جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعویض برد یخچال

تعویض برد یخچال یکی از اولویت های تعمیراتی است که به تبع استفاده از تکنولوژی جدید در یخچال، به وجود آمده است. به دلیل رقابت کمپانی های تولید کننده ی لوازم خانگی، همچنین تلاش برای تطبیق با استانداردهای جهانی، روز به روز بر امکانات لوازم خانگی افزوده می شود. نصب برد الکتریکی یخچال یکی از امکاناتی است که برای ارتقا نوآوری و زیباسازی محصول در چند دهه ی اخیر به صورت فراگیر انجام گرفته است. حساسیت و ظرافت بردها و مدارهای پیشرفته ی الکتریکی که در یخچال استفاده می شود موجب شده که تعمیر و تعویض آن، وجه تخصصی به خود بگیرد. این در صورتی است که به تبع نصب برد، قیمت و هزینه ی تعمیر یخچال نیز بالا رفت.

از همین رو تولید کنندگان اقدام به راه اندازی خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز کردند. یکی از معتبر ترین نمایندگی های است که گارانتی تعمیراتی مدت دار به مشتری ارائه می دهد مرکز تعمیرات لوازم خانگی است. این مقاله روش تعویض برد یخچال  را بیان کرده است. با ماه همراه باشید که خالی از لطف نیست.

عملکرد برد یخچال یا ترموستات الکترونیک چیست؟

امروزه کمپانی ها تولید کننده ی یخچال، برد الکتریکی را به جهت هوشمند کردن آن به کار می برند. در این راه مدارهای الکتریکی جایگزین ترموستات و سیستم های کنترل کننده شدند. کمپانی های تولید لوازم خانگی از طریق نصب برد یخچال، توان و قابلیت های بالایی در آن به وجود آوردند. برای آشنایی با تعویض برد یخچال می توان اذعان داشت که برد الکتریکی در دستگاه های جدید به کنترل فن، کمپرسور، المنت، درب ها، یخساز، سنسورها و …. می پردازد. این برد ها قابلیت نمایش ارور و خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری یخچال را دارند. همین مساله به عیب یابی و تعمیر دستگاه کمک شایانی می کند.

تعویض برد یخچال

تعویض برد یخچال

به دلیل پیشرفته تر شدن فناوری که در یخچال ها به کار برده شده است به مراتب کار تعمیر و تعویض قطعات آن نیز پیچیده تر و دشوارتر شد. تعمیر برد یخچال در موارد بسیاری غیر ممکن است. در صورت مواجه شدن با اختلال در برد بهترین کار تعویض آن است. برای تعویض برد یخچال بهتر است از قطعه ی اصل و اورجینالی که مورد تایید کمپانی است استفاده کرد. در تهیه ی برد به یاد داشته باشید که مدل و نوع یخچال نقش تعیین کننده دارد و باید مطابق با آن اقدام به تعویض کرد. این کار به تخصص و توانایی بالایی نیاز دارد که از هر تعمیرکاری بر نمی آید.

تکنسین های مرکز تعمیرات لوازم خانگی به دلیل آموزش هایی که دیده اند همگام با تکنولوژی روز دنیا پیش رفته و مهارت بسیار در این راه کسب کرده اند. شما می توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید تا علاوه بر تعویض برد یخچال، تعمیر و تعویض دیگر قطعات را بدون کوچکترین صدمه با بهترین کیفیت و کارایی تحویل بگیرید.

تعمیر یخچال در محل

از جمله اقدامات مفید و موثری که نمایندگی تعمیرات یخچال برای آسایش خاطر مشتریان راه اندازی کرده است تعمیر در محل است. مشتری می تواند با ثبت درخواست از یک تکنسین توانا در منزل یا محل کار خود برخودار شود. این تکنسین ها علاوه بر توانایی بالای تخصصی که در تعویض برد یخچال از خود نشان داده اند، همیشه مجهز به دستگاه های عیب یابی بوده و بهترین تجهیزات و قطعات اورجینال مورد نیاز دستگاه شما را به همراه دارند.

برای بهتر شدن عملکرد مهندسین ما بهتر است در زمان ثبت درخواست مشکل دستگاه خود را با شرح کامل بیان کرده تا در زمان و وقت تعمیر صرفه جویی شود. سرویس در محل، این قابلیت را در اختیار مشتری قرار می دهد که ناظر و حافظ تعویض برد یخچال خود در زمان تعمیر باشد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری