جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

رونمایی از سه لپ تاپ میان رده ایسوس

کمپانی ایسوس به عنوان یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان لپ تاپ، از سه محصول جدیدش در نمایشگاه CES لاس وگاس رونمایی کرد. لپ تاپ های میان رده جدید ایسوس از خانواده Vivobook و به نمایشگرهای بی حاشیه مجهز شده اند. ایسوس در این نمایشگاه از چند ذن بوک، یک کروم بوک و چند کارت گرافیک هم رونمایی کرده است. شاخص ترین ویژگی ویوو بوک های جدید ایسوس، میان رده بودن آنهاست.

با این حال سخت افزار این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که جزء میان رده های پر قدرت به شمار می روند. یعنی کاربران علاوه بر استفاده های عادی و روزمره، می توانند کاربری نیمه حرفه ای هم با این لپ تاپ ها داشته باشند. با مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس همراه باشید تا لپ تاپ های میان رده جدید ایسوس را بیشتر بشناسید.

رونمایی-از-سه-لپ-تاپ-میان-رده-ایسوس

مشخصات لپ تاپ های میان رده جدید ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس چه در سطح میان رده و چه محصولات حرفه ای تر، همیشه به کیفیت ساخت بالا شهره بوده است. میان رده های جدید asus هم از همین قاعده پیروی می کنند و به سخت افزار با کیفیتی مجهز شده اند. لپ تاپ Vivobook 14 دارای نمایشگر 14 اینچی است و Vivobook 15 نیز به نمایشگر 15.6 اینچی مجهز شده است. صفحه نمایش های هر سه لپ تاپ میان رده جدید ایسوس بی حاشیه هستند و ایسوس آنها را NanoEdge می خواند. در واقع نسبت این نمایشگرها با بدنه لپ تاپ حدودا 87 درصد است.

دیگر محصول این گروه نیز Vivobook 17 اینچی است که نسبت نمایشگر به بدنه آن اندکی کمتر و معادل 85 درصد است. باید بدانید که هر سه میان رده جدید asus به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز شده اند. کارت گرافیک هم از نوع GeForce MX130 انویدیا است تا قدرت پردازشی و گرافیکی سیستم به حد مطلوبی برسد. اعضای جدید خانواده ویوابوک ایسوس دارای لولای ErgoLift هستند تا کاربر تجربه بهتری هنگام تایپ های طولانی داشته باشد.

این مقاله را از دست ندهید :تایچی؛ اولترابوک دو منظوره ایسوس

قابلیت های لپ تاپ های میان رده جدید asus

محصولات جدید خانواده Vivobook قابلیت های متنوعی هم دارند که آنها را به عنوان میان رده متمایز می کنند. به عنوان مثال Vivobook 14 یک کیپد مخصوص برای وارد کردن اعداد دارد که می توان از آن به عنوان تاچ پد هم استفاده کرد. حتی کاربر می تواند این کی پد را با یک سنسور اثر انگشت شخصی سازی کند.

به این ترتیب لاگین به کمک ویندوز هلو با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت. همچنین لپ تاپ های میان رده جدید ایسوس به پورت های مختلفی مانند USB C ،USB 3.1 ،USB 2.0 ،HDMI و درگاه میکرو اس دی مجهز شده اند. گفتنی است هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان انتشار این لپ تاپ ها ارائه نشده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.