جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

آموزش تعمیر ترموستات فریزر

در تعمیرگاه سنتر امروز، به ارائه ی نکاتی در مورد تعمیر ترموستات فریزر خواهیم پرداخت. ترموستات یکی از مهم ترین بخش ها و قطعات یخچال و فریزر است و خرابی آن می تواند منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد دستگاه به ویژه سیکل سرمایش شود. نکته ای که در مورد این قطعه وجود دارد این است که در اغلب موارد قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارد.

البته بررسی و تعمیر یا تعویض ترموستات، فرایندی تخصصی است که نیاز به مهارت بالایی در حوزه ی تعمیرات یخچال دارد. با این وجود، آشنایی شما عزیزان با مراحل این فرایند، به شما کمک می کند که اقدامات اولیه برای رفع مشکل ترموستات را با دقت بیشتری انجام داده و حتی در صورت نیاز، بتوانید آن را تعویض نمایید. در ادامه، می توانید فیلم آموزش تعمیر ترموستات فریزر را مشاهده کرده و با مراحل این کار آشنا شوید.

آموزش تعمیر ترموستات فریزر

آموزش تعمیر ترموستات فریزر یخچال

برای تعویض ترموستات فریزر ، باید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

  • پیش از هر کاری، دو شاخه ی دستگاه را از برق بکشید و اطمینان حاصل کنید که برق در یخچال جریان ندارد.
  • در دومین مرحله ی تعویض ترموستات فریزر ، درجه ی دما را بیرون آورده و با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت، درجه را از جای خود خارج کنید.
  • شفت ترموستات را با یک انبردست باز کرده و مهره ی نگهدارنده ترموستات را شکل کنید.
  • کاور روی ترموستات را در آورید.
  • قبل از درآوردن سیم ها، از اتصالات عکس بگیرید تا بعدا ترتیب آنها را فراموش نکنید.
  • اتصالات ترموستات را جدا کنید.
  • لوله مویی را از داخل فریزر بیرون بیاورید.
  • ترموستات جدید را نصب کنید.
  • درجه دما را مجددا در جای خود نصب نمایید.

این مقاله برای شما مفید است :تعمیر یخچال فریزر در تهران و کرج

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران، برای بررسی و رفع مشکلات این محصولات، تمهیدات ویژه ای اندیشیده است. به این ترتیب که با اختصاص واحدی مجزا برای این کار و تجهیز آن به دستگاه ها و ابزار آلات پیشرفته تعمیری، تمرکز کار تعمیرکاران را افزایش داده و روند ترمیم را تسهیل نموده است. به دلیل حساسیت های بالای قطعات به کار رفته در لوازم خانگی، تیمی از مجرب ترین تعمیرکاران بر مراحل کار نظارت داشته و از بروز هرگونه خطا در اجرای این مراحل جلوگیری می کنند.

به این ترتیب شما کاربران گرامی می توانید از تعمیر هریک از مدل های لوازم خانگی خود (تلویزیون، یخچال، کولر گازی، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر و …) از برندهایی همچون: شارپ، توشیبا، سامسونگ، ال جی، سونی و … در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اطمینان کامل داشته باشید. نمایندگی مورد بحث که تحت نظارت مستقیم مرکز سخت افزار ایران فعالیت می کند، خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل را نیز به کاربران محترم ارائه می دهد.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری