جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آنچه از تعمیر کولر گازی هایسنس نمی دانید!

آیا اخیرا متوجه بروز مشکلاتی در روند کاری کولر گازی یا اسپلیت هایسنس خود شده اید؟ در ادامه به شما میگوییم که علت بروز این مشکلات چیست و چطور باید آنها را برطرف کرد. طراحی کولرگازی به گونه ای است که تمامی اجزاء آن به نحوی با هم در ارتباط هستند. این یعنی اگر هریک از اجزا آسیب ببیند، مشکلاتی را در کل کار دستگاه ایجاد می کند. کاهش سرما، گرم شدن باد، خنک نشدن محیط، سر و صدای ناهنجار و … رایج ترین مشکلاتی هستند که کاربران کولر گازی در پی برطرف کردن آنها هستند و حتما شما هم دست کم با یکی از آنها مواجه شده اید. آشنایی با نکاتی در مورد تعمیر کولر گازی هایسنس و شناختن یک مرکز تعمیراتی معتبر، به شما کمک می کند که مشکلات کولر خود را به صورت حرفه ای و اصولی برطرف کنید.

هزینه تعمیر کولر گازی هایسنس چقدر است؟

برای تخمین زدن هزینه تعمیرات کولر گازی هایسنس یا هر بند دیگری، باید به عواملی همچون نوع و شدت خرابی دستگاه توجه شود. بسته به این که کدام قطعات آسیب دیده باشند و چه اقداماتی برای تعمیر دستگاه نیاز باشد، هزینه ترمیم متفاوت است. همکاران ما پس از عیب یابی کولر و شناسایی بخش ها و قطعات آسیب دیده، به صورت حدودی هزینه تعمیرات را تخمین می زنند. اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل برد و کمپرسور باشد، باید مبلغ بیشتری برای تعمیر کولر گازی Hisense خود پرداخت کنید که شامل قیمت قطعه جدید هم می شود.

آنچه از تعمیر کولر گازی هایسنس نمی دانید!

تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی Hisense

تعمیر و تعویض برد

برد یک قطعه الکتریکی در کولر گازی است که با برق در ارتباط بوده و به همین دلیل هم ممکن است با مشکلات و ایراداتی مواجه گردد. تعمیر برد کولر گازی هایسنس در صورت نسوختن این قطعه منوط به تعویض اجزاء آن است. اما اگر برد سوخته باشد امکان تعمیر ندارد و تیم تعمیرات کولر گازی هایسنس آن را تعویض می کنند.

تعمیرات فن

فن کولر گازی یا می سوزد، یا نیم سوز می شود و یا به صورت درست کار نمی کند. در این صورت ممکن است کولر روشن نشده و یا عملیات تبرید را به درستی انجام ندهد. معمولا با تعمیر فن کولر گازی هایسنس، مشکلات عملکردی دستگاه را برطرف می کنند. البته گاهی هم راهی جز تعویض این قطعه یا موتور فن وجود ندارد.

تعمیر کمپرسور

بسیاری از مشکلات کولر گازی ناشی از خرابی کمپرسور است. یکی از اصلی ترین علائم از کار افتادن قطعه یا خرابی آن، این است که چند ثانیه پس از روشن کردن دستگاه، کولر خاموش می شود. خنک نکردن کولر هم در صورتی که ناشی از مشکلات دیگر(تمام شدن گاز یا …) نباشد، به عنوان یکی از علائم خرابی کمپرسور شناخته می شود. با تعمیر به موقع کمپرسور، تعمیر کولر گازی هایسنس راحت تر انجام شده و هزینه زیادی هم نخواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در محل

جابجایی کولر گازی و انتقال پنل ها به تعمیرگاه کار بسیار سختی است و بهتر است تا حد امکان تجهیزات باز نشوند. برای کاستن از هزینه ها و زحمات شما و نیز ارتقا کیفیت سرویس دهی، خدمات تعمیر کولر گازی هایسنس در محل به شما عزیزان ارائه می شود. برای دریافت سرویس در محل کولر گازی هایسنس، با نمایندگی تعمیرات کولر گازی در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. سپس همکاران ما در قالب تیم تعمیرات به آدرس شما اعزام شده و خدمات لازم را ارائه می دهند. تعمیرکاران پس از وارسی دقیق دستگاه و شناسایی بخش های آسیب دیده، از تجربه و مهارت مثال زدنی خود استفاده کرده  و کولر شما را به حرفه ای ترین شکل ترمیم می کنند.

پاسخ به سوالات رایج تعمیر کولر گازی هایسنس

چرا کولر گازی گرم نمی کند؟

اگر از کولرگازی های دو منظوره استفاده می کنید، ممکن است با مشکل گرم نکردن این دستگاه مواجه شوید. خرابی شیر چهار طرفه و شارژ گاز بیش از حد، دلایل اصلی بروز این مشکل محسوب می شوند. البته یخ زدن کندانسور هم مسئله دیگری است که باعث عدم گرمایش کولر گازی می شود. خرابی برد، کمبود گاز، کار نکردن فن داخلی در حالت گرمایش، خرابی سنسور و مواردی از این دست هم در تعمیر کولر گازی هایسنس که گرم نمی کند مورد بررسی قرار می گیرند. 

علت اورلود کولر گازی هایسنس چیست؟

یکی از سوالات متداول تعمیرات کولر گازی هایسنس در مورد اورلود است. اورلود کولر گازی اتفاقی است که می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در روند کاری دستگاه شود. زیاد بودن گاز تزریق شده به دستگاه، افزایش فشار کمپرسور، آلودگی کندانسور، ولتاژ پایین یا وجود نوسان در برق ورودی به کولر گازی، خرابی کمپرسور، خرابی خازن ها، ایراد در سیم پیچی کولر و انسداد لوله مویین منجر به اورلود کردن کولر گازی یا اسپلیت می شوند. توصیه می کنیم به محض دیدن علائم اورلود در کولر گازی تان اقدام به ترمیم آن کنید تا شاهد بروز مشکلات عملکردی جدی در این دستگاه نباشید.

باد گرم کولر گازی چه دلیلی دارد؟

علت اصلی باد گرم کولر گازی، تمام یا کم شدن گاز فریون است. البته احتمالی خرابی برد پنل، کمپرسور و یا سوختن خازن ها هم در این شرایط وجود دارد. برای تعمیر کولر گازی هایسنس در این شرایط، قطعات شارژ شده ترمیم یا تعویض می شوند. شارژ گاز کولر گازی هایسنس هم می تواند در رفع مشکل تاثیرگذار باشد.

چرا کولر گازی در حین کار خاموش می شود؟

خاموش شدن کولر گازی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند. عیب یابی کولر گازی هایسنس که در حین کار خاموش می شود، منوط به بررسی برد، ترموستات، کمپرسور و حتی فیلترها می باشد. خرابی ترموستات و برد، عملکرد ناقص کمپرسور و یا آلودگی فیلترها، ممکن است باعث خاموش شدن این دستگاه به صورت ناگهانی شوند. بنابراین برای تعمیر کولر گازی هایسنس در این شرایط، باید قطعات ذکر شده ترمیم شده و فیلترها شستشو داده شوند.

علت آبریزی کولر گازی Hisense چیست؟

عواملی مثل کمبود گاز، پر بودن سینی تخلیه، انسداد لوله ها، نصب نادرست لوله درین، شکستن سینی یا قاب ناودانی و مواردی از این دست، باعث بروز نشتی در کولر گازی می شوند. کارشناسان تعمیرات کولر هایسنس ضمن ترمیم یا تعویض هریک از بخش های ذکر شده، مشکل آبریزی کولر را برطرف می کنند.

چرا نمایندگی تعمیرات کولر گازی انتخاب مطمئنی است؟

  • برخورداری از تمامی مجوزهای قانونی
  • ارائه گارانتی معتبر خدمات
  • رسیدگی فوری به شکایات و انتقادات مشتریان
  • رعایت اصول مشتری مداری به صورت حقیقی
  • خدمات رسانی در اسرع وقت
  • استفاده از پیشرفته ترین روشها و تجهیزات تعمیراتی
5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.