جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

عیب یابی پکیج ایران رادیاتور

اگر از پکیج های ایران رادیاتور در منزل یا محیط کارتان استفاده می کنید، بد نیست این مطلب را دنبال کنید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را راجع به عیب یابی پکیج ایران رادیاتور به شما ارائه دهیم که در شناسایی و رفع مشکلات پکیج ایران رادیاتور، به شما کمک می کنند. برای عیب یابی این دستگاه و شناسایی منشأ ایرادهای عملکردی آن، باید علائم و ارورها را بشناسید. یعنی باید بدانید که هر کد خطا بیانگر وجود نقص در کدام بخش است و برای رفع مشکل باید چه اقدامی کرد.

ایرادهایی همچون نشتی آب پکیج، خاموش شدن، روشن نشدن، روشن شدن به صورت انفجاری و …، هریک منشأ مشخصی داشته و ناشی از خرابی قطعات خاصی هستند. اگر آسیب دیدگی قطعات پکیج به موقع شناسایی و برطرف نشود، امکان تخریب بیشتر این دستگاه و حتی از کار افتادن آن وجود خواهد داشت. بنابراین عیب یابی مساله ای است که باید با آن به خوبی آشنا باشید. البته عیب یابی تخصصی پکیج، نیاز به مهارت بالایی داشته و باید توسط تکنسین های مجرب تعمیرات انجام شود. برای آشنایی با عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و نحوه انجام این کار، از شما دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

چراغ قرمز ثابت

NTC گرمایش قطع است، عدم تشکیل شعله، قطع شدن ترموستات دود در پکیج های بدون فن. ترموستات دود قطع است (در پکیجهای بدون فن)

چراغ سبز ثابت

در این حالت مشعل روشن است.

چراغ قرمز چشمک زن

قطع بودن ترموستات حد

چراغ زرد چشمک زن

حالت حد اکثر توان گرمایشی در کلید انتخاب فصل فعال شده است

چراغ سبز چشمک زن ۰/۵ ثانیه روشن و ۰/۵ ثانیه خاموش

اشکال در پرشر آب (تا ده دقیقه) و سپس چراغ قرمز ثابت میشود

چراغ سبز چشمک زن ۱ ثانیه روشن ۵ ثانیه خاموش

دستگاه در حالت استند بای ( آماده به کار) و عدم تقاضا قرار دارد.

نمایندگی تعمیرات پکیج

نمایندگی تعمیرات پکیج در مرکز سخت افزار ایران، با این هدف راه اندازی شده که کاربران محترم بتوانند با کیفیت ترین سرویس ها را در زمینه سرویس پکیج ، ترمیم و تعویض بخش های مختلف این محصول دریافت نمایند. همکاران متخصص و مجرب ما در این مرکز، از ابزارآلاتی استفاده می کنند که از بین پیشرفته ترین نمونه های روز دنیا انتخاب شده اند. به همین دلیل نیز کاربران می توانند اطمینان داشته باشند که پکیج مورد نظرشان به تخصصی ترین شکل ممکن ترمیم خواهد شد.

ما در تلاشیم که ضمن ارتقا سطح کیفی خدمات در حوزه های ذکر شده و جلب رضایت کاربران گرامی، این عزیزان را از مراجعه به چندین مرکز خدماتی بی نیاز ساخته و نیازهای آنها در کلیه زمینه های مرتبط با انواع پکیج را به نحو احسن برطرف نماییم. گفتنی است نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور ، در راستای راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات خود را به صورت سرویس در محل به این عزیزان ارائه می نماید.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.