جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

راه اندازی خط 5 رقمی

آیا اطلاعاتی در مورد راه اندازی خط 5 رقمی دارید؟ خطوط 5 رقمی که تحت عنوان سیپ ترانک نیز شناخته می شوند، نوعی تکنولوژی کاربردی هستند که مخابرات اخیرا اقدام به عرضه آنها کرده است. مزایای این سرویس از کاهش هزینه ها تا ارتقا قابل توجه کیفیت و امنیت تماس ها را در بر می گیرد. به عنوان مثال شما با استفاده از خط تلفن 5 رقمی سیپ ترانک می توانید بین ۳۰ تا ۹۰ تماس همزمان با کیفیت داشته باشید. خطوط 5 رقمی به گونه ای هستند که با نرم افزار تلفن گویای مرکز تلفن ویپ سازگاری کامل دارند و به راحتی با سامانه های جانبی ویپ یکپارچه می شوند. پس از خرید خط مورد نظرتان از مخابرات یا شرکت های مربوطه، می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. البته باید بدانید که راه اندازی خط 5 رقمی نیاز به تخصص و مهارت در حوزه های شبکه و حتی برنامه نویسی دارد. کاربران عادی به هیچ عنوان توانایی راه اندازی خط و تجهیزات مرتبط با آن را ندارند. شما عزیزان می توانید برای این منظور از کارشناسان مجرب شبکه در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات راه اندازی خطوط 5 رقمی سیپ ترانک به ادامه مقاله توجه کنید.

نحوه راه اندازی خط 5 رقمی

اولین گام برای راه اندازی سیپ ترانک، خرید خط است. در حال حاضر مخابرات و چند شرکت وابسته، خطوط 4 و 5 رقمی را به مشترکین ارائه می دهند. پس از دریافت خط، اقدامات اولیه برای راه اندازی آن شروع می شود. اگر تلفن گویا داشته باشید، فرایند نصب و راه اندازی خط 5 رقمی در کمتر از دو روز به پایان رسیده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. مراکز تلفن استریسک (asterisk)مرکز تماس سیسکو (CUCM, CME)مرکز تماس مایکروسافت (skype for bussiness)و مرکز تماس پاناسونیک (TDA, TDE, NS) از جمله بسترهایی هستند که در راه اندازی سیپ ترانک مورد استفاده قرار می گیرند. در صورت استفاده از هریک از موارد ذکر شده، می توانید از خدمات و مزایای سیپ ترانک بهره مند شوید. تیم وب مرکز سخت افزار ایران پس از حضور در محل مورد نظر شما و بررسی زیرساخت ها و محدودیت های موجود، اقدامات لازم را برای راه اندازی خط 5 رقمی انجام می دهند.

راه اندازی خط پنج رقمی چه مزایایی دارد؟

اصلی ترین مزیت استفاده از خطوط 5 رقمی ، کاهش چشمگیر هزینه های ارتباطی است. از طرفی این سرویس جزء پیشرفته ترین تکنولوژی های ارتباطی در سطح دنیا به شمار می روند و به همین دلیل شرکت ها را از قابلیت های جدید و کاربردی بهره مند می سازد. دیگر مورد از مزایای راه اندازی خط 5 رقمی ، قابلیت برقراری همزمان بین 30 تا 90 تماس با کیفیت در مجموعه است. نکته دیگر این که ثبت نام خط 5 رقمی هزینه چندانی ندارد و با مبلغی کمتر از 1 میلیون تومان قابل دریافت است. ویژگی دیگر این خطوط این است که کاملا با نرم افزار تلفن گویای مرکز تلفن ویپ سازگاری دارند. یعنی برای افزودن سیپ ترانک به مجموعه ارتباطی خود هیچ نیازی به ایجاد تغییر در سیستم و تجهیزات ویپ نخواهید داشت. راه اندازی خطوط تلفن 5 رقمی نوعی سرمایه گذاری بلندمدت برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها به شمار می رود و ضمن ارتقا کیفی بخش ارتباطی، به جذب مشتری بیشتر کمک می کند. برای دریافت خدمات تخصصی در زمینه راه اندازی خط 5 رقمی و دریافت مشاوره های مربوطه، می توانید با واحد web مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.