام شدن گاز است. بنابراین گاهی برای تعمیر کولر گازی توشیبا، کافی است مخزن گاز آن را شارژ کنید. شارژ گاز کولر گازی، به شکلهای مختلفی انجام می شود و روش آن بستگی به مدل دستگاه دارد. تعمیرکار پس از بررسی کولر و با توجه به شرایط موجود، اقدام به شارژ گاز فریون به صورت وزنی، با استفاده از ترازو و یا با گیج مانیفولد یا آمپرمتر می کند. پس از پایان روند شارژ گاز کولر گازی توشیبا، شاهد افزایش راندمان کاری و بهبود عملکرد دستگاه هستید.

تعمیر کولر گازی در تهران و کرج

مدیریت نمایندگی تعمیرات کولر گازی، همواره دغدغه سرویس دهی به کاربران شهرستانی و ساکنین نقاط مختلف تهران را داشته است. در همین راستا شعب متعدد نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران و کرج راه اندازی شده اند. به این ترتیب هموطنان عزیزمان می توانند با سرعت بالاتری از خدمات مورد نظرشان بهره مند شوند. تعمیر تخصصی کولر گازی در تهران توسط شعب ستارخان، سعادت آباد، میرداماد، ولیعصر، پیروزی، فرجام و تجریش انجام می شود. اگر ساکن استان البرز بوده و رفت و آمد به تهران برای شما سخت است، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در کرج منطقه شاهین ویلا در خدمت شما عزیزان است.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.