جستجو کردن
Close this search box.
اشتراک گذاری

تعمیر کولرگازی گرین

تعمیر کولر گازی گرین و نکات مربوط به این فرایند، در مطلب پیش رو مورد بررسی قرار می گیرد. اگر از کولر یا اسپلیت های این برند استفاده می کنید، ما به شما کمک می کنیم که ضمن عیب یابی دستگاه و شناسایی مشکلات و ایرادهای آن، در زمان مناسب برای تعمیر کولر گازی خود اقدام کنید. کولرگازی گرین هم همچون محصولات دیگر برندها ممکن است دچار ایراداتی از قبیل خنک نکردن، باد گرم، روشن نشدن، خاموش شدن، نشتی آب و … شود. توصیه می شود در این شرایط به هیچ عنوان اقدام به باز کردن دستگاه نکنید؛ چراکه مهارت کافی برای این کار ندارید و ممکن است علاوه بر آسیب رساندن به کولر، خودتان را هم در معرض خطر قرار دهید. نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی در خدمت شماست تا تخصصی ترین سرویس ها را در زمینه تعمیرات کولر گازی گرین به شما ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر با روند تعمیر کولر گازی گرین، ادامه مطلب را دنبال کنید.

تعمیر کولرگازی گرین

خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی گرین

بررسی و عیب یابی و تعمیر کولر گازی ایستاده، پرتابل، اسپلیت و … گرین، تعمیر قطعات داخلی و خارجی کولر، عیب یابی و رفع مشکلات عملکردی کولر، رفع مشکل نشتی آب، پاک سازی فیلترها، شارژ گاز، تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اورجینال، سرویس دوره ای کولر، تعمیر و تعویض کمپرسور، تعمیر تخصصی کندانسور تعمیرات فن و موتور فن، تعمیر و تعویض برد، تعمیر تخصصی اواپراتور، پاکسازی فیلترها و کویل های آلوده، نصب و راه اندازی کولر، تعویض شیر برقی در مدل های دوکاره و … بخشی از خدمات تعمیر کولر گازی گرین به دارندگان مدل های مختلف این دستگاه هستند.

شارژ گاز کولر گازی گرین

بسیاری از مشکلات و ایرادهای عملکردی کولر گازی و اسپلیت، ناشی از تمام شدن یا کاهش سطح گاز دستگاه است. وقتی گاز به پایان رسیده یا حجم آن از حد مشخصی کمتر می شود، ممکن است کولر خنک نکند یا باد گرم بزند. حتی گاهی این مساله باعث نشتی آب هم می شود. بنابراین شارژ گاز اهمیت زیادی در روند تعمیرات کولر گازی گرین دارد. انتخاب روش شارژ، بستگی به فاکتورهایی مثل مدل دستگاه و ظرفیت آن دارد و تنها سرویس کاران حرفه ای قادر به تشخیص درست آن هستند. آنچه در همه روش ها مشترک است، این است که مواد مصرفی باید در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته باشند و مراحل نیز به شکل درست و کامل انجام شوند. بعد از شارژ کولر گازی گرین به صورت درست و با استفاده از مواد مرغوب، بسیاری از مشکلات عملکردی دستگاه برطرف شده و راندمان کاری آن هم به میزان قابل توجهی بهبود پیدا می کند.

تعمیرات کولر گازی گرین در محل

باز کردن پنل و سایر بخش های کولر گازی کار بسیار سختی است و احتمال آسیب دیدگی دستگاه هم در این شرایط وجود دارد. به همین دلیل بهتر است تعمیرات کولر گازی و اسپلیت در محل نصب آن ها انجام شود. اگر ایرادی در روند کاری کولر مشاهده می کنید که ادامه دار است و با اقداماتی مثل روشن و خاموش  کردن برطرف نمی شود، با تیم تعمیرات کولر گازی گرین در محل تماس بگیرید. همکاران ما ضمن اعزام به آدرس مورد نظر شما نهایت تلاش و توان فنی خود را به کار می بندند تا ضمن عیب یابی دقیق، کولر را به بهترین شکل ترمیم کنند. تعمیر کولر گازی گرین در محل، شامل عیب یابی تخصصی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه می باشد.

عیب یابی کولر گازی گرین

برای این که روند تعمیرات کولر گازی گرین و هر برند دیگری به درستی پیش رفته و تکنسین بداند که دقیقا کدام بخش نیاز به ترمیم یا تعویض دارد، باید دستگاه به شکل درست عیب یابی شود. تعمیرکاران مجرب می توانند با توجه به مشکل یا ایراد کولر، تشخیص دهند که کدام بخش یا قطعات آسیب دیده اند. در ادامه بخشی از رایج ترین مشکلات کولر گازی و علت بروز آنها را بررسی می کنیم تا شما هم با نحوه عیب یابی کولر گازی گرین آشنا شوید. البته این مشکلات منحصر به محصولات برند گرین نیستند و ممکن است در کولر گازی های دیگر برندها هم بروز پیدا کنند.

روشن نشدن کولر گازی

روشن نشدن کولر گازی، مشکل چندان رایجی نیست اما برخی از کاربران بعضا با آن مواجه می شوند. آسیب دیدگی یا فرسودگی اتصالات، آلودگی فیلترها، از کار افتادن ترموستات، سیم کشی اشتباه، خرابی کمپرسور یا کندانسور، از کار افتادن برد، خرابی فن، از کار افتادن رله استارت و بروز حالت اورلود، دلایل اصلی بروز این مشکل هستند. برای تعمیر کولر گازی گرین در این حالت، باید تمامی بخش های ذکر شده بررسی، ترمیم و یا تعویض شوند. البته گاهی تنها تمیز کردن فیلترها کفایت می کند و نیازی به تعمیر قطعات نیست.

مشکلات رایج کولر گازی Green

کم شدن سرمای کولر گازی

کاهش سرمای کولر گازی یا خنک نکردن، معمولا ناشی از کاهش یا تمام شدن گاز است. به ندرت پیش می آید که ایراد از دیگر بخش های دستگاه باشد و تیم تعمیرات کولر گازی گرین، معمولا در این شرایط گاز فریون به دستگاه تزریق می کنند.

آبریزی کولر گازی

از جمله مشکلاتی که بیشتر کاربران کولر گازی گاها از آن شکایت دارند، نشتی آب است. آبریزی کولر گازی گرین و دیگر برندها دلایل زیادی دارد که از کمبود گاز تا خرابی سینی تخلیه، مسدود یا معیوب بودن لوله های تخلیه و خرابی اواپراتور را شامل می شود. با برطرف کردن این ایرادها، مشکل آبریزی کولر گازی هم برطرف می شود.

باد گرم کولر گازی

باد گرم کولر گازی

به جرات می توان گفت یکی از رایج ترین مشکلات و ایرادهای عملکردی کولر گازی، باد گرم زدن است. یعنی به جای این که کولر محیط را خنک کند، باد گرم تولید می کند. در این شرایط هم عامل اصلی، تمام شدن گاز است. اما عوامل دیگری همچون سرویس نشدن پنل، انسداد فیلترها، سوختن فن یا موتور فن، خرابی کمپرسور، خرابی ترموستات و شکستن یا مسدود شدن لوله ها هم در بروز این مشکل تاثیر گذار هستند. کارشناسان تعمیر کولر گازی گرین ، اول بخش های ذکر شده را بررسی و سپس با توجه به شدت خرابی، قطعه آسیب دیده را ترمیم یا تعویض می کنند.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی

نمایندگی تعمیرات کولر گازی، با بهره مندی از کادری مجرب و تکنسین هایی دوره دیده، خدمات بسیار مطلوبی را به کاربران ارائه نموده است. برخی کاربران، در پیدا کردن تعمیرکار ماهر برای رفع مشکلات کولر گازی دچار مشکل شده و در نتیجه خودشان اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. اما به دلیل مهارت و تجربه پایین، معمولا موفق به ترمیم کولر نشده و حتی مشکلات آن را بیشتر می کنند. واحد تعمیرات  نمایندگی لوازم خانگی در مرکز سخت افزار ایران، با ارائه سرویس های تعمیراتی در سطحی گسترده، نیاز کاربران در زمینه تعمیر کولرهای ایستاده، پرتابل، اسپلیت، داکت و … از برندهای مطرحی همچون ال جی، سامسونگ، هایسنس، پاناسونیک، شارپ، جنرال، جنرال مکس، گرین و … را مرتفع می سازد. این مرکز به پیشرفته ترین دستگاه ها و ابزار تعمیراتی روز دنیا مجهز شده و برترین تکنسین های تعمیرات کولر گازی و اسپلیت در آن فعالیت می کنند. همکاران ما خود را متعهد می دانند که تعمیر کولر گازی را به بهترین شکل انجام دهند و به شکل همه جانبه، از مشتریان محترم در این زمینه پشتیبانی کنند.

5/5 (1 امتیاز)
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.